AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik bestel ook regelmatig bolero, sommige smaken zijn inderdaad minder. Echter, er zijn smaken die wel echt top zijn. Zelf vind ik bijvoorbeeld de ice tea lemon en banana strawberry echt super.
Je hebt gelijk, net de ice tea lemon geprobeerd die is eigenlijk prima te doen (ik doe er wel meer water bij, ik doe een half zakje op een literkan) Het was de watermeloen waar ik van over mn nek ging haha.
 
Ik had die bolero zakjes besteld om eens uit te proberen...maar er zit echt zo'n nasty bijsmaak aan. Je denkt oh lekker zoet en dan denk je oh gadverdamme smaakt naar paracetamol... door de kwark nog wel te doen..maar als limonade hell no. (can't win em all I guess) Als je de 0% syrup van xxl in het assortiment opneemt bestel ik die voortaan. Dat was eigenlijk mijn enige wens de rest van de producten vind ik fantastisch.

Had je wel een goede verhouding gedaan? Bolero raad 1.5 liter aan. Ik gebruik zelf 2-2.5liter per zakje. Ik drink zelf niks anders dan bolero. Jammer dat het niet bevalt!

The Dutch Giant, kan je kijken naar de opmerking van bestelling #426504?

Is uitgevoerd!
 
Erg bevallen weer 👌ook deze zal ik vaker bestellen

Top! Zijn hier zeer tevreden over de kwaliteit, zacht en vuur rood. Wat heb je ermee gedaan :)? Beetje peper en zout of ergens op gedaan bv?
Bedankt voor de service. Bij het uitpakken dacht ik dat er een foutje was gemaakt, maar kennelijk heb ik echt een zak farmers potato blend besteld, ik ben benieuwd. :)



Gaat vast smaken :D!
 
Weer eens een nieuwe bestelling geplaatst :). Deze keer wat nieuwe smaken kipfilet blokjes en de ''Chinamix'' op het menu!

Wel leuk om te zien hoe snel jullie zijn gegroeid (ook qua aanbod). Ik kan mij van een aantal jaren terug nog de gezouten kipfilet blokjes herinneren en de test sample van de beef jerky die je toen had opgestuurd naar wat dbb leden om te proeven. Lekker bezig Olivier!
 
Als je deze getest hebt, laat je het dan even weten?
Ik heb geen picanha mee besteld, want daar heb ik nog genoeg van. Wel een flanksteak die ik net sousvide gegaard heb, daarna dichtgeschroeid en in fijne reepjes gesneden voor een fajita en dat smaakte prima. Ik ga ervan uit dat de andere stukken vlees ook van goede kwaliteit zijn.
 
Weer eens een nieuwe bestelling geplaatst :). Deze keer wat nieuwe smaken kipfilet blokjes en de ''Chinamix'' op het menu!

Wel leuk om te zien hoe snel jullie zijn gegroeid (ook qua aanbod). Ik kan mij van een aantal jaren terug nog de gezouten kipfilet blokjes herinneren en de test sample van de beef jerky die je toen had opgestuurd naar wat dbb leden om te proeven. Lekker bezig Olivier!

Bedankt voor je bestelling! Leuk om te lezen. We zijn enorm gegroeit inderdaad. Ik gok 250+ producten nu.
Ik heb geen picanha mee besteld, want daar heb ik nog genoeg van. Wel een flanksteak die ik net sousvide gegaard heb, daarna dichtgeschroeid en in fijne reepjes gesneden voor een fajita en dat smaakte prima. Ik ga ervan uit dat de andere stukken vlees ook van goede kwaliteit zijn.

Foto!!! :D. Leuk, bedankt voor de review! De nieuwe 'luxe' producten worden goed verkocht en hebben besloten dat ze in het assortiment blijven.
 
Laatst bewerkt:
Als we zulk soort vlees eten krijgen ze vaak kant en klare kipfilethaas chuncks. Voor kids hebben jullie ook handige en praktische producten, de oudste heeft vrij lang bloemkool puree door haar pap heen gekregen, of zelfs broccoli puree als we de pap aanmaakten met chocomel. :D
 
Zojuist Kangoeroe biefstuk van jullie op met gebakken aardappelen en peen en erwtjes (die niet op de foto staan). Het vlees is goed mals, maar voor mij iets te neutraal kwa smaak.

9F7A46AE-C087-4DBC-9768-40878E4E7591.jpeg
 
Toch wat van het 'luxe vlees' meebesteld deze keer! Ben zeer benieuwd!:D
 
De kipvinken smaken ook goed trouwens, lekker makkelijk en weer eens wat anders.
 
Bij deze wil ik even mijn complimenten geven.

Ik bestel vaak bij Muscle Meat, echter kreeg ik steeds de vraag van bekenden waarom ik hier bestel. Bij de Makro kan je toch ook dezelfde kip kopen? Aan de hand van deze opmerkingen heb ik toen der tijd de vraag voorgelegd bij Muscle Meat waar het verschil inzit. De kip van de Makro komt uit een ander land dan de kip van de Makro. Verschil tussen China en Thailand en de kwaliteitseisen die daar worden gehanteerd. Beide soorten worden onder dezelfde naam verkocht. Ik dacht bij mijzelf, laat ik de kip van de Makro eens proberen en heb toen een zak gerookte kipfilet reepjes gekocht.

Nu ik de gerookte kipfilet reepjes van Muscle Meat in huis heb kan ik de vergelijking maken. De structuur is totaal anders dan de kip van de Makro. De reepjes zijn dunner, minder zacht (als ik dat zo goed verwoord) en minder "soppig" dan die van de Makro. De smaak komt ook beter naar voren. Al met al mijn complimenten en zeker de hogere prijs waard.
 
Laatst bewerkt:
Top! Zijn hier zeer tevreden over de kwaliteit, zacht en vuur rood. Wat heb je ermee gedaan :)? Beetje peper en zout of ergens op gedaan bv?



Gaat vast smaken :D!

Nee zondag is meestal cheat day broodjes afgebakken en opgegeten, met wat kaas en gebakken ei.
Very very good
 
Wat is de beste manier om de gerookte kipfilet reepjes in de magnetron op te warmen? Als ik deze opwarm in de magnetron, beginnen deze te ruiken en te "knapperen". Met de andere kip producten geen last van lijkt wel.
 
Bij deze wil ik even mijn complimenten geven.

Ik bestel vaak bij Muscle Meat, echter kreeg ik steeds de vraag van bekenden waarom ik hier bestel. Bij de Makro kan je toch ook dezelfde kip kopen? Aan de hand van deze opmerkingen heb ik toen der tijd de vraag voorgelegd bij Muscle Meat waar het verschil inzit. De kip van de Makro komt uit een ander land dan de kip van de Makro. Verschil tussen China en Thailand en de kwaliteitseisen die daar worden gehanteerd. Beide soorten worden onder dezelfde naam verkocht. Ik dacht bij mijzelf, laat ik de kip van de Makro eens proberen en heb toen een zak gerookte kipfilet reepjes gekocht.

Nu ik de gerookte kipfilet reepjes van Muscle Meat in huis heb kan ik de vergelijking maken. De structuur is totaal anders dan de kip van de Makro. De reepjes zijn dunner, minder zacht (als ik dat zo goed verwoord) en minder "soppig" dan die van de Makro. De smaak komt ook beter naar voren. Al met al mijn complimenten en zeker de hogere prijs waard.

Bedankt! Makro is inderdaad sinds een tijdje over gegaan op een versie uit China. Daarnaast verkopen ze alleen naturel versies, de smaken zijn door ons ontwikkeld en nergens te krijgen. Ook kan niet iedereen naar een Makro toe en leveren wij bij je thuis af.
Wat is de beste manier om de gerookte kipfilet reepjes in de magnetron op te warmen? Als ik deze opwarm in de magnetron, beginnen deze te ruiken en te "knapperen". Met de andere kip producten geen last van lijkt wel.

De roasted kipfiletreepjes doe je in alle waarschijnlijkheid veel te lang erin, maar je zegt dat je het bij andere producten niet hebt, vreemd! Ik doe uit mijn hoofd 800 watt 2minuten, max 2.30 minuut vanuit bevroren toestand. Ik herken helaas niet wat je zegt, nog heb ik het in 6 jaar tijd gehoord vandaag weinig feedback. Als je het blijft houden probeer ze eerst eens afgedekt te ontdooien in de koelkast en dan opwarmen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Vraaagjee, komt op kort termijn de nieuwe ultimate producten binnen? Ben van plan groot te bestellen en ivm verzkost. Zou ik graag in 1x willen bestellen!
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Bedankt! Makro is inderdaad sinds een tijdje over gegaan op een versie uit China. Daarnaast verkopen ze alleen naturel versies, de smaken zijn door ons ontwikkeld en nergens te krijgen. Ook kan niet iedereen naar een Makro toe en leveren wij bij je thuis af.


De roasted kipfiletreepjes doe je in alle waarschijnlijkheid veel te lang erin, maar je zegt dat je het bij andere producten niet hebt, vreemd! Ik doe uit mijn hoofd 800 watt 2minuten, max 2.30 minuut vanuit bevroren toestand. Ik herken helaas niet wat je zegt, nog heb ik het in 6 jaar tijd gehoord vandaag weinig feedback. Als je het blijft houden probeer ze eerst eens afgedekt te ontdooien in de koelkast en dan opwarmen.

Bedankt voor het antwoord! Dan doe ik de inderdaad te lang haha!
 
Back
Naar boven