MuscleMeat

Peiling Ask jwdoetookmee anything (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hee JW :)

Interessante artikelen staan er van je op de site van XXL, dank daarvoor.

vraagje: speelt de deadlift een belangrijke rol als je traint voor hypertrofie? Met andere woorden: is de deadlift onmisbaar als hypertrofie je doel is? ‘Kosten/baten’
 
Hee JW :)

Interessante artikelen staan er van je op de site van XXL, dank daarvoor.

vraagje: speelt de deadlift een belangrijke rol als je traint voor hypertrofie? Met andere woorden: is de deadlift onmisbaar als hypertrofie je doel is? ‘Kosten/baten’

Really.
 
Je snapt zelf toch ook wel dat geen enkele specifieke oefening onmisbaar is voor hypertrofie.

Misschien is het niet de juiste vraagstelling.
Bij ons in de gym zijn de meningen verdeeld over de toegevoegde waarde van de deadlift binnen bodybuilding.

vandaar mijn vraag aan JW.

Snaps :)
 
Misschien is het niet de juiste vraagstelling.
Bij ons in de gym zijn de meningen verdeeld over de toegevoegde waarde van de deadlift binnen bodybuilding.

vandaar mijn vraag aan JW.

Snaps :)
Hangt ervan af hoe je hem uitvoert. Kijk even hoe Markus Ruhl deadlift, dat is beter voor bodybuilding dan een sumo 1cm van de grond powerlift deadlift
 
Ik bedoel de conventional deadlift. En ik zoek Markus Ruhl wel ff op :thumb:
minuut 2:20 ongeveer. Maar zelfde geld voor conventional, je kan beter een andere variatie gebruiken die wat meer rug activatie heeft. Bij normale deadlift squat je soort van het gewicht namelijk
 
Bij normale deadlift squat je soort van het gewicht namelijk
giphy.gif
 
minuut 2:20 ongeveer. Maar zelfde geld voor conventional, je kan beter een andere variatie gebruiken die wat meer rug activatie heeft. Bij normale deadlift squat je soort van het gewicht namelijk

de Romanian Deadlift is wat Markus doet.
Thanks.
 
met die troep die ze je tegenwoordig aansmeren moet je wel grammen rammen wil je wat merken:roflol:
Beter merk zoeken :dunno:

Of training,voeding en rust eens goed onder de loep nemen.
 
Bij normale deadlift squat je soort van het gewicht namelijk
Is de reden dat mensen bij benchen last van hun schouders krijgen wellicht ook dat ze bij een normale bench press als het ware het gewicht soort van shoulder pressen namelijk?
 
Jwdoetookmee :
Ik ben wel benieuwd hoe jij naar een aantal zaken omtrent 'peak week' aankijkt, aangezien er zoveel verschillende theorieën en opvattingen zijn. (Wellicht heb je dit ergens al behandeld.)

Waar ik onder andere benieuwd naar ben:
- Kunnen producten als light sausjes (XXL), kruiden, calorievrije producten kwaad en zou jij deze schrappen?
- Raad jij het gebruik van PWO's enzero energydrinks af en is het beperken van cafeïne / koffie aan te raden?
- Vochtinname: de een zegt houd dit constant, de ander volgt het protocol van opvoeren (tot 8L/dag) en dan snel afbouwen (tot 0,5L/dag), zodat voor je lichaam homeostase heeft bereikt je piekt en als het subcutane vocht zoveel mogelijk is verdwenen.
- Zoutinname: ook hier verschillen de meningen over. Constant houden of beperken de laatste dagen? De laatste avond juist wel een zoutrijke maaltijd (McDonalds, pizza) of de ochtend voor de show pannenkoeken met bacon of juist niet. En maakt het uit wat voor zout: natrium(chloride), kalium, zeezout. Heeft himalayan seasalt volgens jou een bepaalde meerwaarde? Etc.

Het is een lijst met vragen, maar ik ben wel benieuwd naar jouw ideeën / opvattingen.:)
 
Back
Naar boven