MuscleMeat

Eerste kuur aanraders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foquz

Novice
Lid geworden
12 mei 2019
Berichten
20
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,

Onlangs ben ik gaan nadenken om aan een eerste kuur te beginnen. Na veel informatie verzameld te hebben ben ik op een paar dingetjes gekomen waar ik over vast sta:

- Ik wil niet spuiten, dit vanwege het feit dat ik enorm slecht ga op naalden. Vrij simpel om dat uit te sluiten.
- Vanwege het bovenstaande kom ik op orals only uit. Geen probleem voor mij aangezien ik gezond leef, vaak mijn bloed laat testen en deze resultaten nagenoeg altijd zeer positief terug kwamen. Indien er een probleem ontstaat met het nemen van orals kom ik daar snel achter en kan ik ook vroegtijdig stoppen.
- Ik zou graag licht willen beginnen om mijn lijf er aan te laten wennen. Het liefst zou ik een ...-only kuur doen, geen stacken (dit wordt sowieso al aangeraden met orals only)

leeftijd: 23
BFP: 12.5%
Gewicht: 77kg
Lengte: 1.80m
Sporttijd: 3.5 jaar
Doel: massa & kracht toename

Eet & workout schema heb ik zelf gemaakt en volg ik nauwkeurig. Als dit van toepassing is laat het me weten!

Zelf dacht ik aan een van de volgende:
week 1-6 winstrol 25mg (opdelen in 2x per dag, 12.5mg per keer)
week 7-9 nakuur nolvadex 20mg per dag

of ..

iets heftiger:
week 1-12 week dianabol 10mg
of week 1-6 dianabol 20mg (uiteraard eerste 3 dagen 10mg om uit te testen op reactie van mijn lijf)
week 1-6 nolvadex 20mg per dag (niet 100% zeker of hierbij een langere pct nodig is, veel variatie in informatie over gelezen)

Graag hoor ik ervaren feedback over een winny of dia only kuur als mijn eerste kuur.

Erg bedankt alvast!
 
Ga dan voor Anavar of Turinabol.
 
MrDroeftoeter anavar is toch meer gericht op cut fases, tenzij je grote hoeveelheden neemt? Turinabol heb ik voorheen niet in gedachten genomen vanwege het beperkte aanbod & falsificatie. Toch nog maar verder inlezen over deze mogelijkheid dan.
 
Ik ben geen held in ped kennis, maar voor zover ik weet kunnen alle aas gebruikt worden in zowel een bulk als cut...
Alleen is dianabol in de laatste weken voordat je onstage gaat mss niet de beste keuze ivm vocht.
Verder was ik wel benieuwd hoe je wel bijv vaak je bloed laat testen maar zelf niet van de naalden bent.
 
Je bent een vrouw?
 
Niet kuren. Naalden etc hoort er bij. Altijd orals heb je weinig aan. Enkel maar meer je lever belasten.
 
Als je bang bent voor een klein naaldje ben je ongeschikt voor kuren en waarschijnlijk ook voor een boel andere dingen.
 
Ik ben een man, sinds wanneer is angst voor naalden alleen voor vrouwen? :laugh:

Als injectables wel een optie zijn, dan zou ik kiezen voor test-e 500mg/week, opgedeeld in 2 opties. Maar dan zou ik eerst over de angst moeten heen komen.

kazamafury zolang ik het zelf niet zie/doe komt de angst niet omhoog gek genoeg. Vandaar dat ik wel zonder problemen mijn bloed kan laten testen. Ik ben ook niet bang voor de naald specifiek, eerder het 'idee' dat de naald opeens je huid kapot trekt door verkeerde bewegingen. Zelfde met oorbellen etc, het idee dat het je huid kan uitscheuren. Niet makkelijk uit te leggen en nog moeilijker om te begrijpen als je zelf geen idee erover hebt!
 
Ik ben een man, sinds wanneer is angst voor naalden alleen voor vrouwen? :laugh:

Als injectables wel een optie zijn, dan zou ik kiezen voor test-e 500mg/week, opgedeeld in 2 opties. Maar dan zou ik eerst over de angst moeten heen komen.
het injecteren went vanzelf.
 
bramophyte vgm heb jij last van een moodswing na een spuitje te veel, of gewoon tijd te veel? Je zal wel kennis hebben van alles op de wereld. Lekker bezig maat
 
- Vanwege het bovenstaande kom ik op orals only uit. Geen probleem voor mij aangezien ik gezond leef, vaak mijn bloed laat testen en deze resultaten nagenoeg altijd zeer positief terug kwamen.

Ten eerste slaat wat hierboven staat natuurlijk helemaal nergens op. Je bent 23 jaar en nog nooit roids genomen. Natuurlijk is je bloedwerk goed, zou gek zijn als dit niet het geval is.
Je komt op orals uit en geen probleem voor jou want je leeft gezond. Denk je dat AAS gebruikers dit niet doen dan? Het nemen van AAS maakt de hele situatie minder gezond, niet hun leefstijl.
Ik heb er persoonlijk wel begrip voor wanneer iemand als de dood is voor naalden, je dient tenslotte een naald in je donder te steken en sommigen houden daar gewoon niet van.
Ook zie ik het probleem niet om te kuren met orals. Natuurlijk zijn de meeste belastend voor je lever maar niet in die hoedanigheid dat je je zorgen moet gaan lopen maken. Zolang je je kuurtjes op 6 weken tops houd en misschien wat lever ondersteuning gaat gebruiken is dit heel goed te doen. Zorg wel voor een ruime OFF periode zodat je lever weer de kans krijgt binnen de normale waarden terug te keren.
Met orals zou ik me maar het meest oriënteren op krachtwinst, dat is waar jij de massa vandaan kan halen, in combinatie met de juiste voeding en training. Massa toename met het gebruik van dianabol bijvoorbeeld is het vasthouden van vocht die je na een kuurtje weer snel zal kwijtraken.
Je zegt zelf al dat je eerst eens wil kijken hoe jij op AAS reageert. Dan volg ik het advies van droeftoeter op, anavar of turinabol.
Zijn zeer zeker goede middelen om kennis te maken met roids.
 
Hoe zien je eet -en trainingschema's er uit?
 
Ik hou ook totaal niet van prikken, je moet er wat voor over hebben. Kijk tegen iedere injectie op, noodzakelijk kwaad.
 
bramophyte vgm heb jij last van een moodswing na een spuitje te veel, of gewoon tijd te veel? Je zal wel kennis hebben van alles op de wereld. Lekker bezig maat
Als je dan toch zo’n goed inschattingsvermogen hebt; wat denk je wat er gebeurt als je alleen orals gaat doen?
in het geval van dbol: je wordt mega sterk, voelt je geweldig. En als je stopt verdwijnt alles en heb je er niks aan gehad. Winstrol zelf geen fan van, helemaal niet winny only, want kreeg er te droge gewrichten van. Bespaar jezelf de tijd en overwin je angst voor een prikje. Alles went.
 
Wil je niet prikken ? Dan is deze sport niks voor jouw. Zoek u een andere sport zou ik zeggen.
 
Ik ben een man, sinds wanneer is angst voor naalden alleen voor vrouwen? :laugh:

Als injectables wel een optie zijn, dan zou ik kiezen voor test-e 500mg/week, opgedeeld in 2 opties. Maar dan zou ik eerst over de angst moeten heen komen.

kazamafury zolang ik het zelf niet zie/doe komt de angst niet omhoog gek genoeg. Vandaar dat ik wel zonder problemen mijn bloed kan laten testen. Ik ben ook niet bang voor de naald specifiek, eerder het 'idee' dat de naald opeens je huid kapot trekt door verkeerde bewegingen. Zelfde met oorbellen etc, het idee dat het je huid kan uitscheuren. Niet makkelijk uit te leggen en nog moeilijker om te begrijpen als je zelf geen idee erover hebt!

Vanwege je gewicht en doseringen die weinig tot niets gaan doen bij iemand met een worst tussen de benen. Indien je bang bent voor naaldjes moet je het kuren achterwege laten.
 
Of je moeder vragen om hulp, of een vriendelijke verpleegster.
In millitairen dienst leer je ook injecteren, je ziet niets van de huid, gewoon door de broek heen. Atropine.
En dan was er ook nog wat voor het hart....
.... cafeïne nee, ... efidrine dacht ik.

Naja als dat niets voor jou is, moet je wegblijven van de aas, het kan alleen maar een teleurstelling worden.

Niet stoppen met de sport. Harder trainen meer eten en meer rusten en de voeding voor elkaar maken. Dan ben je over 3 jaar veel verder dan de orale prutsers.
Of leren injecteren.
 
Er is naturel inderdaad veel meer uit je stats te halen, zoals terecht wordt aangeven. Ook zijn er betere opties.

Maar: ben oprecht nieuwsgierig hoeveel van de 'anti-oral-brigade' hun kennismaking met AAS niet via die weg hebben gehad. Het merendeel stiekem wel, dus don't worry! ;-) Dat hele extreme zwart-wit denken heb ik nooit zo begrepen.

Hoe droger je staat, des te meer je uit veel van de (basic oral) kuurtjes kunt halen.

Ik vind winstrol persoonlijk heerlijk spul en gebruik het jaarlijks. Ga je geen kilo's mee pakken maar met strikte voeding, rust en training (afhankelijk van je doel) kan je er zeker mooie resultaten mee pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven