AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Outfitje, buttplugs, vibrator.

    Ze wilt hem dus ook graag in haar ster? Die van mij helaas niet :( Alleen met een gram sos door haar neus..Maar dat doet ze ook niet meer verdomme.
     
    Ze wilt hem dus ook graag in haar ster? Die van mij helaas niet :( Alleen met een gram sos door haar neus..Maar dat doet ze ook niet meer verdomme.
    Jezus wat een saai wijf, dumpen die handel.
     
    Deze wou ik jullie niet onthouden:).

    Gewoon met de phone
    20200716_212816.jpg
     
    Je mist de grap denk ik, Steks heeft ooit eens een topic geopend over zijn angst dat hij zichzelf zou verwonden bij de ohp.
    Weet ik bruur is een topic over ;)

    Denk eerder dat ie een ongeluk krijgt op weg naar de opvang dan met zijn ohp :p
     
    Ik denk dat het echt een luilak is, kinderen dumpen, niet zwaar trainen, smoesjes verzinnen om maar niet op de mtb te springen....
    Maar je kan ook gelukkig zijn met wat je hebt.
    Als je niet hard wil werken voor resultaat.
     
    nee hoor.

    ik vraag mij wel af, waarom wel uren dbb maar geen uren op de mtb? Helaas ontwijk jij mijn vragen.
    Kom ik morgen wel uitgebreid op terug, komt er in grote lijnen op neer dat ik bij het meerendeel van mijn aanwezigheid op dbb of op mijn werk ben, of op één van mijn kinderen moet “passen“ zoals nu aangezen de jongste weer eens niet wil slapen.
     
    Beetje vent monteert ook zelf een kastje maar dat laat hij ook al doen. :p

    1lovesteks

    Een beetje vent ontwerp hem zelf en heeft genoeg geld om iemand anders het te laten maken. ;)
     
    Back
    Naar boven