AndroidHealthClinic

I Tried (1 bezoeker)

Thuggie gaat een marathon lopen.


  • Totaal stemmers
    42

Bezoekers in dit topic

Gistermiddag aangekomen op Ameland. Uitpakken eten drinken en gelijk de hort op van 1800 tot 2400 (24 350 stappen ogv beetje fietsen en foto's maken. Vanochtend mijn hardloopschoenen aangetrokken om een halve marathon te gaan lopen. Hier heb ik mij een poosje terug voor opgegeven. Eem virtual run dus je mag hem overal lopen. Maar omdat ik naar Ameland toe ging leek het mij leuk om dat hier te doen. Eerste 8km ging mooi niet al te snel maar geen pijntjes totdat ik bij de 8km kwam. Toen begon mijn IT band probleem weer op te spelen. Ja dan is het nog een koleretyfuseindlopen. Maar goed ik heb wel karakter Steks dus ik waggel stug door. Km 18 begon de pijn best wel erg te worden en dacht ik trek hem nog even door sprintje voor paar meter. En warempel.... de pijn was weg toen ik sneller ging lopen (bij het normaal joggen moest ik om de 30ish passen echt stoppen en wandelen vanaf 13km ogv) hoe dan? Dus de resterende paar km in een beter tempo afgerond. Eindstand 21.1k in de pocket.
Run afronden en opslaan toen sloeg het noodlot toe. Nikerunclub waa lang bezig met synchroniseren en toen kreeg ik al een donkerbruin vermoeden dat het mis ging. Snel een screenshot gemaakt en dat was maar goed ook. Want de run werd niet opgeslagen. We we doen het immers voor de gram of course.

Fun fact ik was mijn loopbroekje vergeten dus in boxershort gelopen. De lopers onder ons weten nu wel met wat voor probleem ik zit. :p

Paar screenshots van de run.
Lopen gaat nu lastig en maak een afspraak bij de fysiotherapeut. :)

Lange verhalen typen is niet echt mijn ding :(

Screenshot_20200716-110241_Nike Run Club.jpg
Screenshot_20200716-113843_Nike Run Club.jpg
Screenshot_20200716-121428_Nike Run Club.jpg
 
Fun fact ik was mijn loopbroekje vergeten dus in boxershort gelopen. De lopers onder ons weten nu wel met wat voor probleem ik zit. :p
Morgen geen schone onderbroek meer?
 
Oja die 85km fietsen op zondag moet ik nog even kijken of dat doorgaat. :/
 
Gistermiddag aangekomen op Ameland. Uitpakken eten drinken en gelijk de hort op van 1800 tot 2400 (24 350 stappen ogv beetje fietsen en foto's maken. Vanochtend mijn hardloopschoenen aangetrokken om een halve marathon te gaan lopen. Hier heb ik mij een poosje terug voor opgegeven. Eem virtual run dus je mag hem overal lopen. Maar omdat ik naar Ameland toe ging leek het mij leuk om dat hier te doen. Eerste 8km ging mooi niet al te snel maar geen pijntjes totdat ik bij de 8km kwam. Toen begon mijn IT band probleem weer op te spelen. Ja dan is het nog een koleretyfuseindlopen. Maar goed ik heb wel karakter Steks dus ik waggel stug door. Km 18 begon de pijn best wel erg te worden en dacht ik trek hem nog even door sprintje voor paar meter. En warempel.... de pijn was weg toen ik sneller ging lopen (bij het normaal joggen moest ik om de 30ish passen echt stoppen en wandelen vanaf 13km ogv) hoe dan? Dus de resterende paar km in een beter tempo afgerond. Eindstand 21.1k in de pocket.
Run afronden en opslaan toen sloeg het noodlot toe. Nikerunclub waa lang bezig met synchroniseren en toen kreeg ik al een donkerbruin vermoeden dat het mis ging. Snel een screenshot gemaakt en dat was maar goed ook. Want de run werd niet opgeslagen. We we doen het immers voor de gram of course.

Fun fact ik was mijn loopbroekje vergeten dus in boxershort gelopen. De lopers onder ons weten nu wel met wat voor probleem ik zit. :p

Paar screenshots van de run.
Lopen gaat nu lastig en maak een afspraak bij de fysiotherapeut. :)

Lange verhalen typen is niet echt mijn ding :(

Bekijk bijlage 497451Bekijk bijlage 497450Bekijk bijlage 497449
Gefeliciteerd!

1966 kcal, dat zijn behoorlijk wat frietjes!
 
een halve marathon klinkt heel kut, maar spaghetti dan weer niet :) het kan niet allemaal meezitten :)
 
een halve marathon klinkt heel kut, maar spaghetti dan weer niet :) het kan niet allemaal meezitten :)
Nee man is lekker blokkie om. Kutte is mijn it band probleem. Tenminste ik denk dat dat wel het probleem is en ga binnenkort naar de fysiotherapeut.
 
In mijn geval was een hartaanval/de cardioloog eerder de issue/fixer dan IT/fysio, maar that's me. Succes ermee iig :)
 
In mijn geval was een hartaanval/de cardioloog eerder de issue/fixer dan IT/fysio, maar that's me. Succes ermee iig :)
Zou een cardioloog mij kunnen helpen met mijn it band fixen dan? Ik volg het even niet meer
 
Ben weer in de gym te vinden na een hectisch weekje :p. Gisteren ook geweest beetje gedaan.

Ga vanmiddag nog even een stukje fietsen mits het niet regent.

Heb toch wel 3 trainingen mij aan het schema gehouden lol dus ik ga weer lekker freestylen fuck een schema.

Screenshot_20200729-114611_Strong.jpg
Screenshot_20200729-114622_Strong.jpg
 
Gistermiddag aangekomen op Ameland. Uitpakken eten drinken en gelijk de hort op van 1800 tot 2400 (24 350 stappen ogv beetje fietsen en foto's maken. Vanochtend mijn hardloopschoenen aangetrokken om een halve marathon te gaan lopen. Hier heb ik mij een poosje terug voor opgegeven. Eem virtual run dus je mag hem overal lopen. Maar omdat ik naar Ameland toe ging leek het mij leuk om dat hier te doen. Eerste 8km ging mooi niet al te snel maar geen pijntjes totdat ik bij de 8km kwam. Toen begon mijn IT band probleem weer op te spelen. Ja dan is het nog een koleretyfuseindlopen. Maar goed ik heb wel karakter Steks dus ik waggel stug door. Km 18 begon de pijn best wel erg te worden en dacht ik trek hem nog even door sprintje voor paar meter. En warempel.... de pijn was weg toen ik sneller ging lopen (bij het normaal joggen moest ik om de 30ish passen echt stoppen en wandelen vanaf 13km ogv) hoe dan? Dus de resterende paar km in een beter tempo afgerond. Eindstand 21.1k in de pocket.
Run afronden en opslaan toen sloeg het noodlot toe. Nikerunclub waa lang bezig met synchroniseren en toen kreeg ik al een donkerbruin vermoeden dat het mis ging. Snel een screenshot gemaakt en dat was maar goed ook. Want de run werd niet opgeslagen. We we doen het immers voor de gram of course.

Fun fact ik was mijn loopbroekje vergeten dus in boxershort gelopen. De lopers onder ons weten nu wel met wat voor probleem ik zit. :p

Paar screenshots van de run.
Lopen gaat nu lastig en maak een afspraak bij de fysiotherapeut. :)

Lange verhalen typen is niet echt mijn ding :(

Bekijk bijlage 497451Bekijk bijlage 497450Bekijk bijlage 497449
Foto’s van de geschaafde ballen....or it didn’t happen


Iverigens heeft Björn Borg hele goede sportonderbroeken. Dat helpt.

en voor die IT band: heup trainen en foam rollen!
 
Foto’s van de geschaafde ballen....or it didn’t happen


Iverigens heeft Björn Borg hele goede sportonderbroeken. Dat helpt.

en voor die IT band: heup trainen en foam rollen!
Ik had voornamelijk last van schuurplekken op mijn kontje. Normaal loop ik altijd in strakke tight om dit probleem te voorkomen dus ik wist tijdens het lopen dat ik problemen zou krijgen.
Zelfde met schurende tepels heb ik nike combat shirtje onder mijn t-shirt aan.

Ja dat foamrollen/oefeningen moet ik zeker doen maar wil ook sowieso nog even langs een sport fysio om te kijken of ze de boel goed kunnen los masseren.
Dat zou geen overbodige luxe zijn. Als ik een laying hamstring curl doe dan heb ik al wat last op mijn bovenbenen op bepaalde plekken.
 
Back
Naar boven