Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Jaahaaa:p
20200717_173948.jpg
 
Als het helder bij jou is Camelus dan zou jij hem ook moeten kunnen zien nu buiten:)

Noor noord west kiek moar eem
 
Carnaval 2021 gaat niet door. :cheer:
Ik
Vind het zielig voor de mensen die dat heel leuk vinden. Ikzelf snap het niet en vier het niet.

Maar toch lullig als je graag zo’n wagen bouwt en optochten doet
 
Ik
Vind het zielig voor de mensen die dat heel leuk vinden. Ikzelf snap het niet en vier het niet.

Maar toch lullig als je graag zo’n wagen bouwt en optochten doet
De optocht is wel vaker geannuleerd en is niet zo essentieel; dit jaar nog volgens mij in diverse steden wegens harde wind. Oke, het is sneu, maar niet meer dan dat. Ik vind het eerder kut voor de horeca, die het er echt van moet hebben en dit jaar al een flinke klap heeft gehad. Zelf boeit het me verder niet echt.
 
Laatst bewerkt:
Ik
Vind het zielig voor de mensen die dat heel leuk vinden. Ikzelf snap het niet en vier het niet.

Maar toch lullig als je graag zo’n wagen bouwt en optochten doet
die bouwers zijn dr zeker 4mndn mee bezig vandaar het tumult al :(
 
die bouwers zijn dr zeker 4mndn mee bezig vandaar het tumult al :(
Het hele jaar zelfs, maar Carnaval is voor veel mensen veel meer dan enkel de optocht en het niet doorgaan van een optocht wegens het weer, gebeurt wel vaker. Ik denk dat op een gepaste manier zo'n optocht wel kan; het is sowieso in de buitenlucht. Met een mondkapje was het protest op de dam met 8000 man ook geen issue en leverde slechts 2 besmettingen op. Het punt is dat iedereen straalbezopen opeengepakt staat (ook binnen) en alles zuipt en neukt wat los en vastzit. Als het goed fout gaat (zoals dit jaar), krijg je dat nooit uitgelegd/verantwoord, dus niemand durft het besluit te nemen Carnaval wel door te laten gaan.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Heerlijk. Ik heb ook altijd ‘houd je bek ik ben aan het trainen ik heb toch oordoppen in modus aan’ een vriendelijk knikje en hoi. Dat is wel genoeg.

Ik ben niet zo sociaal in de sportschool.
Ik ook!! Maar dan zonder oordoppen. Ik begrijp ook niet waarom mensen me arrogant vinden..ik praat niet eens met ze :roflol:
 
Back
Naar boven