Fitness Seller

APW´S Powerbuilding Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kleine update:
Vrijdag backday gehad. Weer in de avond aan het trainen, stuk sterker. Goede pomp en mmc dus was allemaal top.
Deadlift 5x5x150
Lat Pulldown 4x10x60
BB Row Arnold style 3x8x60
Barbell shrugs SS DB Shrugs 3x10x60 SS 3x10x30
Bicep Curl 3x12x16
Rope Hammer Curl 3x12x41
Gisteren day off want wilde een beetje rust voor CNS als onderrug en benen. Vandaag dus legs gedaan ipv gisteren.
Squat 5x5x130 ez
RDl 4x8x100
Leg Extension SS Leg Curl 3x12x80 SS 3x12x50
Calf raises 5x12x100
2,5 uur getraind, tussendoor beetje flexen, praten etc. Heb voor het eerst in mijn leven een muscle up geprobeerd, first try gelukt op 87 kg bw :flexgrin: nu eigenlijk goed onder de knie. Wel grappig.
20200710_065613.jpg
20200712_170339.jpg
20200712_170303.jpg
Zoals in foto 1 te zien zijn mijn abs slecht zichtbaar, dit terwijl ik wel aders zie, delt en pec striations, strepen in benen etc. Mijn ab genetics zijn niet mega dus ben nu gewoon 3/4 keer in de week bezig met ab training.
 
Snelle update:
Maandag push gedaan zag er ongeveer zo uit:
5x5x82,5 bench
3x8x50 3 seconds paused bench
Machine shoulder press dropsets 4x10x50
Side raises 4x10x10
Peck Deck SS DB fly 2x12x100 SS 2x12x14
Tricep Pushdown SS French Press 3x12x35 SS 3x12x?
Push ging lekker. Geen idee of ik het eerder heb vermeldt maar heb een bultje en blauwe plek op mijn borstbeen gekregen omdat ik me stootte (im big right) en daardoor is het excentrische gedeelte vrij voorzichtig, zeker kut maar voorkomt wel bounce iig.
Gisteren Pull:
5x5x155 Sumo Deadlift
4x10x80 lat pulldown
T Bar Row 3x8x100
BB Shrugs 5x12x100
Bicep Curls 3x12x18
Cable Hammer Curl 3x12x41
Pull ging ook wel goed, deadlift weer 2,5 geplust en maandag op de bench ook. Voor de rest licht/moderate pompen. T bar toch maar niet zo zwaar gedaan omdat ik mijn onderrug niet wil verzuren voor legs vandaag. Legs vanavond zal er als volgt uitzien:
5x5x130 Squat
3x12x120 RDL
V stance Leg Press 4x12x?
Leg Curl SS Leg Extension (12+reps)
Lunges SS High rep squat variant (15+ reps)
Calf Raises 5x12x?
Vanavond bevestiging of het gelukt is, neem aan van wel aangezien dit de 3e training is met 130 squat. 2 vorige gingen wel easy.
Morgen 5x5x85 bench, vrijdag misschien plussen op deadlift maar geen idee nog.
Nog wat front double bicep pic gemaakt, ik lijk wel erg small op de foto's. Baal ervan dat meeste foto's laten zien dat we er nog lang, (wat ook gewoon klopt) niet zijn. Ik blijf doorgaan en we komen er wel.
20200715_131114.jpg

 
Training done. Paar vrienden hebben pr's gezet dus in totaal 3 uur in de gym geweest. Voor mij gewoon rustig 5x5x130 squat etc.
 
Yo
Donderdag push day gehad, ik voelde al dat de zwelling op mijn borst niet minder was dus stuurde ik daann01 een bericht wat te doen. Heb hogere reps gedaan en spotto press dus geen 5x5 bench. Maandag weer verder want merk dat het nu alweer een stuk beter is. Zag er zo uit:
Bench Press 3x15x60 2x8x70
Incline Bench paused 3 seconds 4x6x60
Cable fly midden 4x15x21
DB Shoulder Press gekantelde DB 4x10x20
Side raises cable 4x12x10
Tricep pushdown 3x12x27
French Press 3x12x30
Gisteren Pull day gehad, heb met maatje mee gedaan die momenteel een andere (hoog volume) split volgt. Heb wel gewoon mijn deadlifts gedaan van te voren. Gewichten weet ik niet meer op aantal oefeningen haha.
Deadlift 5x5x155
Lat Pulldown 12,10,8,6
Unilateral lat pulldown 12,10,8,6
Pull ups 2xmax
T bar rows 4x8x80
Barbell rows arnold style 4x8x60
Cable Rows 4x8x73
Bicep 3 oefeningen SS
Wel grappige training, beetje veel te veel van het goede. Onderrug is aardig verzuurd en nu leg day haha. Planning is 5x5x135 squat maar moet even kijken of dat geen 132,5 wordt.
Heb net ook eindelijk Adidas powerlift 4 aangeschaft, woensdag binnen. Heb goede verwachtingen iig.
 
Yo
Donderdag push day gehad, ik voelde al dat de zwelling op mijn borst niet minder was dus stuurde ik daann01 een bericht wat te doen. Heb hogere reps gedaan en spotto press dus geen 5x5 bench. Maandag weer verder want merk dat het nu alweer een stuk beter is. Zag er zo uit:
Bench Press 3x15x60 2x8x70
Incline Bench paused 3 seconds 4x6x60
Cable fly midden 4x15x21
DB Shoulder Press gekantelde DB 4x10x20
Side raises cable 4x12x10
Tricep pushdown 3x12x27
French Press 3x12x30
Gisteren Pull day gehad, heb met maatje mee gedaan die momenteel een andere (hoog volume) split volgt. Heb wel gewoon mijn deadlifts gedaan van te voren. Gewichten weet ik niet meer op aantal oefeningen haha.
Deadlift 5x5x155
Lat Pulldown 12,10,8,6
Unilateral lat pulldown 12,10,8,6
Pull ups 2xmax
T bar rows 4x8x80
Barbell rows arnold style 4x8x60
Cable Rows 4x8x73
Bicep 3 oefeningen SS
Wel grappige training, beetje veel te veel van het goede. Onderrug is aardig verzuurd en nu leg day haha. Planning is 5x5x135 squat maar moet even kijken of dat geen 132,5 wordt.
Heb net ook eindelijk Adidas powerlift 4 aangeschaft, woensdag binnen. Heb goede verwachtingen iig.
Zijn heel fijne allround schoenen, draag ze tegenwoordig zelfs voor Deadlift :)
 
  • Love
Waarderingen: Apw
Zijn heel fijne allround schoenen, draag ze tegenwoordig zelfs voor Deadlift :)
Dat hoorde ik inderdaad hier. Ik denk dat van de vaste groep hier 75 procent ze heeft. Ik denk dat ik ook betere diepte haal op de squat ipv op blote voeten
 
Dat hoorde ik inderdaad hier. Ik denk dat van de vaste groep hier 75 procent ze heeft. Ik denk dat ik ook betere diepte haal op de squat ipv op blote voeten
Voor squat draag ik af en toe de adipower 2 (stuk duurder) maar ik vind ze eigenlijk niks beter dan de powerlift :) ze vallen wel redelijk ruim. Ik doe er altijd dikke werksokken in aan.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Voor squat draag ik af en toe de adipower 2 (stuk duurder) maar ik vind ze eigenlijk niks beter dan de powerlift :) ze vallen wel redelijk ruim. Ik doe er altijd dikke werksokken in aan.
Ik zag het ja, 150 euro is niks geks voor de adipower 2. Maar goede spullen maken zeker een verschil. Ik merkte dat het aardig verschil maakt, ik heb nu sinds 3 maanden een goede belt met clipsluiting en vergeleken met een dunne riem van 20 euro is het zoveel beter. Mijn pr heb ik overigens wel gezet met een xxl nutrition belt die na een paar training daarna knapte van het bracen haha
 
Ik heb ook naar van die PL schoenen gekeken maar denk niet dat het mij veel oplevert aangezien ik enkel hack squats/leg press doe
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik heb ook naar van die PL schoenen gekeken maar denk niet dat het mij veel oplevert aangezien ik enkel hack squats/leg press doe
Nee dan zijn converse goed genoeg denk ik. Wil je de basics niet gaan vasthouden nu? Dus sq bench en miss dl
 
Nee dan zijn converse goed genoeg denk ik. Wil je de basics niet gaan vasthouden nu? Dus sq bench en miss dl

pull wel weer conventional atm maar dat doe ik sowieso op sokken
 
  • Love
Waarderingen: Apw
pull wel weer conventional atm maar dat doe ik sowieso op sokken
Kastnation bro, echte mannen trainen op sokken. Ik train altijd zonder schoenen maar nu ik echt focus op hogere weights wil ik optimale setup voor squat
 
Zijn heel fijne allround schoenen, draag ze tegenwoordig zelfs voor Deadlift :)
zou ze niet voor deadlift gebruiken aangezien ze een verhoogde hak hebben en dat juist averechts werkt voor deadliften :)

Dat hoorde ik inderdaad hier. Ik denk dat van de vaste groep hier 75 procent ze heeft. Ik denk dat ik ook betere diepte haal op de squat ipv op blote voeten
ja je zal er vooral veel stabiliteit uit halen, zeker een goeie investering :thumb:

edit: bij deze ben ik ook in :)
 
zou ze niet voor deadlift gebruiken aangezien ze een verhoogde hak hebben en dat juist averechts werkt voor deadliften :)


ja je zal er vooral veel stabiliteit uit halen, zeker een goeie investering :thumb:

edit: bij deze ben ik ook in :)
zou ze niet voor deadlift gebruiken aangezien ze een verhoogde hak hebben en dat juist averechts werkt voor deadliften :)


ja je zal er vooral veel stabiliteit uit halen, zeker een goeie investering :thumb:

edit: bij deze ben ik ook in :)
Is meteen een deficit deadlift dan toch :p
 
  • Haha
Waarderingen: Apw
5x5x135 squat vrij ez gelukt
 
Ik heb ook naar van die PL schoenen gekeken maar denk niet dat het mij veel oplevert aangezien ik enkel hack squats/leg press doe
Dan is een verhoogde hak misschien geen noodzaak, maar schoenen met harde/dunne zolen nog wenselijk. All stars voldoen dan denk ik prima. Ik vind basketbalschoenen ook wel fijn, ondanks de lichte demping veel (enkel)stevigheid en stabiliteit. (En Air Jordans zijn gewoon vet.)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Toch nog maar even een update na de treen.
Leg sessie:
5x5x135 back squat
RDL 4x10x100
Squat narrow v stance 4x15x60
Adductor ss abductor 2x12 SS 2x12
Leg Curls 3x12x50
Leg Extensions 3x12x60
Calf Raises 5x12x107
Abwork
Squat ging wel lekker, lekker angerfist op bij elke set en tussendoor 5-10 min rust tussen elke set. Vandaar dat ik 3 uur bezig ben met trainen *soms nog langer
De rest ging wel prima, goede tut gehouden en een goede mmc. Heb nog een filmpje gemaakt en daar zet ik onderaan een screenshot van neer, ik zak wel parallel maar denk dat mijn diepte met de squatschoenen echt goed is. Schoenen komen woensdag binnen dus dan hoop ik dat ik ze aankan tijdens de legday. Vandaag eerste dag vrij weer maar morgen weer werken in de ochtend en middag, na werk ga ik nog een uurtje trainen voor abs en wat cardio. Maandag weer push waar ik ga aimen op 5x5x85 bench en dinsdag pull waarbij ik weer 5x5x155 deadlift. Hier nog wat foto's met dikke shit kwaliteit en belichting
Screenshot_20200715-132213_Video Player.jpg
20200718_164544.jpg
20200718_164717.jpg
20200718_164757.jpg
 
Oja en nog leg presses op v stance 4x12x250
 
Dan is een verhoogde hak misschien geen noodzaak, maar schoenen met harde/dunne zolen nog wenselijk. All stars voldoen dan denk ik prima. Ik vind basketbalschoenen ook wel fijn, ondanks de lichte demping veel (enkel)stevigheid en stabiliteit. (En Air Jordans zijn gewoon vet.)
Dan is een verhoogde hak misschien geen noodzaak, maar schoenen met harde/dunne zolen nog wenselijk. All stars voldoen dan denk ik prima. Ik vind basketbalschoenen ook wel fijn, ondanks de lichte demping veel (enkel)stevigheid en stabiliteit. (En Air Jordans zijn gewoon vet.)
Met all stars moet je er wel voor zorgen dat je de originele vindt, de 70’s die je bijna overal ziet in nederland hebben namelijk al meer demping. Jordans worden vaak de 1,3, en 5 gebruikt
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Met all stars moet je er wel voor zorgen dat je de originele vindt, de 70’s die je bijna overal ziet in nederland hebben namelijk al meer demping. Jordans worden vaak de 1,3, en 5 gebruikt
Bij AIR jordans zit een lucht bel in de zool. Hierdoor kan vibratie onstaan van de zool als je bv squat en dat is niet zo goed voor je enkel gewricht, het staat dus minder stabiel. Dingen zoals vans en all stars hebben lekker platte zolen zonder demping erin dus die zijn goed. Waar kan je originele vinden dan, wist niet dat er een verschil was?
 
  • Heart
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven