Fitness Seller

puzzelstukje planning apothekersmateriaal kuur + kuurlog

Bezoekers in dit topic

keizer030

Cool Novice
Lid geworden
29 sep 2014
Berichten
43
Waardering
6
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
9%
Beste heren ,

Ik zit met paar dilemma's voordat ik ga kuren en kuur log ga bijhouden. Wanneer kan ik het beste beginnen met mijn kuur? (hoofdvraag)

Dit is de 2e keer dat ik ga kuren. Stats zijn nu van ochtend 10-12% bodyfat, 75 kilo, 173cm.

- Ik ga op 21 november trouwen. Ik wil op de trouwdag strak en stevig in pak eruit zien. Zonder enig risico van vocht retentie. Vocht vasthouden en bolle kop kan natuurlijk niet op zo een dag.
- Daarna ga ik op huwelijksreis. Dus ik moet presteren/pompen eerste 2 weken:windup:. Libido vraagstukje. En als bonus wil je natuurlijk mooie foto's op je huwelijksreis maken.

Alle spullen komen van een apotheek. Dus we kunnen gelukkig de sides van underground shit afstrepen. Behalve de oxandrolone komt niet van een apotheek.

Materiaal in bezit:
Sustanone 250
oxandrolone 10mg tabs
proviron 25 mg tabs
HCG/pregnyl 1500iu vials
HGH van genotropine 12mg/36iu. ik heb er 6 van.
Nolvadex 20mg tabs
arimidex 1mg (ik ga het niet gebruiken, maar handig om het te hebben)
aromasin 25mg( ik ga het niet gebruiken, maar handig om het te hebben)





planning is:
week 1 -10:Sustanone500mg per week
week 1-6:Oxandrolone30mg per dag
Week 7-13:Proviron25 of 50mg per dag?
week 14-16/17:Nolvadex40/20/20/(20) mg per dag?
week 1-13:HCG/pregnyl2x 250iu (500mg per week)
week 1-17:Genotropin/HGH3iu per dagstoppen 3 weken voor trouwdag?

Ik twijfel dus hoe ik HGH ook moet inzetten. Denk dat ik daardoor ook vocht hebt vastgehouden bij mijn eerste kuur. En hoe hoog moet proviron zijn?

Back to basic:
- Zal ik mijn kuur + pct afronden voor huwelijkdag? Dan ben ik klaar met alles.
- Of zal ik terugrekenen huwelijk -10 weken? Volgens de haarlemmermeer studie kan ik de 18 dagen tussen laatste prik en pct gewoon 25 mg proviron blijven gebruiken voor overgang. trainen/voeding en pct moet lukken op huwelijksreis.


Tof als jullie willen meedenken. Bij voorbaat dank!
 
Anabolen gebruiken om op huwelijksreis te gaan... wat voor een relatie/huwelijk heb je dan vraag ik me af :dunno:
 
De dip komt trouwens (als die komt) meestal een paar weken na PCT. Dan voel je je echt ff als een wijf
 
Beste heren ,

Ik zit met paar dilemma's voordat ik ga kuren en kuur log ga bijhouden. Wanneer kan ik het beste beginnen met mijn kuur? (hoofdvraag)

Dit is de 2e keer dat ik ga kuren. Stats zijn nu van ochtend 10-12% bodyfat, 75 kilo, 173cm.

- Ik ga op 21 november trouwen. Ik wil op de trouwdag strak en stevig in pak eruit zien. Zonder enig risico van vocht retentie. Vocht vasthouden en bolle kop kan natuurlijk niet op zo een dag.
- Daarna ga ik op huwelijksreis. Dus ik moet presteren/pompen eerste 2 weken:windup:. Libido vraagstukje. En als bonus wil je natuurlijk mooie foto's op je huwelijksreis maken.

Alle spullen komen van een apotheek. Dus we kunnen gelukkig de sides van underground shit afstrepen. Behalve de oxandrolone komt niet van een apotheek.

Materiaal in bezit:
Sustanone 250
oxandrolone 10mg tabs
proviron 25 mg tabs
HCG/pregnyl 1500iu vials
HGH van genotropine 12mg/36iu. ik heb er 6 van.
Nolvadex 20mg tabs
arimidex 1mg (ik ga het niet gebruiken, maar handig om het te hebben)
aromasin 25mg( ik ga het niet gebruiken, maar handig om het te hebben)





planning is:
week 1 -10:Sustanone500mg per week
week 1-6:Oxandrolone30mg per dag
Week 7-13:Proviron25 of 50mg per dag?
week 14-16/17:Nolvadex40/20/20/(20) mg per dag?
week 1-13:HCG/pregnyl2x 250iu (500mg per week)
week 1-17:Genotropin/HGH3iu per dagstoppen 3 weken voor trouwdag?

Ik twijfel dus hoe ik HGH ook moet inzetten. Denk dat ik daardoor ook vocht hebt vastgehouden bij mijn eerste kuur. En hoe hoog moet proviron zijn?

Back to basic:
- Zal ik mijn kuur + pct afronden voor huwelijkdag? Dan ben ik klaar met alles.
- Of zal ik terugrekenen huwelijk -10 weken? Volgens de haarlemmermeer studie kan ik de 18 dagen tussen laatste prik en pct gewoon 25 mg proviron blijven gebruiken voor overgang. trainen/voeding en pct moet lukken op huwelijksreis.


Tof als jullie willen meedenken. Bij voorbaat dank!
Ligt er aan welke apotheek ;-)
 
Anabolen gebruiken om op huwelijksreis te gaan... wat voor een relatie/huwelijk heb je dan vraag ik me af :dunno:
Ik gebruik het omdat ik gewoon kast wilt zijn rond die periode. Niet voor libido achtige dingen. Ik snap je beredenering niet.


De dip komt trouwens (als die komt) meestal een paar weken na PCT. Dan voel je je echt ff als een wijf
Komt beetje overeen wat ik bij mijn eerste kuur 2 jaar geleden had.
Ik zou een week voor je trouwdag alles injecteren
Jij wel tarzan

Ligt er aan welke apotheek ;-)
Azie natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
De dip komt trouwens (als die komt) meestal een paar weken na PCT. Dan voel je je echt ff als een wijf

Ik voel al een dip als ik aan trouwen denk. Blijf toch gewoon natty en ontrouw, dat kun je veel langer volhouden dan trouwen.
 
Ik voel al een dip als ik aan trouwen denk. Blijf toch gewoon natty en ontrouw, dat kun je veel langer volhouden dan trouwen.
Kast dat we gaan worden beste man
 
Ga er dan maar niet van uit dat je shit real is.
Precies dit, kans dat je nu geen sides hebt in verhouding met ug gear zal eerder komen omdat je fakes zet

Weinig ug labs die geen test/sust in hun vials doen want dit is zo n beetje de goedkoopste grondstof.
 
Ga er dan maar niet van uit dat je shit real is.
Precies dit, kans dat je nu geen sides hebt in verhouding met ug gear zal eerder komen omdat je fakes zet

Weinig ug labs die geen test/sust in hun vials doen want dit is zo n beetje de goedkoopste grondstof.

🤦‍♂️🤦‍♂️ ze zijn echt. gaan ze afkraken. rare jongens jullie he.
ik zou gaan cruisen na zo'n 12-16 weken.
thanks, maar ga niet lang aan gear hangen. Hit en run.

iemand ervaring om vocht retentie tegen te gaan?
 
🤦‍♂️🤦‍♂️ ze zijn echt. gaan ze afkraken. rare jongens jullie he.

Kraak niks af waarschuw alleen dat je extra goed moet opletten met hg en dat je mening over ug niet klopt wanneer je het over test/sust hebt


En als je ons raar vindt lees je topic eens door, aas voor huwelijk dat is nog erger dan de winny beachboy topics
 
Alle spullen komen van een apotheek. Dus we kunnen gelukkig de sides van underground shit afstrepen. Behalve de oxandrolone komt niet van een apotheek.
Wie kraakt wat af? Ik zeg alleen wees er niet zo zeker van dat je gear echt is ondanks dat het uit een 'apotheek' komt.
 
Thanks voor de waarschuwing. De apotheek is een echte apotheek. Waar ik zelf persoonlijk vaak langs ben geweest in het verleden. waarom is de planning vlak voor huwelijk slecht?
Wie kraakt wat af? Ik zeg alleen wees er niet zo zeker van dat je gear echt is ondanks dat het uit een 'apotheek' komt.
thanks jongens. Ik ga vanuit dat jullie goede bedoelingen hebben.
Wat is jullie ervaring mbt vocht vast houden en zorgen dat je geen plofkop hebt?
 
Thanks voor de waarschuwing. De apotheek is een echte apotheek. Waar ik zelf persoonlijk vaak langs ben geweest in het verleden. waarom is de planning vlak voor huwelijk slecht?

thanks jongens. Ik ga vanuit dat jullie goede bedoelingen hebben.
Wat is jullie ervaring mbt vocht vast houden en zorgen dat je geen plofkop hebt?
Is persoonlijk ik zelf heb nooit last van een plofkop, op de dosis waar jij op zit denk ik dat het wel mee gaat vallen.
 
Ik hoop dat je geen libido problemen krijgt zo vlak voor je huwelijk en huwelijksreis. Leuk voor het vrouwtje.
 
Ik hoop dat je geen libido problemen krijgt zo vlak voor je huwelijk en huwelijksreis. Leuk voor het vrouwtje.
Drm is timing belangrijk. Heb jij wel libido problemen in eerste week pct of na pct ervaren?
 
Back
Naar boven