XXL Nutrition

Nieuw in de supermarkt! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zelfde verhaal hier. Vooral als er niet vermeld wordt welke soort melk ze gebruiken.

Beter zelf maken.
Staat op halfvolle melk.
Dat verschilt per merk hooguit 2-3 kcal per 100 ml. Dat zal t verschil niet maken.
Er zal meer verschil zitten in t gebruik van olie. De een bakt in meer olie dan de ander.
Dat zal meer aantikken in je kcal.
 
Staat op halfvolle melk.
Dat verschilt per merk hooguit 2-3 kcal per 100 ml. Dat zal t verschil niet maken.
Er zal meer verschil zitten in t gebruik van olie. De een bakt in meer olie dan de ander.
Dat zal meer aantikken in je kcal.

Soms staat het er niet op, heb nog wel een pak waar het niet op staat. Maar waarschijnlijk inderdaad halfvolle melk.
 
Soms staat het er niet op, heb nog wel een pak waar het niet op staat. Maar waarschijnlijk inderdaad halfvolle melk.
Halfvolle melk welk merk ook varieert van 43-46 kcal
 

1595518832238.png


Veel ijs eten zonder dat je extra slin moet spuiten.
 

Bekijk bijlage 498154

Veel ijs eten zonder dat je extra slin moet spuiten.

Lekker! Maar zijn de voedingswaarden niet redelijk gelijk aan een bak Hertog Slagroomijs Light? Is volgens mij nl ook rond 140 kcal per 100 gram en wellicht goedkoper.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Lekker! Maar zijn de voedingswaarden niet redelijk gelijk aan een bak Hertog Slagroomijs Light? Is volgens mij nl ook rond 140 kcal per 100 gram en wellicht goedkoper.
Voedingswaarde komen inderdaad aardig overeen. Literprijs is precies gelijk, het verschil zit hem in de hoeveelheid (Hertog is 900 ml, Ice Crime is 1000 ml).

1595524857744.png


1595524886904.png
 
Vroeger hadden ze bij deka gluten en lactose vrij "roomijs" met maar 80 kcal per 100 gram. Helaas niet meer verkrijgbaar. :(

Maar als ik tegen koud eten zou kunnen blijft citroensorbet en vers watermeloen ijs mijn favo :o
 
Vroeger hadden ze bij deka gluten en lactose vrij "roomijs" met maar 80 kcal per 100 gram. Helaas niet meer verkrijgbaar. :(

Maar als ik tegen koud eten zou kunnen blijft citroensorbet en vers watermeloen ijs mijn favo :o
Best veel:

Edit: helaas niet glutenvrij:(
Deze wel:
1595534690110.png


 
Wat staat er achterop? Ik vind die voedingswaarde van zo'n fles altijd zo ruk lezen, vaak staat er per bereide pannenkoek. Ik wil gewoon weten hoeveel kcal de droge toestand is per 100g. :fire:

Zelf pannenkoeken maken! Melk + Havermout + Whey + Ei + Kaneel, mixen en in de pan. Niet super veel werk en goeie macro's.
 
Best veel:

Edit: helaas niet glutenvrij:(
Deze wel:
Bekijk bijlage 498184

Lief van je...
Maar echt buiten budget. :o
Normale voeding > comfort food..
 
Lief van je...
Maar echt buiten budget. :o
Normale voeding > comfort food..
Jammer dat het zo duur is. Als ik de ingrediëntenlijst bekijk zitten er helemaal geen dure grondstoffen in.
Lekker commercieel weer. Je bent een kleine doelgroep, dus het product wordt geproduceerd in een kleine oplage, afwijkende verpakking, en hoppa.. 200% duurder dan de reguliere variant. Sip hoor, alsof je vrijwillig kiest voor een voedsel allergie.
 
Die zien er goed uit !die van appie zijn ook super lekker. Zal vandaag eens kijken of ze bij mijn jumbo ook hebben:) thnx!!!

Ik moet toevallig ook langs de jumbo vandaag, zal een review geven als ik ze vinden kan!
 
Helaas, mijn jumbo had ze nog niet 😥
 
Je kunt ook zelf ‘ijs’ maken. Whey, psyllium, beetje melk, amandelmelk of yoghurt. Blenden tot het mooi glad is en heel dik en dan bevroren fruit er doorheen blenden.

schuimt mooi op en als je het goed doet kun je het ontdooid als ‘eiwitschuim’. Eten. Lekker en het vult. Veel eiwit, vezels en wat fruit. Pak je bosvruchten je je vrijwel geen kcals. Wil je die wel neem je een banaan, gezoete amandelmelk en gooi je er naast chocoladewhey als laatst nog een mars doorheen. Of een proteinereep
 
Je kunt ook zelf ‘ijs’ maken. Whey, psyllium, beetje melk, amandelmelk of yoghurt. Blenden tot het mooi glad is en heel dik en dan bevroren fruit er doorheen blenden.

schuimt mooi op en als je het goed doet kun je het ontdooid als ‘eiwitschuim’. Eten. Lekker en het vult. Veel eiwit, vezels en wat fruit. Pak je bosvruchten je je vrijwel geen kcals. Wil je die wel neem je een banaan, gezoete amandelmelk en gooi je er naast chocoladewhey als laatst nog een mars doorheen. Of een proteinereep

Dit ga ik eens even maken vanavond! Nog in de vriezer zetten?
 
Back
Naar boven