MuscleMeat

Kledingwinkel gezocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dennis1973

Novice
Lid geworden
13 mei 2019
Berichten
26
Waardering
3
Lengte
1m92
Massa
145kg
Hai,

ik ben op zoek naar een winkel met kleding voor de grotere maat.
Liefst een winkel met trainingskleding. Mijn probleem is dat geen enkele trainingsbroek kan vinden in de doorsnee sportwinkels. Ik ben nu met vakantie in Vierhouten en hoop dat iemand een winkel kent in de buurt van zwolle, apeldoorn, amersfoort waar de grotere maten? Ik zoek geen strakke kleding, maar wat wijdere trainingsbroeken

Met google kom ik er niet uit.
Alvast bedankt.

Groet
Dennis
 
Bij de DAKA In Zwolle heb ik eens van die reuze maten zien hangen
 
gorillawear oid?

ja. Alleen een winkel dan voor het passen.heb nu verschillende online winkels geprrobeerd, maar ik word niet wijs van al die maten. De ene 2xl valt zo groot dat ik er 2x in pas en vervolgens krijg ik van een ander merk een 3xl waarbij ik op een balletdanser leek, zo strak. En dat wil je niet zien.
 
ja. Alleen een winkel dan voor het passen.heb nu verschillende online winkels geprrobeerd, maar ik word niet wijs van al die maten. De ene 2xl valt zo groot dat ik er 2x in pas en vervolgens krijg ik van een ander merk een 3xl waarbij ik op een balletdanser leek, zo strak. En dat wil je niet zien.

Ik bestel meestal verschillende maten en stuur het daarna gewoon terug. Vind het zelf vervelend om in de winkelstraat continue om te kleden.
 
gewoon online bij gorilla wear,de maattabel bij elk kledingstuk is aardig accuraat, ikzelf heb voor joggingbroeken van dit merk 3xxl ,past perfect

deze zijn nu afgeprijsd ,4XL van 49,90 voor 9,90 ;)
 

Bijlagen

  • classic-joggingsbroek-grijs.jpg
    classic-joggingsbroek-grijs.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 176

Heb hier een daar Melvinsi Fashion voorbij horen komen, maar geen idee of die ook sportkleding/fatsoenlijk ogende kleding hebben.
 
Ik bestel meestal verschillende maten en stuur het daarna gewoon terug. Vind het zelf vervelend om in de winkelstraat continue om te kleden.
Daarom doe ik 1x per jaar kleding kopen
 
Gorilla wear moet je altijd maatje meer nemen dan dat je werkelijk hebt. Geldt ook voor NEBBIA.
Vroeger was Gorilla wear vrij oversized meestal maar nu valt het vaak klein uit.

Begrijp al niet hoe dat ze afgeraken van maatje ''S'' bij die merken.
 
Vandaag even wezen kijken in winkels. Die broek die ‘vieze jij’ laat zien in zijn antwoord, vind ik enge broekjes. Dat strakke is niks voor mij. Ik zoek
Gewoon old skool trainingsbroeken van een soort nylon.
Heb ook even under armour aangepast. Geweldige stof! Daar zou ik graag shirts van willen hebben, ongeacht het merk of opdruk. Als ik naar de maatvoering kijk van u der armour, moet een 5xl net passen.
Maar mijn uitdaging ligt het meeste in het vinden van trainingsbroeken van een soort nylon of hoe dat ook heet. Als ik stoffen trainingsbroeken draad, zijn deze doorweekt na het trainen.

excuus voor dit lange epistel :)

dennis
 
Vandaag even wezen kijken in winkels. Die broek die ‘vieze jij’ laat zien in zijn antwoord, vind ik enge broekjes. Dat strakke is niks voor mij. Ik zoek
Gewoon old skool trainingsbroeken van een soort nylon.
Heb ook even under armour aangepast. Geweldige stof! Daar zou ik graag shirts van willen hebben, ongeacht het merk of opdruk. Als ik naar de maatvoering kijk van u der armour, moet een 5xl net passen.
Maar mijn uitdaging ligt het meeste in het vinden van trainingsbroeken van een soort nylon of hoe dat ook heet. Als ik stoffen trainingsbroeken draad, zijn deze doorweekt na het trainen.

excuus voor dit lange epistel :)

dennis


GASP heeft die oversized broeken die jij zoekt.
Wel prijzig maar wel topspul👌
 
GASP heeft die oversized broeken die jij zoekt.
Wel prijzig maar wel topspul👌

Dinsdagochtend ga ik daar naar toe. Alle waarde naar zijn geld, dus dat komt goed.
 
Back
Naar boven