AndroidHealthClinic

Nieuw in de supermarkt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit ga ik eens even maken vanavond! Nog in de vriezer zetten?
Als je genoeg diepvriesfruit gebruikt hoeft het niet. Direct eten.

Wel eerst goed de vezels met de melk en whey blenden tot het een beetje schuimt. Is het na het fruit niet dik genoeg, doende nog wat meer whey en vezels erbij (ik heb psyllium &glucomannan, maar guar of xanthine werkt ook prima, in mijn whey zit al xanthaan, dus ik heb niet zo veel nodig).

De whey bevat de zoetstof, niet ziet genoeg == volgende keer wat meer whey. Ikzelf vind rood fruit & yoghurt erg geslaagd. Maar je kunt vanalles verzinnen.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Als je genoeg diepvriesfruit gebruikt hoeft het niet. Direct eten.

Wel eerst goed de vezels met de melk en whey blenden tot het een beetje schuimt. Is het na het fruit niet dik genoeg, doende nog wat meer whey en vezels erbij (ik heb psyllium &glucomannan, maar guar of xanthine werkt ook prima, in mijn whey zit al xanthaan, dus ik heb niet zo veel nodig).

De whey bevat de zoetstof, niet ziet genoeg == volgende keer wat meer whey. Ikzelf vind rood fruit & yoghurt erg geslaagd. Maar je kunt vanalles verzinnen.

Ah oke, dan lijkt het wat op m’n fluff. Maar dan steviger ipv luchtig!
 
Ah oke, dan lijkt het wat op m’n fluff. Maar dan steviger ipv luchtig!
Lijkt er inderdaad wel op. Iets minder luchtig, maar dus wel koud en bevroren, als je voldoende bevroren fruit gebruikt.
 
Voor de koffie liefhebbers!
 

Bijlagen

  • 15956781304778458588966332296359.jpg
    15956781304778458588966332296359.jpg
    69,7 KB · Weergaven: 149
Mijn jumbo en ah hadden het ijs niet... Hufters!

Wist niet dat er verschil zat tussen het aanbod, weer wat geleerd.
 
Ben niet zo van de ijsjes gek genoeg :p
 
Back
Naar boven