XXL Nutrition

HertogSandBox - Strikes again! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit man, van muscle meat ook deels of?

Neen dit keer alles van de jumbo. Die schnitzel was vega, maarja moet af en toe eten wat de pot schaft :p

Ik heb overigens wel wat ervaring bij musclemeat. Heb ni de kipvinken, kipworsten, nuggets en wat groentenmixen in de vriezer. Over het algemeen goede ervaringen daar, alleen de kant&klare kipblokjes vind ik echt niet te eten 🙈
 
Lekker uitgeslapen naar de sportschool vanmorgen. Borst, schouders en triceps waren aan de beurt. Zo zag die er uit vandaag:

Bench 5x5x 65KG <-- Zwaar maar tevreden mee, had verwacht veel minder te kunnen.

Seated military press 4x8x40KG <-- rustig uitvoeren en diep tot tepels laten zakken.

Incline dumbell chest press 4x8x22KG <-- viel erg tegen zeg...

Cable side rais 4x10x3,4KG

Cable fly 3x12x 12,4 KG <-- zittend op bankje gedaan

Facepull 4x10x 19,6KG

Tricep rope pushdown 3x12x17,4KG

One arm triceps cable kickback 4x10x 5,4KG

Bench kan ik nu dus 5x5 voor 65kg, volgens zo'n schema zou mijn max dan rond de 82kg liggen.
Betekend dat er nog 18kg bij zou moeten om die magische 100 te behalen. Opzich is dat wel te doen denk ik.
De dumbells in mijn gym gaan tot 34kg, lijkt me ook wel vet om ooit 34kg voor 8 reps zou kunnen ofz. Maar eerlijk gezegd viel deze oefening enorm tegebn... meer dan 22kg per dumbell zat er niet in vandaag ...

Mocht ik het "freestyle" trainings principe aan gaan houden, zou ik bijvoorbeeld na de bench op pushdag 2 v.d week een staane OHP en incline bench kunnen pakken om het leuk te houden.

Morgen benen en dus squaaatttsss. Dat gaat spierpijn worden :P
 
Seated military press 4x8x40KG <-- rustig uitvoeren en diep tot tepels laten zakken.
Hoe dan? Verlies je dan niet alle spanning onderin. Op de OHP zou me dit zeker niet lukken.
 
Hoe dan? Verlies je dan niet alle spanning onderin. Op de OHP zou me dit zeker niet lukken.

Tepels is misschien wat overdreven, tot sleutelbeen (tik ik altijd aan) ongeveer
 
26-7-2020 ~ bw ochtend: 63.0kg

Vannacht voor geen meter geslapen. Tot half 3 met geopende knikkers naar het plafond lopen staren. Geen idee hoe het komt. Ik heb dit soort nachten wel eens vaker. Een echte aanleiding kan ik nog niet vinden. Zit er aan te denken om melatonine af en toe te gaan slikken en dus aan te schaffen bij xxl. Wie weet helpt dit. Echter zie ik verschillende varianten met verschillende doseringen. Welke dosering zouden jullie aanraden en hoe vaak per week? Of bijv alleen als ik het gevoel heb dat ik het nodig hebt?

Door die **** nacht ook pas half 11 wakker geworden.. sportschool maar tot 14:00 open dus zonder ontbijt naar de sportschool (maar dit doe ik wel vaker en heb ik nooit negatieve effecten van ervaren )

Legday

Squat 5x5
5x 70kg <-- ging makkelijk
5x 70kg
5x 75kg
5x 75kg <-- pff die 5kg extra voelt enorm zwaar!
5x 75kg <-- dit is voorlopig even de max :o

legpress in de egym 4x10x115kg

leg extension in de egym 4x10x35kg

leg curl in de egym 4x10x30kg

calf extension in smith machine 4x15x100kg

ab crunch met rope 4x15x32,5kg

hanging leg raises 4x6x bw

~Doneeee

Viel me alles mee! Ik had niet verwacht 75kg te kunnen squaten. Ja het is als nog erg weinig ten opzichte van mijn andere lifts, maar het is voor mij een zwakke oefeningen waar ik niet goed in ben.

Volgens: https://krachttraining.info/1-rm-calculator/ <-- zou mijn max 1rm op dit moment 87,5kg zijn.

Mijn doel gaat op 100kg squat. Dat is gemiddeld x1.5 mijn bw (lijkt me wel haalbaar dus)

Techniek squat:
ik merk dat ik echt veeeel sterker ben op de squat met een belt. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Morgen pushdag...
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Lekker uit kunnen slapen want ja, ik werk in het onderwijs dus lekker 6 weken verplicht vakantie :D Hebben we eerlijk gezegd wel verdiend na COVID. Tijdens deze periode hebben we 3x zo hard moeten werken om van alles aan te passen, dus ik neem het er lekker van:p

Afijn, om half 12 na het opstaan, omkleden en douchen (fasted) naar de sportschool. Bench was bezet en dus moest ik +- 10 mins wachten. Besloten een "warming-up" te doen op de crosstrainer. Tijdens het crosstrainen kreeg ik uit het niks enorm buikpijn en bloated gevoel..

Ben geen pussy dus gewoon verder gegaan xD

Pushday 2
Bw ochtend na het pissen en poepen: 64,2?? :o

Bench;
10x 50kg
10x 50kg
5x 65kg
5x 65kg
6x 62,5kg
7x 61.25kg
8x 60kg

Incline bench in smith
4x8x40kg

Seated OHP
4x8x40kg
Door imnewhere zijn vraag over het zakken tot sleutelbeen er extra op gelet, en ik zak inderdaad tot maximaal kin.

Cable side raise
4x10x3.4kg

Reverse fly
3x12x3.4kg

Frontraise
4x12x10kg

Cable fly
3x12x12.8kg

Rope triceps ext
3x12x17,5kg

Overhead tri ext
3x12x15kg

One arm tri ext
4x10x5.7kg

Bij de 1e set bench merkte ik al dat het *** zwaar aanviel, en dus een soort pyramide principe gedaan. Gewicht loweren en herhaling uppen. Zorgde voor een prima pump en voelde wel lekker voor een keertje. Gewicht van bw vanmorgen was opvallend hoog, geen idee waarom, maar ik weet dat het dagelijks schommelen kan.

Morgen nog een pulldag (2e vd week), en dan 3 dagen rust. Ga moeders opzoeken die op de camping in renesse zit. Waarschijnlijk ook lekker uiteten daar, wel trek in zeeuwse mosselen met friet haha!

tot morgen :)
 
Afijn, om half 12 na het opstaan, omkleden en douchen (fasted) naar de sportschool.

Seated OHP
4x8x40kg
Door imnewhere zijn vraag over het zakken tot sleutelbeen er extra op gelet, en ik zak inderdaad tot maximaal kin.
Halve reps dus ;)
Maar waarom fasted gaan trainen als je wilt aankomen?
 
Halve reps dus ;)
Maar waarom fasted gaan trainen als je wilt aankomen?

Weinig trek in ochtend, gevoel dat ik meer energie heb en gewenning. Zo lang ik mn dagelijkse cals maar behaal..
 
Hoe gaat het hier met bulken?
 
Bulk gaat lekker! Gewicht nu rond de 66, misschien wel iets te lekker haha. Qua schema en trainingen wat minder...

Heb nu vakantie en ben af en toe dagje weg / weekendje naar de camping waardoor ik echt structuur mis...

Door de vakantieperiode is het loggen ook ff minder geworden, ik hoop zodra de scholen weer beginnen (2 weken) en ik weer aan het werk moet de structuur weer te vinden. Zit er ook aan te twijfelen om een bekend schema voor 5-6x pw te pakken. Zodat ik precies weet wat er te doen staat en wat minder freestylen.

Aanraders? :)
 
Nicee, heb je deze zelf ook gevolgd? Handig met zo'n spreadsheet erbij!

Lijkt alleen zo weinig volume, maar dat zal wel aan mij liggen
je traint 6x in de week. denk dat het intensief genoeg is als natty zijnde.
en focust alsnog om meer te gaan reppen of om meer kracht te verzetten.

en ja ik heb deze een beetje getweaked en volg dit al een week of 8 i guess.
 
Back
Naar boven