AndroidHealthClinic

Vissertje zijn blog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je weer druk met veel tegelijk?
 
Die stemmingswisselingen zijn wel irritant. Maar eens met de huisarts bespreken, lijkt me.
Goeie train weer. Dat dan weer wel :)

Thanx,

Of ik er mee naar huisarts ga weet ik nog niet. Denk dat ik beter kan accepteren dat ik gewoon erg gevoelig ben voor emoties (das mezelf al wel langer duidelijk namelijk, ook voor het geflikflooi met een getrouwde vrouw :o)

Of niet met getrouwde vrouwen flikflooien.

Wellicht niet de meest handige set van me, maar tsja.... We zijn gek op elkaar geworden en zien wel hoe het loopt

Ben je weer druk met veel tegelijk?

Mwa, kan niet zeggen dat ik op het moment in 7 sloten tegelijk loop. Maar er gaat op het moment wel wat veel door m'n hoofd wat even weer rustig moet gaan worden, dat dan weer wel. Is een kwestie van tijd, komt dus wel weer goed.
 
Zojuist een overheerlijke training gehad... Deadlift ging zo mega lekker... Na de eerste werkset de schijven nogmaals geteld om te controleren of het wel 130kg was, voelde niet eens zwaar. Hooguit de laatste rep van de laatste set die wat pittiger voelde... Alles rustig en gecontroleerd... Erg trots op.

Dit was de train:

Lb

Deadlift
10x 60kg
5x 80kg
3x 100
2x 110kg
1x 120kg
5x 130kg (easy, echt, voelde serieus niet zwaar)
5x 130kg (wederom erg goed te doen)
5x 130kg (fucking hell wat ging het goed... Trots)

Back extensions
12x plus 16kg
12x plus 16kg
12x plus 16kg

Seated leg curls
12x 40kg
12x 40kg
12x 40kg

Calf raises in Smith devicit
12x 20kg
12x 40kg
12x 60kg
12x 70kg
12x 72,5kg
12x 72,5kg
12x 72,5kg (zwaar, fik in de kuiten, maar zo lekker)

Ab cable crunch
12x 32,5kg
12x 36,25kg
12x 36,25kg
12x 36,25kg (pittig, maar zeer lekker voor de abs)
 
Zojuist een overheerlijke training gehad... Deadlift ging zo mega lekker... Na de eerste werkset de schijven nogmaals geteld om te controleren of het wel 130kg was, voelde niet eens zwaar. Hooguit de laatste rep van de laatste set die wat pittiger voelde... Alles rustig en gecontroleerd... Erg trots op.

Dit was de train:

Lb

Deadlift
10x 60kg
5x 80kg
3x 100
2x 110kg
1x 120kg
5x 130kg (easy, echt, voelde serieus niet zwaar)
5x 130kg (wederom erg goed te doen)
5x 130kg (fucking hell wat ging het goed... Trots)

Back extensions
12x plus 16kg
12x plus 16kg
12x plus 16kg

Seated leg curls
12x 40kg
12x 40kg
12x 40kg

Calf raises in Smith devicit
12x 20kg
12x 40kg
12x 60kg
12x 70kg
12x 72,5kg
12x 72,5kg
12x 72,5kg (zwaar, fik in de kuiten, maar zo lekker)

Ab cable crunch
12x 32,5kg
12x 36,25kg
12x 36,25kg
12x 36,25kg (pittig, maar zeer lekker voor de abs)
Goed om te lezen! Zal het te maken hebben met gisteren? Ik opper maar iets hoor maar weet hóe veel invloed mindset kan hebben. Wat het ook is, fijn te lezen dat t zo lekker ging, kan je weer even mee vooruit!
 
Goed om te lezen! Zal het te maken hebben met gisteren? Ik opper maar iets hoor maar weet hóe veel invloed mindset kan hebben. Wat het ook is, fijn te lezen dat t zo lekker ging, kan je weer even mee vooruit!

Mindset doet idd enorm veel.... Voelde vanmorgen toen ik opstond al dat het goed zat vandaag en voel me de hele dag al super... Zeker nu na de training die zo lekker ging.
 
Mindset doet idd enorm veel.... Voelde vanmorgen toen ik opstond al dat het goed zat vandaag en voel me de hele dag al super... Zeker nu na de training die zo lekker ging.
Zijn de mooiste dagen! Ik had t ook, 10 uur slaap doet wonderen bij mij. Heb ik een rustdag vandaag...sjonge jonge 🤣😆
 
Zojuist een overheerlijke training gehad... Deadlift ging zo mega lekker... Na de eerste werkset de schijven nogmaals geteld om te controleren of het wel 130kg was, voelde niet eens zwaar. Hooguit de laatste rep van de laatste set die wat pittiger voelde... Alles rustig en gecontroleerd... Erg trots op.

Dit was de train:

Lb

Deadlift
10x 60kg
5x 80kg
3x 100
2x 110kg
1x 120kg
5x 130kg (easy, echt, voelde serieus niet zwaar)
5x 130kg (wederom erg goed te doen)
5x 130kg (fucking hell wat ging het goed... Trots)

Back extensions
12x plus 16kg
12x plus 16kg
12x plus 16kg

Seated leg curls
12x 40kg
12x 40kg
12x 40kg

Calf raises in Smith devicit
12x 20kg
12x 40kg
12x 60kg
12x 70kg
12x 72,5kg
12x 72,5kg
12x 72,5kg (zwaar, fik in de kuiten, maar zo lekker)

Ab cable crunch
12x 32,5kg
12x 36,25kg
12x 36,25kg
12x 36,25kg (pittig, maar zeer lekker voor de abs)
super sterk man, aardig wat sets na die deads ook nog,
 
Wow dan ben je wel weer afgevallen of niet?
 
Wow dan ben je wel weer afgevallen of niet?

Klopt, ben de laatste maanden weer zo'n 3 a 4 kilo kwijt geraakt. Binnenkort maar weer eens kcals gaan tracken en weer wat proberen aan te komen. Maar voor nu vind ik het wel even goed zoals het gaat.
 
nog bewust doelen dit jaar visser?
 
nog bewust doelen dit jaar visser?
Tsja... Begin dit jaar wel wat doelen genoemd. Weet niet of ze gehaald gaan worden hoor.

Wou
1x200dl
1x100 bench
1xbw ohp

Squat weet ik niet. Heb ik iets minder mee dan de rest. Misschien 2xbw met goede diepte ofsow zou wel tof zijn.
 
Gewaagde doelen hoor! Dan moet er wel consistent getrained worden, op goede en slechte dagen, en geen onverwachte corona-stops :)
 
Wel eens een paar gesprekken met een psycholoog overwogen? Soms werkt het best aardig om te kunnen ventileren bij een zorgprofessional die je mogelijk meteen wat tools kan meegeven?
Kan je misschien wat verder helpen en niet geschoten is altijd mis lijkt me!
 
Gewaagde doelen hoor! Dan moet er wel consistent getrained worden, op goede en slechte dagen, en geen onverwachte corona-stops :)

Denk dat ze ook wel wat erg hoog gegrepen zijn (zeker met mijn BW) , maar wat dit jaar niet komt kan worden door geschoven naar volgens jaar ;-)

Wel eens een paar gesprekken met een psycholoog overwogen? Soms werkt het best aardig om te kunnen ventileren bij een zorgprofessional die je mogelijk meteen wat tools kan meegeven?
Kan je misschien wat verder helpen en niet geschoten is altijd mis lijkt me!

Heb een paar keer met een psycholoog/psychiater gepraat maar ben er elke keer met ruzie weg gekomen... Kan echt helemaal niks met die mensen.
 
Back
Naar boven