Fitness Seller

Loggen is voor onzekere mietjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

th0maz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Berichten
5.095
Waardering
11.889
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Ik heb het heel lang schuilgehouden omdat ik er stiekem een beetje voor schaamde, maar omdat ik nu genoeg steroids door mijn lichaam heb vloeien durf ik eindelijk uit de kast te komen: ik word powerlifter.

Nee grapje, ik ben gewoon net zo'n vieze narcist als jullie en kwam tot de conclusie dat dit de enige legitieme manier is om meer aandacht te krijgen zonder dat het te veel opvalt. En daarbij kunnen we zo nu een dan een relletje erin knallen als ik weer onzeker door mijn ongesteldheid


Steroid blast
Ik ben nu 4 weken bezig met de onderstaande blast. Momenteel ben ik één week bezig met de 4-8 week blast.

Ik was plan om tijdens week 8-14 tren te gebruiken, maar gezien het feit ik over één maand moet beginnen aan mijn nieuwe job ben ik nog niet zeker wat ik ga doen met week 8-14. Op aanraden van Strive4muscle zal ik wellicht NPP gaan switchen met DHB.
1595837099318.png


Training
Eigenlijk moet alles fucking groter, maar mijn main focus tijdens deze blast gaat zoals altijd: mijn kippenborst en Bokito calves worden. En omdat ik een beetje onzeker werd van de discussie omtrent de omtrek van mijn armen heb ik besloten om twee keer per week mijn armen te trainen zodat ik alle fucking haters kan laten zien dat ik de EKTE 50 cm bezit.
1595837186689.png


Voeding

Mijn voeding is net zo fucking autistisch als elke bodybuilder dus ik eet elke dag hetzelfde. Alleen ben ik niet autistisch genoeg om elke kcal te tellen. Dat laat ik liever aan jullie elite autisten over.

Op zondag eet ik ook wat cheats ertussen.
1595837832093.png


Meest recente foto's
Dit zijn de laatste foto's die ik genomen heb. Gaandeweg post ik uiteraard meer foto's.

Paar weken terug
picca_voor_je_moeder.jpgpicss.jpg22332.jpg

laatste ab aanzicht van deze ochtend
absd.jpg

Deze ochtend genomen
1595838618565.png
 
In
 
In

even kcals tellen brb

Btw kip = vlees

Maar denk dat je onderscheid maakt tussen rood vlees met meer fatty content en lean cuts? :p
 
in!
 
Eindelijk :p
Heel nette doseringen voor zo een massief fysiek, wel heavy 7/7 trainen maar je weet wat je doet :)
 
in
 
ook maar in zodat ik mijn minderwaardigheidscomplex nog erger kan maken.
 
In

even kcals tellen brb

Btw kip = vlees

Maar denk dat je onderscheid maakt tussen rood vlees met meer fatty content en lean cuts? :p
Is dat zo? Ik dacht dat dat alleen in het Engels was. :bang:

Nee niet echt, maar ik bedoelde inderdaad rood vlees. :grinny:

Eindelijk :p
Heel nette doseringen voor zo een massief fysiek, wel heavy 7/7 trainen maar je weet wat je doet :)
Op veel gear voel ik me echt vreselijk. Meeste wat ik ooit heb gedaan was was 1.1 test-e en 400 dhb dacht ik. Ik voelde me meer dood dan levend. Ik neig waarschijnlijk wel om meer te gaan gebruiken als ik geen progressie zie. Tot nu gaat het nog goed, want mijn armen zijn nu al een beetje gegroeid. Nu de rest nog.

Zit ook te twijfelen of ik wel 7 dagen in de week ga trainen, gezien het feit ik nog steeds last heb van een aantal blessures. Ik heb meteen 10 bpc-157 vials gehaald. Die shit werkt echt het beste voor dat soort dingen imo. Echter had ik laatst maar 2 vials dus kon het niet optimaal gebruiken.

1595853857505.png


Zeker een aanrader als je last hebt van botten,gewrichten, pezen etc etc. Helaas is het alleen vooralsnog getest op ratten met veel belovende resultaten. Maarja fuck it wij zijn toch al labratten door Chinese badkuip chemicaliën in onze kont te spuiten.
 
Net redelijke training gehad ondanks shitty blessures. Beetje improviseren met wat ik wel en niet kan doen qua oefeningen en het gaat wel prima imo.

Kan om die reden ook niet echt zwaar trainen dus kunnen jullie blubberlifters mij een beetje uitlachen.

Chest:
Dumbbell chest press(4x12) 30-40kg
Dumbbell chest flys(4x12) 20-30kg
Cable crossover normaal (4x12) ik snap die gewichten niet die erop staan
Cable crossover vanaf beneden (4x12) ik snap die gewichten niet die erop staan

Tricep
Triceps pushdown(4x12)
Tricep overhead extension cable(4x12)
One arm cable extension(8x12)

saaq.jpg
 
In voor de 50cm armen.. 3 van die armen en je hebt een HillR :eyebrow:
 
Wat neem je verder qua supps? ik dacht dat je geen wedstrijdambities had, maar zou je niet eens een shoot doen ofzo met zo’n bruut fysiek? En zijn je trainingen ergens op gebaseerd of is t meer pump/gevoel/voldoening :)
 
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Ik heb het heel lang schuilgehouden omdat ik er stiekem een beetje voor schaamde, maar omdat ik nu genoeg steroids door mijn lichaam heb vloeien durf ik eindelijk uit de kast te komen: ik word powerlifter.

Nee grapje, ik ben gewoon net zo'n vieze narcist als jullie en kwam tot de conclusie dat dit de enige legitieme manier is om meer aandacht te krijgen zonder dat het te veel opvalt. En daarbij kunnen we zo nu een dan een relletje erin knallen als ik weer onzeker door mijn ongesteldheid


Steroid blast
Ik ben nu 4 weken bezig met de onderstaande blast. Momenteel ben ik één week bezig met de 4-8 week blast.

Ik was plan om tijdens week 8-14 tren te gebruiken, maar gezien het feit ik over één maand moet beginnen aan mijn nieuwe job ben ik nog niet zeker wat ik ga doen met week 8-14. Op aanraden van Strive4muscle zal ik wellicht NPP gaan switchen met DHB.
Bekijk bijlage 498494

Training
Eigenlijk moet alles fucking groter, maar mijn main focus tijdens deze blast gaat zoals altijd: mijn kippenborst en Bokito calves worden. En omdat ik een beetje onzeker werd van de discussie omtrent de omtrek van mijn armen heb ik besloten om twee keer per week mijn armen te trainen zodat ik alle fucking haters kan laten zien dat ik de EKTE 50 cm bezit.
Bekijk bijlage 498495

Voeding

Mijn voeding is net zo fucking autistisch als elke bodybuilder dus ik eet elke dag hetzelfde. Alleen ben ik niet autistisch genoeg om elke kcal te tellen. Dat laat ik liever aan jullie elite autisten over.

Op zondag eet ik ook wat cheats ertussen.
Bekijk bijlage 498496

Meest recente foto's
Dit zijn de laatste foto's die ik genomen heb. Gaandeweg post ik uiteraard meer foto's.

Paar weken terug
Bekijk bijlage 498497Bekijk bijlage 498498Bekijk bijlage 498499

laatste ab aanzicht van deze ochtend
Bekijk bijlage 498501

Deze ochtend genomen
Bekijk bijlage 498505
In uiteraard, nu al een monster! Benieuwd naar je progressie ;)
 
Echt wat een zieke shape man shiiiettt, in!
 
Biceps en triceps is enkelvoud in het Nederlands. Meervoud krijgt een -en. In het Engels is de vorm met -s zowel enkelvoud als meervoud.
 
In voor 50 cm guns! Je staat er echt goed bij, ook nog foto's van de benen (of daar te onzeker over :p)?
 
Back
Naar boven