XXL Nutrition

Laud Fitness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

belrpr

Novice
Lid geworden
27 jul 2020
Berichten
3
Waardering
2
Lengte
1m84
Vetpercentage
20%
Zoals waarschijnlijk nog mensen hier op het forum heb ik een powerrack van bij het toemalig workoutsupply.
Nu wil ik dit gaan uitbreiden met een paar extra J hooks maar ik vind dus geen andere leverancier van Laud fitness.
Iemand informatie waar je compatibel materiaal kan vinden?
 
Zoals waarschijnlijk nog mensen hier op het forum heb ik een powerrack van bij het toemalig workoutsupply.
Nu wil ik dit gaan uitbreiden met een paar extra J hooks maar ik vind dus geen andere leverancier van Laud fitness.
Iemand informatie waar je compatibel materiaal kan vinden?
Simpleproducts.de heeft hooks van 5x5 met dezelfde pindiameter. Dat is de enige in europa die ik heb gevonden
 

deze moet je hebben
 
Bedankt hiervoor.
Mocht iemand nog de orginele producent weten.
 
Wel shit overigens dat je voor sommige racks (zoals die van jou, zelf heb ik met Barbarian hetzelfde) geen onderdelen meer kunt bestellen. Ik wilde voor mijn rack een extra set J-hooks maar ook die zijn er niet meer. Heb nu een setje van Lifemaxx gekocht, past wel, maar had het liever bij één merk gehouden.
 
Wel shit overigens dat je voor sommige racks (zoals die van jou, zelf heb ik met Barbarian hetzelfde) geen onderdelen meer kunt bestellen. Ik wilde voor mijn rack een extra set J-hooks maar ook die zijn er niet meer. Heb nu een setje van Lifemaxx gekocht, past wel, maar had het liever bij één merk gehouden.
We hebben voor Barbarian Line meer dan 10 jaar lang onderdelen aangeboden maar vorig jaar hebben we de overstap gedaan naar ATX waarbij de afmetingen van accessoires ook zijn aangepast. Dat is een uitzonderlijke situatie geweest en ik verwacht dat we in de nieuwe ATX series ook zeker weer 10 jaar lang passende onderdelen zullen aanbieden :flex:
 
Bij mijn fortex half rack juist zelfde, heb het 2de hand gekocht en wou eigenlijk nog nieuwe j hooks kopen maar ze zijn ook uitverkocht en maken of leveren geen nieuwe meer dus ja pech voor mij ook. Gelukkig heb jij er nog gevonden
 

deze moet je hebben
Had deze bestel en deze passen spijtig genoeg niet.
Functioneel is de haak wel achteraan op de bar zit vast zet te kort.
 
Back
Naar boven