MuscleMeat

Het Pauper Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is het in Belgie de regel dat je slaag en spray krijgt als je geen cuckmasker draagt en geen ID laat zien? Hier kost dat een boete.
 
Kunnen we even afspreken dat Doutzen Kroes een mooie vrouw is en Lewis Hamilton een redelijke coureur in de beste auto en vervolgens ze geen podium bieden voor zaken die daar niets mee te maken hebben.
 
Bijna 34.000... Franky zal z'n werk hebben!

Bij deze open ik een petitie om de agent te steunen die een 39 jarig klein kind op zijn plaats zette. Oke het was wat hardhandig maar het begint tijd te worden dat de politie weer wat gezag krijgt opstraat. Deze petitie zal worden door gegeven aan politie regio RIHO

:roflol:
 
Ik ben er eigenlijk niet zo zeker van of het grootste deel v.d. zware jongens (niet de straatschoffies) op deze manier tekeer zou gaan tegen een agent. 🤷‍♂️
 
Ik ben er eigenlijk niet zo zeker van of het grootste deel v.d. zware jongens (niet de straatschoffies) op deze manier tekeer zou gaan tegen een agent. 🤷‍♂️
Dacht idd aan de straatschoffies. De agent lijkt me er echt zo eentje die enkel durft als iemand alleen staat en toch niks terug doet, samenhangende jochies van 14 waren hem te veel geweest.
 
Als jij gewoon normaal doet zijn ze redelijk. Zoiets van als je in de auto aangehouden wordt voor 3 overtredingen. Als je stoer doet krijg je ze alle drie maar gewoon normaal en 'compliant' krijg je er eentje.
 
Moet toch een beetje rebels kunnen doen, als je maar geen geweld initieert.
Misschien heeft hij een kutwijf of kutkinderen. Tegen een burn out of beginnend ptss. En dan komt zo een petje of andere snotneus even stoer doen. Als ik wout was en mn leuke dag wordt verkloot door zo iemand zou ik ook denken van flikker op. Ben ook wel eens in het 'systeem' geweest als je gewoon normaal doet doen hun ook normaal en kom je met veel dingen weg.
 
1. Werd erop gewezen door Stadswacht dat hij geen mondmasker draagt
2. Gaat verbaal volledig aardappel (i.e. smaad) wanneer hij zichzelf moet identificeren bij een politieagent
3. Moest zo nodig nog een schepje bovenop zijn agressieve houding doen door letterlijk te vragen: "Wil je slaan?"

Het enige slachtoffer is de gummiknuppel van de agent. Deze werd niet gebruikt. :(
 
Laatst bewerkt:
1. Werd erop gewezen door Stadswacht dat hij geen mondmasker draagt
2. Gaat verbaal volledig aardappel (i.e. smaad) wanneer hij zichzelf moet identificeren bij een politieagent
3. Moest zonodig nog een schepje bovenop zijn agressieve houding doen door letterlijk te vragen: "Wil je slaan?"

Je kan zien dat die agent een vuile machtswellusteling is, toen hij in de gaten kreeg hoe makkelijk hij dat mannetje kon wegduwen vatte hij moed en ging hij slaan en schoppen. Misselijkmakend.
 
Back
Naar boven