AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
50g bij pwo meal is 200kcal/35g carbs voor als ik zaterdagochtend train (op maar 1 meal dus)
E9AE6BF1-9A04-42F8-9782-9E994371F56A.jpeg
 
25-7-2020: Legs

Gewicht: 85,7kg 's ochtends

Pre: 6g Beta Alanine, 6g L-Citrulline, 2g L-Arginine, 3g zeezout, 200mg cafeïne + 1/2 monst

Intra: 20g EAA, 30g maltodextrine, 2g taurine

Post: 30g whey, 5g creatine

10 min. warmfietsen

Leg extension

70kg x 10, 10 --> +1,5kg/-2 reps
Hack squat

145kg x 6 --> +1 rep
127,5kg x 9 --> +2,5kg/-1 rep
Met belt en sleeves
Leg press
350kg x 8, RP 3
Tot hier met sleeves
305kg x 10 --> +10kg/= reps
Miscount (5kg teveel) vroeg me al af waarom deze set zo taxing was lol
Alles met belt
Bulgarian split squat
34kg x 13, DS BW, isohold --> +1 rep
Met straps

Seated leg curl
60kg x 12, 11 --> +1 rep
Nautilus glute bridge

75kg per kant x 9, RP 3 --> +1 rep
65kg per kant x 10 --> +1 rep
Alles met belt
Seated leg curl (again, nu unilateraal)
30kg x 13, 11, RP 5, stretch --> +1 rep

Adductor

100kg x 11, 9 --> = reps

Standing calf raises op squat machine

36,25kg per kant x 10 --> +1,25kg/= reps
31,25kg per kant x 11, 10, RP 5, stretch --> +1,25kg/-2 reps
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Top legday wederom. Morgen off.

Gewicht hele week <86kg dus blijf volgende week nog op deze kcal (3200 push, 3000 legs/pull, 2800 off) met 45 min cardio op push/pull/off. Week erna zal ik waarschijnlijk moeten verlagen. Benen leken al wel meer definitie te vertonen vandaag. Vooral teardrop schiet er al uit, diepe lijnen bovenin/aan de buitenkant moeten nog komen.

Voel me mentaal al een stuk beter, die extra off-day is wel lekker.

:wave2:
 
Misschien ligt het aan de foto kwaliteit ofzo maar eerlijk gezegd vind ik je (nog) niet echt lean terwijl je toch al lang aan het cutten bent. In die back poses lijk je zelfs nog een beetje love handles te hebben. Ik denk dat je calorieën toch een stuk te hoog zijn, ook aangezien je gewicht niet dropt. Ik snap enigszins wel dat je misschien niet op 75kg uit wil komen omdat je er dan fucking dun uit zal komen te zien (geen bash, dit is de natty realiteit), maar nog een kilo of 5 moeten er denk ik “makkelijk” af kunnen en dat zal je shape ook alleen maar ten goede komen.

Wanneer is de deadline eigenlijk?
 
Misschien ligt het aan de foto kwaliteit ofzo maar eerlijk gezegd vind ik je (nog) niet echt lean terwijl je toch al lang aan het cutten bent. In die back poses lijk je zelfs nog een beetje love handles te hebben. Ik denk dat je calorieën toch een stuk te hoog zijn, ook aangezien je gewicht niet dropt. Ik snap enigszins wel dat je misschien niet op 75kg uit wil komen omdat je er dan fucking dun uit zal komen te zien (geen bash, dit is de natty realiteit), maar nog een kilo of 5 moeten er denk ik “makkelijk” af kunnen en dat zal je shape ook alleen maar ten goede komen.

Wanneer is de deadline eigenlijk?

ben zelf ook nog niet tevreden. Comment over die handles bij backshot ben ik t mee eens, viel mij zelf ook op

overigens wat je zegt over gewichtsafname/lange tijd cutten klopt niet helemaal, nu na 10 weken -5kg.

deadline is eind augustus dus heb nog 5 weken om zo’n 4kg kwijt te raken
 
Love handle gang checkin in
 
Hmm ja ik ben zelf altijd iets meer voor een wat snellere gewichtsafname, 0,5kg per week zou mij te langzaam gaan. Maar ik snap wel dat jij dat zo doet ook icm jouw trainingsmethode en het belang sterk te blijven of zelfs sterker te worden. Dan is 1kg per week misschien een beetje te veel van goede.

Als je nog 5 weken hebt en je gaat een beetje meer zakken in calorieën dan moet het zeker goed komen!
 
Trouwens ik weet niet of je hem kent maar er is een gastje genaamd AJ Morris, dat is een soort natty versie van JP, die kerel heeft misschien nog wat nuttige content voor je op zijn IG en youtube enzo. Vind dat wel een toffe kerel
 
Trouwens ik weet niet of je hem kent maar er is een gastje genaamd AJ Morris, dat is een soort natty versie van JP, die kerel heeft misschien nog wat nuttige content voor je op zijn IG en youtube enzo. Vind dat wel een toffe kerel
Kende hem niet, thanks. Hij ziet er erg goed uit voor een natty
 
Misschien ligt het aan de foto kwaliteit ofzo maar eerlijk gezegd vind ik je (nog) niet echt lean terwijl je toch al lang aan het cutten bent. In die back poses lijk je zelfs nog een beetje love handles te hebben. Ik denk dat je calorieën toch een stuk te hoog zijn, ook aangezien je gewicht niet dropt. Ik snap enigszins wel dat je misschien niet op 75kg uit wil komen omdat je er dan fucking dun uit zal komen te zien (geen bash, dit is de natty realiteit), maar nog een kilo of 5 moeten er denk ik “makkelijk” af kunnen en dat zal je shape ook alleen maar ten goede komen.

Wanneer is de deadline eigenlijk?
Dit is wel echt een dingetje ja. Altijd denk je op gewicht X klaar te zijn maar eindstand kan er nog wel tien kilo van af wil je echt peeled to the bone zijn. :roflol:
 
Misschien ligt het aan de foto kwaliteit ofzo maar eerlijk gezegd vind ik je (nog) niet echt lean terwijl je toch al lang aan het cutten bent. In die back poses lijk je zelfs nog een beetje love handles te hebben. Ik denk dat je calorieën toch een stuk te hoog zijn, ook aangezien je gewicht niet dropt. Ik snap enigszins wel dat je misschien niet op 75kg uit wil komen omdat je er dan fucking dun uit zal komen te zien (geen bash, dit is de natty realiteit), maar nog een kilo of 5 moeten er denk ik “makkelijk” af kunnen en dat zal je shape ook alleen maar ten goede komen.

Wanneer is de deadline eigenlijk?

check pagina 63 AUB. 2e post geloof ik.

Jij vindt dat niet lean? :duh:
 
ben zelf ook nog niet tevreden. Comment over die handles bij backshot ben ik t mee eens, viel mij zelf ook op

overigens wat je zegt over gewichtsafname/lange tijd cutten klopt niet helemaal, nu na 10 weken -5kg.

deadline is eind augustus dus heb nog 5 weken om zo’n 4kg kwijt te raken

laat je niet gek maken man, je ziet er echt wel lean uit. Ja het kan altijd leaner maar de vraag is of je dan niet teveel spiermassa gaat inleveren.
 
Wil obviously nog wel leaner ja
 
Love handle gang checkin in
whaha, hier ook man. En dat moet voor mijn gevoel drastisch veranderen. Klaar met het gekloot nu. Nu al 3 dagen mij strict aan het houden aan mijn voorgeschreven kcall's en macro's. Normaal eet ik dit ook, maar eet ik hierboven nog van de heerlijke gerechten die hier thuis ook bereid worden.....vandaag ligt er eigen gemaakte pizza van volkoren deeg en o.a. olijven ,,,,maar ik blijf er vandaag vanaf !
 
  • Like
Waarderingen: Apw
whaha, hier ook man. En dat moet voor mijn gevoel drastisch veranderen. Klaar met het gekloot nu. Nu al 3 dagen mij strict aan het houden aan mijn voorgeschreven kcall's en macro's. Normaal eet ik dit ook, maar eet ik hierboven nog van de heerlijke gerechten die hier thuis ook bereid worden.....vandaag ligt er eigen gemaakte pizza van volkoren deeg en o.a. olijven ,,,,maar ik blijf er vandaag vanaf !
Als je van die 3 dagen 3 maanden maakt, kom je wr wel.
 
27-7-2020: Pull + kuiten

Gewicht: 85,6kg 's ochtends

Pre: 6g Beta-Alanine, 6g L-Citrulline, 2g L-Arginine, 3g zeezout, 200mg cafeïne

Intra: 20g EAA, 30g maltodextrine, 2g taurine

Post: 30g whey, 5g creatine

10 min. warmfietsen - 70 kcal

HS underhand pulldown (unilateraal)

45kg per kant x 9 --> = reps
Met straps
Block pull (4cm boven grond)
170kg x 5
150kg x 6
Met straps
Paar stapjes terug gegaan, vorm/contracties stuk beter, nu weer opbouwen
TG machine row
60kg per kant x 7, RP 3 --> = reps
50kg per kant x 11 --> +1 rep
Met straps
Lat pulldown
66,25kg x 11, 10 --> = reps
Met straps
Straight arm pullover
25kg x 12, 11, RP 6 --> = reps

Smith machine shrugs

120kg x 11, RP 5 --> +2 reps
Met straps
HS reverse pec deck
65kg x 13, 13, drop --> = reps

DB curl (elbow supported)

16kg x 8 --> = reps
12kg x 9, 8, RP 5 --> +1 rep
Straight bar cable curl

22,5 x 10, 9, 9, RP 3, double drop

BB wrist curl (behind the back)
40kg x 13, 11 --> +1 rep

Standing calf raise op squat machine

37,5kg per kant x 9 -> +1,25kg/-1 rep
32,5kg per kant x 11, 9, RP 4, stretch --> +1,25kg/-2 reps
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prima training.

Kcal omlaag geschroefd naar 2800 trainingsdagen en 2500 rust. Vorig jaar eindigde ik veel hoger, maar werkte destijds ook 30-40u per week. Moet even gas erop dus aim nu voor 0,7-1kg verlies per week. Dan eindig ik op 82kg ongeveer.

Morgen push.
 
Damn feels good

heb de laatste tijd dat ik erg stijf ben na legs/pull in betreffende spiergroepen dus wou dit eens proberen
7457B325-89A2-458E-B103-19F0DD059A82.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven