AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Van snack naar sixpack - Home edition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Legday:

Legpress
8 x 109
8 x 118
8 x 127
8 x 136

Glute extension
2 x 8 x 18
8 x 23

Legcurl
8 x 32
8 x 36
8 x 41
8 x 45

Leg extension
8 x 18
8 x 23
8 x 27
8 x 32

Inner thigh
8 x 64
8 x 68
8 x 73
8 x 77

Outer thigh
8 x 45
8 x 50
8 x 54
8 x 59

20 minuten loopband

Mijn calorieën even op 1500 kcal gezet..
 
lekkere gewiggies Claire :)
 
Geen idee hoe ik dit hansiger kan weergeven, maar hier een idee van mijn voeding de komende weken. Tips altijd welkom!
Screenshot_20200727-192820_MyFitnessPal.jpg
 
1. Body en fitshop rommel eruit gooien. Hebben eerder gelogen over voedingswaarden. Genoeg alternatieven opmaken en niet meer kopen bij ze.

2 ongekookt gewicht gebruiken. Rijst en kip. Alles afwegen/meten voor het bereiden.
 
Rugtraining van vanmorgen. Moet eerlijk bekennen dat ik best nerveus begin te worden haha.
Cardio bij F4F blijf ik op de loopband doen: heb andere apparaten geprobeerd, maar die vind ik nog erger ..
Het kan niet altijd feest zijn, dus ik moet gewoon kappen met zeiken en lopen :roflol:

Lat pull
8 x 54
8 x 64
8 x 72
8 x 82 (was best zwaar)

Seated row
8 x 18
8 x 23
8 x 27
8 x 32

Back extension
8 x 50
8 x 54
8 x 59
8 x 64

Shrugs
3 x 8 x 14

Ss Db bicep curl
2 x 8 x 8
8 x 10

20 minuten loopband
 
Waarvoor?

Vóór de contest heb ik een fotoshoot en ben relatief onzeker :o

Wow! 82 kg lat pulldowns? :eek:

De laatste 2 reps waren wel echt killing en in slowmotion....
 
Vóór de contest heb ik een fotoshoot en ben relatief onzeker :o
Daarom heb ik ook geen 'professionele' fotoshoot gedaan. Vond dat bovendien nogal 'over the top' voor het huis-tuin-en-keuken-niveau waarop we hier bezig zijn.
 
Daarom heb ik ook geen 'professionele' fotoshoot gedaan. Vond dat bovendien nogal 'over the top' voor het huis-tuin-en-keuken-niveau waarop we hier bezig zijn.

Is ook dat ik via een vriendin toevallig een fotograaf trof die op basis van tfp een shoot wilde doen, anders had mijn dochter gewoon de foto's gemaakt ;) Dus echt professioneel is het niet. En de zenuwen zitten hem meer in het eindresultaat..
 
Is ook dat ik via een vriendin toevallig een fotograaf trof die op basis van tfp een shoot wilde doen, anders had mijn dochter gewoon de foto's gemaakt ;) Dus echt professioneel is het niet. En de zenuwen zitten hem meer in het eindresultaat..
De sneak peek suggereert dat het wel goed komt met die foto's!
 
niks moet alles mag hoor Claire :)
 
Training van vanmorgen. Cardio niet gedaan want moest aansluitend naar de gemeente, dus 10 km gefietst. Vanmiddag nog een paar km gewandeld. Morgen minigolf en pannenkoek eten :D (in de ochtend gewoon trainen).

Bench ss small grip
2 x 8 x 20
2 x 8 x 30
2 x 8 x 35
2 x 2 x 40

Db fly
2 x 8 x 5
2 x 8 x 6

Ss dips (bankje), one leg
2 x 4 x 8

Push ups, plyobox 50 cm
3 x 8

Ss Tricep overhead extension
3 x 8 x 8
 
Training van vanmorgen. Cardio niet gedaan want moest aansluitend naar de gemeente, dus 10 km gefietst. Vanmiddag nog een paar km gewandeld. Morgen minigolf en pannenkoek eten :D (in de ochtend gewoon trainen).

Bench ss small grip
2 x 8 x 20
2 x 8 x 30
2 x 8 x 35
2 x 2 x 40

Db fly
2 x 8 x 5
2 x 8 x 6

Ss dips (bankje), one leg
2 x 4 x 8

Push ups, plyobox 50 cm
3 x 8

Ss Tricep overhead extension
3 x 8 x 8
Wat bedoel je met ss?

Normaal denk ik dan superset, maar dat lijkt hier niet te passen.
 
Wat bedoel je met ss?

Normaal denk ik dan superset, maar dat lijkt hier niet te passen.

Idd superset. Ik ben in staat om de meest vreemde en onlogische combinaties te maken :laugh:
 
wide grip en small grip?
 
Yep...ipv naar de spiergroepen te kijken, maak ik mijn supersets op basis van de vrije apparaten, hoe mijn spieren aanvoelen en welke oefeningen ik nog op het programma heb bijv.
Niets mis mee, het is meer dat het voor mij niet helemaal duidelijk is wat je nu precies met wat superset.

EDIT: Met de extra info en beter kijken: BP supersets met 2 verschillende grips en dan steeds 2 oefeningen samen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven