AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Doos vol pasta gekregen.

    Bekijk bijlage 498569

    Houdbaarheid t/m morgen. Gaat zo hup de vriezer in.
    Toen ik vier weken geleden afgestudeerd was kreeg ik dit van m'n vrienden..... :roflol: 10kg pasta, tegoedbon voor m'n favoriete restaurant en bonnen voor ijs :D

    Ze vinden me dus gewoon een dikke vreetzak en daar hebben ze gelijk in.

    9uslc1m72x5.jpg
     
    Ik had net toch een rare droom. Er was ėén of andere vrouw die een trein had gekaapt en er met die trein vandoor ging. Toen kwam ik aan boord en wist haar te overmeesteren en de trein tot stilstand te brengen, een heldendaad. Toen ik op haar zat, dacht ik, ik kan haar gelijk wel voor straf van achteren nemen. Wel in d'r kutje trouwens, anaal lijkt mij niets. Dus zo geschiedde. Vervolgens maakte ik het af in haar mond. Toen werd ik net op tijd half wakker en kwam ik klaar.

    Nou, het was fijn dit met mijn vriendjes hier gedeeld te hebben. Ik ga weer verder slapen. Doei. :wave:
    Nog wel eens zo’n droom gehad? BB_
     
    Nog wel eens zo’n droom gehad? BB_
    Ik heb al maanden geen seksdromen gehad, laatste maanden heel normale dromen. Tenminste, niet normaal, dromen zijn vaak raar en apart, maar zeg maar net zo als voorheen. :p
    Libido kakt ook wel in over laag VP en in de tweede helft van de cut (ben benieuwd wat m'n SHBG-level is, deze was erg hoog volgns mij).
     
    • Sad
    Waarderingen: ACE
    Heb nog 2 samples van 2018...niets mis mee :o
    Ik kom ook soms ook nog op supps uit die naar achter geduwd werden in de kast maar ik ben altijd huiverig om ze nog te gebruiken als ze verlopen zijn :o
     
    Ik kom ook soms ook nog op supps uit die naar achter geduwd werden in de kast maar ik ben altijd huiverig om ze nog te gebruiken :o
    Zolang t niet stinkt en goed smaakt is er niets mis mee. En als je geen andere optie hebt... :o ach ja...
     
    Jeugdsentiment! Worms game nieuwe versie. Zo leuk dit, ik ga hem downloaden.
    Deze game veel gedaan in mijn studenten tijd.
    Wel onvoorstelbaar dat het alweer 19 jaar geleden is.
    g
    1595968391997608976418.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven