AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • @th0maz met alle respect , ik heb je log gelezen en je fysiek is zeer indrukwekkend maar damn ... doe wat aan je lichtontvlambaarheid en je aanvallende houding ..
    ik lees werkelijk waar geen enkele normale reactie van je
    Daarom had ik ook aangeven dat we die battle arena moesten hebben.

    Wie maakt hier nou wie zwart. Hij begint toch elke keer met die knullige opmerkingen van hem.

    Nou dan heb je het niet goed gelezen, want volgens mij doe ik gewoon normaal tegen mensen die ook normaal doen.

    Je bent niet de enige die dat ziet kerel!
    :treuren:
     
    Gaan we nou echt met ze allen lopen janken over hoe ongezond anabolen zijn ? Is beetje zelfde als janken op partyflock hoe slecht xtc is. Doe allemaal ff niet zo zielig zeg. Leef en laat leven aub
     
    de neus heb je al :roflol: zet die clown toch gewoon op negeer
     
    Nou dan heb je het niet goed gelezen, want volgens mij doe ik gewoon normaal tegen mensen die ook normaal doen.

    Jij kan helemaal niet normaal doen tegen anderen, vandaar dat je altijd strafpunten krijgt. Je denkt altijd maar gelijk te hebben. Je kunt nooit eens to the point blijven maar altijd maar op de man gaan lopen spelen. Ben je misschien familie van Camelus of heeft het misschien te maken dat jullie spier gezien wel goed op AAS reageren maar mentaal gezien jullie er gewoon hard op acheruit gaan. En dan praten over respekt, man je weet helemaal niet wat respekt is. Probeer het volgende te volgen: Wie goed doet, goed ontmoet
     
    Wie maakt hier nou wie zwart. Hij begint toch elke keer met die knullige opmerkingen van hem.

    Even een greep uit jouw laatste berichten .

    Je hebt geen poot om op te staan, daarom blijf je maar hetzelfde riedeltje herhalen als een mongool.

    in plaats van een kleuter een paar woorden te brabbelen die hij net geleerd heeft.


    En dan de hele discussie in het topic van BB over het wel of geen hebben van coach

    ik vind ( vrijheid van meningsuiting ) dat de rellen die de laatste tijd ontstaan vaak beginnen bij jouw , je bent er wel altijd bij betrokken

    Nogmaals , niets op je fysiek aan te merken , totaal niet , voor mij totaal een droom die nooit werkelijkheid gaat worden , echter heb ik wel wat moeite met jouw manier van " communiceren "
     
    20200729_191119.jpg
     
    Wat moet die emoticon voorstellen? :booty:
     
    Weer helemaal tevreden. Mijn dank is 1.82m🙌
    Das een eind
    Je lats zijn ook oneven? :P

    Hou hem in de panty Aline :P
    No shit? :roflol:
    Wat moet die emoticon voorstellen? :booty:
    Een verbetering van de foto
    Goed dat je de lats éxtra traint. Lekker smal pakken en squeezen :thumb: als je het in je arms voelt, ... Dan komt het niet aan. Dat is junk volume.
    Jaa daar is ie, Ron weer met een domme opmerking. Heb niks anders gedaan dan anders xoxo.
     
    Back
    Naar boven