MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • ACE ThaWasteland mannen toch..wat een aannames weer. Jullie weten dat ik niet voor minder dan een 2 literse colafles mn bed uit kom? Wel de zero variant natuurlijkšŸ™ƒ
     
    Sinds 25 maart betekenen stickers niets meer voor me. Je mag ze allemaal hebben... Al zeker als al de shit die er is en die nog op me afkomt daarmee zal verdwijnen.
    Wat was er op 25 maart?
     
    Dit is dus echt typisch een vrouwending, hier moet ik van kotsen.
    gadver ik haat dit zo!
    wat is er dan?

    ja misschien vertel ik het nog. of niet dan kom je er zelf wel achter of niet.
     
    Dit is dus echt typisch een vrouwending, hier moet ik van kotsen.

    En nou ga ik het met opzet niet zeggen om je nog meer te jennen :p! Maakt het mijn dag ook nog wat goed :roflol: .
     
    En nou ga ik het met opzet niet zeggen om je nog meer te jennen :p! Maakt het mijn dag ook nog wat goed : roflol:.
    Vrouwen en humor, het zal ook nooit een goede combinatie worden. Maar sterkte met de zwarte dag uit je leven.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Ok dus wat mijn dag goedmaakte is dat trainen zo lekker gaat en dat ik me daarom iets minder schuldig voel over wat ik allemaal naar binnen schuif. Goal is deze bulk iig 3x 200%bw kunnen deadliften en ik vond mezelf eerst erg optimistisch maar ik ben er bijna :rolleyes::heart:
     
    Lig hier aan het zwembad en hoor de mensen achter me constant oordelen over de cellulitis van dikke mensen. Draai ik me om om te zien hoe die mensen er zelf uitzien, zijn ze zelf ook moddervet:roflol:
     
    Back
    Naar boven