MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Ik heb niet zo heel veel. Het kleine werk, dumbell stangetjes, tricep touw, enkele grepen etc. in een gamma speciekuip. De rest ligt op de grond of staat tegen de muur :)
 
Waar bergt iedereen zijn cable attachment op? Heeft iemand een ander alternatief dan aan de muur hangen? Niemand tips voor een mooie opbergbox?😁
Magneten met karabijnhaak aan de powercage.
 
Dat is een goeie, die ga ik proberen thanks 👌🏻

Bezuinig (paar cent) vooral niet op de rubber kapjes die er bij te bestellen zijn, dit zorgt ervoor dat er geen krassen ontstaan tussen magneet/kist contact.
 
Heb vandaag een toestel gekocht voor in mijn gym, namelijk een matrix 5stack cable crossover.. was een eindje reiden en toen ik aankwam lag het toestel helemaal in de vuiligheid en onder het stof in een wak oud kot.
Toch nog iets van de prijs kunnen doen daardoor en heb het nu net nog geïnstalleerd thuis. Vind dat ik al bij al een goede deal heb gedaan! 1250€ voor het gehele toestel.
42ED9800-8285-4257-A385-F9659B392D96.jpeg
983471CC-B5FF-4D20-9266-8A8B85D8E928.jpeg
45DBE736-A68C-408E-86FA-44541B4FA5CA.jpeg
 
Dat is wel een fijn apparaat voor in je home gym!
 
tjeeeee, wat een ruimte zeg!! :heart:
 
Zo hadden ze er eentje in de gym waar ik vroeger trainde.
 
Lekkere homegym! Mooie ruimte! Platen tegen de muur maken en dan graffiti erop ;-)
 
High/low pulley op mijn rack gebouwd.
Met een row handle, tricep/bicep stang en een single handle.
Nu alleen nog wachten op mijn 20 kg plates en ik wil nog een ander bankje want die ik nu heb vind ik helemaal kut, veel te smal. Wil een flat bench met IPF breedte en hoogte, maar op het moment nergens voorradig natuurlijk.

Verder misschien wat andere accesoires nog voor de kabels zoals een touw, maar heeft geen prioriteit.
20200724_174604.jpg
 
Homegyma.jpg Homegymb.jpg

ATX Squat stands SQS-650 - 219 euro
ATX Weight Plate Pins 30mm - 30 euro
8x Rubberen standaard halterschijven 5kg - 112 euro
2x Rubberen standaard halterschijven 20kg - 104 euro
2x Gietijzeren standaard halterschijven 10kg - 38 euro (komen aankomende week binnen)
1x Standaard halterstang 167cm - 28 euro
2x Dumbellstang schroefdraad 45cm - 23 euro
J-hooks -39 euro
Spotter arms 60 euro

Bankje - gratis kunnen ophalen bij een afvalpunt
6x Gietijzeren standaardschijven 3kg - gratis kunnen ophalen bij afvalpunt
6x Gietijzeren standaardschijven 1kg - gratis kunnen ophalen bij afvalpunt
6x Gietijzeren standaardschijven 0.5kg - gratis kunnen ophalen bij afvalpunt

Totale kosten: 653 euro

De hoogste stand gebruik ik als pull up bar. Ik hang er wat gewicht aan zodat ik zeker weet dat de bar er niet afschiet. Erg stabiel op deze manier.
Erg blij mee!
 
Laatst bewerkt:
High/low pulley op mijn rack gebouwd.
Met een row handle, tricep/bicep stang en een single handle.
Nu alleen nog wachten op mijn 20 kg plates en ik wil nog een ander bankje want die ik nu heb vind ik helemaal kut, veel te smal. Wil een flat bench met IPF breedte en hoogte, maar op het moment nergens voorradig natuurlijk.

Verder misschien wat andere accesoires nog voor de kabels zoals een touw, maar heeft geen prioriteit.
Bekijk bijlage 498241
Ik gebruikte een hondenspeeltje touw als triceps rope en dat werkte prima :)
 
Bekijk bijlage 498297 Bekijk bijlage 498298

ATX Squat stands SQS-650 - 219 euro
ATX Weight Plate Pins 30mm - 30 euro
8x Rubberen standaard halterschijven 5kg - 112 euro
2x Rubberen standaard halterschijven 20kg - 104 euro
2x Gietijzeren standaard halterschijven 10kg - 38 euro (komen aankomende week binnen)
1x Standaard halterstang 167cm - 28 euro
2x Dumbellstang schroefdraad 45cm - 23 euro

Bankje - gratis kunnen ophalen bij een afvalpunt
6x Gietijzeren standaardschijven 3kg - gratis kunnen ophalen bij afvalpunt
6x Gietijzeren standaardschijven 1kg - gratis kunnen ophalen bij afvalpunt
6x Gietijzeren standaardschijven 0.5kg - gratis kunnen ophalen bij afvalpunt

Totale kosten: 554 euro

De hoogste stand gebruik ik als pull up bar. Ik hang er wat gewicht aan zodat ik zeker weet dat de bar er niet afschiet. Erg stabiel op deze manier.
Erg blij mee!
Die stands zijn wel heel vet, en ook nog eens goedkoop. Staan ze stabiel?
 
Die stands zijn wel heel vet, en ook nog eens goedkoop. Staan ze stabiel?
Met agressief terug racken beweegt die natuurlijk wel iets. Maar verder staat het als een huis ja. Die plate pins met gewicht eraan helpen daarin ook enorm. Ik heb een aantal videos in mijn log staan waar ik ook wel af en toe agressief terug rack. Dan kun je het zelf beoordelen.
 
Heb vandaag een toestel gekocht voor in mijn gym, namelijk een matrix 5stack cable crossover.. was een eindje reiden en toen ik aankwam lag het toestel helemaal in de vuiligheid en onder het stof in een wak oud kot.
Toch nog iets van de prijs kunnen doen daardoor en heb het nu net nog geïnstalleerd thuis. Vind dat ik al bij al een goede deal heb gedaan! 1250€ voor het gehele toestel.
Bekijk bijlage 497856Bekijk bijlage 497857Bekijk bijlage 497858
da's geen geld
 
Met agressief terug racken beweegt die natuurlijk wel iets. Maar verder staat het als een huis ja. Die plate pins met gewicht eraan helpen daarin ook enorm. Ik heb een aantal videos in mijn log staan waar ik ook wel af en toe agressief terug rack. Dan kun je het zelf beoordelen.
Ga het even bekijken. Het is inderdaad wel slim de rack stabieler te maken door de gewichten, 2vliegen in 1 klap. Ik vind het echt een mooie rack voor dat geld.
 
20200731_223038.jpg20200731_223128.jpg20200731_223145.jpg20200731_223209.jpg

Nieuwe home gym samengesteld met atx spullen. Kort gezegd: alles voelt stevig en mooi afgewerkt. Vergeleken met mijn oude meuk van GS voelt dit als sportschool kwaliteit. Ben ook tevreden met de communicatie en service van fitness seller, volgens mij werd alles binnen 2 werkdagen geleverd.

PRX 720 power rack: In het echt ziet het er beter uit dan op de foto's. Ik heb een stuk karton onder 1 voet moeten schuiven om te zorgen dat het tijdens pull ups helemaal niet wiebelt, maar ik vermoed dat het probleem bij mijn vloer ligt.
FBX 510 flat bench: Veel stabieler dan verwacht voor deze prijs.
LTO 520 pulley: Doet zijn ding soepel en prima. De geleideplaten maken wat geluid tijdens de oefening. Na het insmeren met olie is het geluid aanzienlijk minder, maar niet helemaal weg.
De vier spiegels zijn van ikea, 12 euro per stuk ofzo, had ik gevonden door een reactie in deze topic.:)
 
Bekijk bijlage 499073Bekijk bijlage 499074Bekijk bijlage 499075Bekijk bijlage 499076

Nieuwe home gym samengesteld met atx spullen. Kort gezegd: alles voelt stevig en mooi afgewerkt. Vergeleken met mijn oude meuk van GS voelt dit als sportschool kwaliteit. Ben ook tevreden met de communicatie en service van fitness seller, volgens mij werd alles binnen 2 werkdagen geleverd.

PRX 720 power rack: In het echt ziet het er beter uit dan op de foto's. Ik heb een stuk karton onder 1 voet moeten schuiven om te zorgen dat het tijdens pull ups helemaal niet wiebelt, maar ik vermoed dat het probleem bij mijn vloer ligt.
FBX 510 flat bench: Veel stabieler dan verwacht voor deze prijs.
LTO 520 pulley: Doet zijn ding soepel en prima. De geleideplaten maken wat geluid tijdens de oefening. Na het insmeren met olie is het geluid aanzienlijk minder, maar niet helemaal weg.
De vier spiegels zijn van ikea, 12 euro per stuk ofzo, had ik gevonden door een reactie in deze topic.:)

Ziet er strak uit hoor, heb je een linkje van de ikea spiegels?
 
Back
Naar boven