XXL Nutrition

Contest Log Met (1,5 meter) afstand de buffste... grapje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zit op 2800, enkel die PSMF dagen lager voor het laatste beetje stubborn fat. Op zich goed te doen, want zonder carbs blijft je eetlust laag.

Ik weet niet of ik op tijd winstrol en ACE heb, alle bezorgingen zijn vertraagd wegens corona. T3 en clen ga ik niet doen. T3 voegt m.i. niets toe wat je ook met cardio en voeding kunt bereiken .

Ik heb voor m'n wedstrijd 1 plastablet moeten nemen, maar doe dat nu niet, omdat velen het afraden. Ik weet ook niet wat het beste werkt qua vocht in peakweek. Ik lees en zie nu juist dat Lane Norton, John Meadows, JP etc. aanraden om juist niet met plastabletten te gaan klooien. Sterker nog, ze zeggen dat je vocht constant moet houden. Dat gaat wel een beetje tegen mijn gevoel in. Het punt is dat je niet alleen subcutaan vocht verwijdert, maar ook intracellulair (in je spier). Tips zijn welkom.
T3 en clen voegen juist wel wat toe als je al op schrikbarend veel cardio en lage kcals zit.
 
Maar waar staat hij nu? Sta je al zo laag BB_ en hoeveel cardio doe je atm?
Zolang hij geen aders op zijn abs heeft is hij nog niet begonnen.

En dan heb ik het niet over die flut adertjes aan de onderkant.


Geef dan eens aan wat er zo ongezond aan is.
Luisteren naar proleten van dit forum.
 
Dat zou in theorie ook kunnen, maar ik heb toch het gevoel dat voor stubborn fat dit het best werkt. Bovendien wil ik over 2 weken wel klaar zijn, dan zit ik op 18 weken cutten. Lang genoeg vind ik.

Oke de laatste loodjes dus. Even een extra duwtje geven.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Intermittent fasting gaat ook prima imo.


Man wat zijn jullie toch een stelletje aanstellers.

Ik heb weken lang op 2 maaltijden met alleen kip geleefd. Als je eenmaal die mindset hebt en tren die ervoor zorgt dat je zoveel mogelijk massa behoudt is er niks aan de hand.
Moet je eerst maar de tren hebben
 
Geef dan eens aan wat er zo ongezond aan is.
Dat je hetzelfde eet als de gemiddelde vrouw op een dag hoort te eten terwijl je een man bent die meerdere keren per week sport en je aan het kuren bent. Lijkt me niet echt de verstandigste optie
 
T3 en clen voegen juist wel wat toe als je al op schrikbarend veel cardio en lage kcals zit.
Wat voegt T3 dan toe dat je niet kan bereiken met het creëeren van een calorietekort? Is het de belasting op je schildklier waard? Ik hoorde dat het hooguit 200 kcal verschil maakt.

Zit nu op 30-40 minuten cardio per dag , dus nog niet extreem. Overigens ben ik niet per se ontevreden over hoe het gaat, dus ik ben ook niet zoek naar additionele middelen.
 
Dus nog 2 weken en dan zit je contest erop? Ben wel echt benieuwd Ernie.
 
Dus jouw leverancier is geen dealer :roflol:
Nja, dat wel, maar het ligt niet aan de dealer, want het is al onderweg. Kijk eens op de site van Post NL, daar staat per land de vertraging.
 
Nja, dat wel, maar het ligt niet aan de dealer, want het is al onderweg. Kijk eens op de site van Post NL, daar staat per land de vertraging.
Oke ga ik nu doen.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Dat je hetzelfde eet als de gemiddelde vrouw op een dag hoort te eten terwijl je een man bent die meerdere keren per week sport en je aan het kuren bent. Lijkt me niet echt de verstandigste optie
Je valt in herhaling en je kent het dieet niet eens. Lees eens wat van Lyle McDonald, The Rapid Fat Loss Method, The Stubborn Fat Solution etc.

Ik doe het niet structureel. Je gaat in 1 of 2 dagen echt geen massa inleveren als je eiwitten hoog houdt. Genoeg gezegd. Overigens heeft iedereen wel ergens een mening over en je moet doen wat voor jou werkt en mag best openstaan voor nieuwe dingen .
 
Wat voegt T3 dan toe dat je niet kan bereiken met het creëeren van een calorietekort? Is het de belasting op je schildklier waard? Ik hoorde dat het hooguit 200 kcal verschil maakt.

Zit nu op 30-40 minuten cardio per dag , dus nog niet extreem. Overigens ben ik niet per se ontevreden over hoe het gaat, dus ik ben ook niet zoek naar additionele middelen.
Lees wat ik typ. Je vraagt naar een antwoord wat er al staat.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Kutcovid
IMG_20200801_115857.jpg
 
Lees wat ik typ. Je vraagt naar een antwoord wat er al staat.
Dat zei je vorige keer ook. Het antwoord is dus niets.

En het antwoord op de tweede vraag?
 
T3 en clen voegen juist wel wat toe als je al op schrikbarend veel cardio en lage kcals zit.
BB_ Je kan grappig proberen te doen maar dat ben je niet. Ik zeg nergens in jou geval.
 
  • Angry
Waarderingen: BB_
Dat je hetzelfde eet als de gemiddelde vrouw op een dag hoort te eten terwijl je een man bent die meerdere keren per week sport en je aan het kuren bent. Lijkt me niet echt de verstandigste optie
Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Waarom is één dag relatief weinig calorieën tot je nemen ongezond?
 
BB_ Je kan grappig proberen te doen maar dat ben je niet. Ik zeg nergens in jou geval.
Nee, ik probeer niet grappig te zijn, maar ik denk dat weer eens langs elkaar heen praten . Ik kan geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag. Zoals ik het begrijp kun je met T3 hezelfde bereiken als met een calorietekort. Het spijt me als ik je verkeerd begrijp.

Mijn tweede vraag ging over de belasting op je schildklier. Ik vind het dat atm niet waard.

Wat bedoel je met 'nergens'?
 
Back
Naar boven