XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat is een Chimi :)?
    1596220567767.png
     
    Krijg ik dit van m'n oom in de appgroep nadat ik laat weten hoe het cutten gaat (hij is zelf sportman, atletiektrainer en judoleraar).
    Bekijk bijlage 498979

    Weer zo bevooroordeeld en aannames.
    Hier krijg ik echt moordneigingen van. Want stel dát je een probleem zou hebben is deze opmerking ook alleszins verkeerd geplaatst.
    Want dan heeft iemand een beetje steun nodig en geen trap na. Bah. Misschien heel kortzichtig, maar deze "einde discussie " zou voor mij eindigen in einde familieband. De groeten. Als je zo met anderen wilt omgaan.. dit is toch geen communicatie. Iemand een mening door zn strot duwen en dan elke vorm van verdere communicatie/verduidelijking/uitleg/ wat dan ook in die richting belemmeren. Nee, dat is lekker empathisch.
     
    BB_ niet mijn vraag negeren casanova. Ik weet dat je daar bent


    Nieuwe poll: Wie is de meest cringe faggot van DBB

    Ik nomineer alvast 2: Onit en Snuff-neus
    Ik heb iets gemist?
    Ow, zie het nu. Nee, ik was niet aan het daten en momenteel druk met andere zaken dus ben er neit echt mee bezig.
     
    Zeker waar.... Tot op zekere hoogte.

    Vroeger, bij mijn ouders, was het iedere zaterdag patatdag. Zondag afhaal Chinees. 3x door de week pasta. En meestal 1x in de week iets zoals schnitzel met aardappelen en verdwaalde groenten. Snoep, chips en frisdrank was dagelijks, en in de avond stond de huiskamer vaak blauw door het vele roken. Als mijn moeder voorstelde om in het weekend wat anders te eten, dan was het huis te klein. Mijn pa (toen nog echt een driftkikker) wou dat echt niet. Ruzies daarover liepen best uit de hand.

    Ik heb rond de 90kg gezeten (geen idee hoeveel precies, was gestopt met wegen).
    Ben toen, terwijl ik nog bij mijn ouders woonde, anders gaan eten. Dat was oke, zolang ik het avondeten maar mee deed.
    Pas toen ik jaren geleden via dit forum hulp van Rob en Marscha kreeg, werd het geaccepteerd dat ik mijn eigen eten kocht en maakte.

    Ik viel af, kreeg meer energie, veel beter humeur, ect. Toen mijn pa jackpot had (bloeddruk, suikerziekte, kanker) zijn zij langzamerhand gaan veranderen.
    Omdat ze bij mij zagen dat ik letterlijk en figuurlijk beter in mijn vel zat, zijn ze langzaam steeds meer van mijn levensstijl gaan overnemen + voelen zich inmiddels een stuk beter.

    Ofwel, zo zwart wit is het allemaal niet. Het is alleen wel een onderwerp waar je beter kan "spreken" met je resultaat wat anderen opvalt, dan met je woorden. Naar een ander luisteren is nooit verkeerd, maar dat wil niet zeggen dat je alles hoeft over te nemen.

    Dat gezegd hebbende.... Er zijn ook bizar veel randdebielen in deze sport.
    Doordeweeks iets anders eten is natuurlijk wel iets anders dan niet meer naar etentjes/uitjes gaan, eten afwegen in restaurants, taart weigeren op een verjaardag etc. Je begrijpt niet zo goed wat ik bedoel denk ik.
     
    Doordeweeks iets anders eten is natuurlijk wel iets anders dan niet meer naar etentjes/uitjes gaan, eten afwegen in restaurants, taart weigeren op een verjaardag etc. Je begrijpt niet zo goed wat ik bedoel denk ik.

    Hij heeft momenteel een doel en zit met een deadline.... om altijd zo te leven is inderdaad niets, dat is het absoluut niet waard.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Hij heeft momenteel een doel en zit met een deadline.... om altijd zo te leven is inderdaad niets, dat is het absoluut niet waard.

    Houd jij dan alleen de X aantal weken voor een belangrijk ding je cals bij? Niet altijd?
     
    Houd jij dan alleen de X aantal weken voor een belangrijk ding je cals bij? Niet altijd?

    Op de meeste dagen track ik alles. Maar aan spontane acties doe ik ook, ff terrasje pikken, uit eten etc. Morgen weer bbq, dus dan track ik de hele dag niets. Vorige week ook bbq en veel drank...so what.
     
    Op de meeste dagen track ik alles. Maar aan spontane acties doe ik ook, ff terrasje pikken, uit eten etc. Morgen weer bbq, dus dan track ik de hele dag niets. Vorige week ook bbq en veel drank...so what.

    Anders is het ook nauwelijks vol te houden (vermoed ik dan).
     
    Op de meeste dagen track ik alles. Maar aan spontane acties doe ik ook, ff terrasje pikken, uit eten etc. Morgen weer bbq, dus dan track ik de hele dag niets. Vorige week ook bbq en veel drank...so what.

    Ja oke duidelijk
     
    Oh dat is zeker vol te houden, maar waarom zou je? Bij mij is gezelligheid eten en drinken...
    Helemaal mee eens. Natuurlijk kan je het zonder drank ook gezellig hebben. Maar als 99% van je vrienden ook een drankje doen is het wel zo gezellig.
     
    Back
    Naar boven