AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (6 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

I
Wanneer vntl wordt uitgenodigd, krijg je mij er gratis bij of vice versa. Soort twee voor de prijs van één.
k wordt halverwege de nacht wakker en niet echt moe meer dus maar beetje het internet afstruinen. En what a suprise, jij heb op een absurd tijdstip wat gekpost. :roflol:
 
I

k wordt halverwege de nacht wakker en niet echt moe meer dus maar beetje het internet afstruinen. En what a suprise, jij heb op een absurd tijdstip wat gekpost. :roflol:
Ik sliep al slecht en die tren maakt t niet beter :roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Simpel ontbijtje :).
1596269415441-1924825307.jpg
 
smooty: chocolade Whey, Red Maca, pompoenpitolie, Becel olie blend, spinazie, broccolie, cherry tomaatjes, druiven, kiwi, ananas, havermout

en de kleur is groen, :zuip: :)
 
Waar koop je die kri-kri yoghurt .. ik heb die al heel lang niet meer in de winkel gezien
Hier gewoon bij ah....alleen erg duur. Ook zo 3 euro per bakje.
 
Waar koop je die kri-kri yoghurt .. ik heb die al heel lang niet meer in de winkel gezien
Colruyt, aan de helft van de prijs van in de AH blijkbaar. Is goedkoper dan hun "Boni" huismerk Griekse yoghurt.
 
Colruyt, aan de helft van de prijs van in de AH blijkbaar. Is goedkoper dan hun "Boni" huismerk Griekse yoghurt.
Moet je wel in België wonen :o
 
Hier gewoon bij ah....alleen erg duur. Ook zo 3 euro per bakje.
Jumbo bedoel je? Hier heeft de AH die niet maar de Jumbo wel. AH heeft Fage (Total) als high end Griekse yoghurt. :D
 
Back
Naar boven