MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Was bij m'n broer thuis en hij ging de afwas doen, deed de kraan aan en hoorde een raar geluid. Zat er een vleermuis onder een bord, was via het keukenraam naar binnen gevlogen. Blijkbaar wanneer ze nat zijn kunnen ze niet vliegen, dus eerst een uur of twee in een doos met doeken gelegen. Vet om van zo dichtbij te zien.
    Zorg dat ie overmorgen weg is, dan is het volle maan.
     
    Zojuist voor het eerst hazelnoot gekozen bij de ijssalon en was lekker joh
     
    Vandaag 3,5 jaar nuchter, de 6e training van de week gehaald en de 16e dag ónder de 1500 kcal.
    Feelgood day :D
    Toppertje!!! wel drinken hoor! water genoeg in de kraan/koelkast :zuip: :D
     
    Lekker gewandeld, apero time met de mama en papa, zelf gemaakte spaghetti erna. Quality time met familie ten top :).
    En morgen naar het Italiaans restaurant hier in de buurt waar we vorig jaar ook gingen. Ik hou van die kleine tradities :heart: .
     
    Gisteren voor t eerst in maanden een hardloopevenement gelopen voor de fun. Na 4 maanden maar een paar keer gelopen te hebben (max 16 km) en volledig de brui eraan te hebben gegeven er toch een 28km uit weten te gooien.

    En mn eerste bestelling bij xxl is een feit🥳
     
    Voor t eerst in maanden een hardloopevenement gelopen voor de fun. Na 4 maanden maar een paar keer gelopen te hebben (max 16 km) en volledig de brui eraan te hebben gegeven er toch een 28km uit weten te gooien.

    En mn eerste bestelling bij xxl is een feit🥳
    Alle events zijn toch afgelast? 28k pohh wat eind:p
     
    FB_IMG_1596357947676.jpg
     
    Alle events zijn toch afgelast? 28k pohh wat eind:p
    Op een wielerbaan, dus rondjes lopen😂
    Klopt, dit was Max aantal inschrijvingen en alles corona proof. Kleinschalig.
    Voor mij wel een dingetje. Kom uit de ultra wereld, vorig jaar liep ik maandelijks afstanden van 40-60 km maar maakte mezelf kapot. Door een blessure kon ik helemaal geen enkele stap meer verzetten en was de kans om de obsessie aan de kant te zetten. Mentaal een heel ding. Gisteren dolgelukkig en niet eens om de afstand. Alleen t feit dat de obsessie echt weg is. Dat is vrijheid.
     
    Gisteren voor t eerst in maanden een hardloopevenement gelopen voor de fun. Na 4 maanden maar een paar keer gelopen te hebben (max 16 km) en volledig de brui eraan te hebben gegeven er toch een 28km uit weten te gooien.

    En mn eerste bestelling bij xxl is een feit🥳
    wat een conditie/karakter heb je Aline....Toppertje :cool:
     
    Op een wielerbaan, dus rondjes lopen😂
    Klopt, dit was Max aantal inschrijvingen en alles corona proof. Kleinschalig.
    Voor mij wel een dingetje. Kom uit de ultra wereld, vorig jaar liep ik maandelijks afstanden van 40-60 km maar maakte mezelf kapot. Door een blessure kon ik helemaal geen enkele stap meer verzetten en was de kans om de obsessie aan de kant te zetten. Mentaal een heel ding. Gisteren dolgelukkig en niet eens om de afstand. Alleen t feit dat de obsessie echt weg is. Dat is vrijheid.
    Ja mijn natte droom is een marathon lopen. Zit er nu nog even niet in Conditioneel opzich wel want ik loop niet snel:p
     
    wat een conditie/karakter heb je Aline....Toppertje :cool:
    Soms een beetje te. Zou een goede zijn voor in het leger. Keihard voor mezelf. Dan is leren om lief voor jezelf te zijn en goed voor je lichaam te zorgen ipv afbeulen dus opeens heel moeilijk. Zó blij dat ik ook op dat gebied op de goede weg ben. Dat besef maakt de dag nog beter haha
     
    Ja mijn natte droom is een marathon lopen. Zit er nu nog even niet in Conditioneel opzich wel want ik loop niet snel:p
    Als je niet snel loopt kan die natte droom wel eens een kletsnatte werkelijkheid worden. Ik loop ook niet snel. Maar kan t ontzettend lang volhouden als t moet. Bij de start denkt iedereen wat een slome, kom ze voor de finish wel weer voorbij😂 op datzelfde slakkentempo
     
    Back
    Naar boven