AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als je niet snel loopt kan die natte droom wel eens een kletsnatte werkelijkheid worden. Ik loop ook niet snel. Maar kan t ontzettend lang volhouden als t moet. Bij de start denkt iedereen wat een slome, kom ze voor de finish wel weer voorbij😂 op datzelfde slakkentempo
    Nou ik loop al 10 jaar met een it band probleem. Tenminste dat denk ik en maak er binnenkort werk van :). Ben er pas recent achtergekomen
     
    Soms een beetje te. Zou een goede zijn voor in het leger. Keihard voor mezelf. Dan is leren om lief voor jezelf te zijn en goed voor je lichaam te zorgen ipv afbeulen dus opeens heel moeilijk. Zó blij dat ik ook op dat gebied op de goede weg ben. Dat besef maakt de dag nog beter haha
    klinkt een beetje perfectionistisch, een upgrade voor je eigen zorgsysteem zal je goed, idd lief voor jezelf zijn, van jezelf houden kan je leren
     
    Nou ik loop al 10 jaar met een it band probleem. Tenminste dat denk ik en maak er binnenkort werk van :). Ben er pas recent achtergekomen
    Wél fijn dat je nu weet wat het is en ermee aan de slag kan! Zou mooi zijn als je met die wetenschap je droom waar kan maken
     
    Wél fijn dat je nu weet wat het is en ermee aan de slag kan! Zou mooi zijn als je met die wetenschap je droom waar kan maken
    Vast wel :). Ik had mij 3 jaar geleden ingeschreven voor de marathon van Rotterdam alleen door een blessure niet meegedaan. :o
     
    Mooie kamer, daar gaat het kindje blij mee zijn :heart:
    Thanks! Boven de commode staat zijn naam in Disney letters, met sterretjes😄

    Voorlopig is het een goede kamer maar ik vrees dat het te klein is als hij groter wordt.
    We hebben nog een grote zolder maar daar staat ook veel trainingsgerief van me. Ach ja, zorgen voor later 😊
     
    Gisteren voor t eerst in maanden een hardloopevenement gelopen voor de fun. Na 4 maanden maar een paar keer gelopen te hebben (max 16 km) en volledig de brui eraan te hebben gegeven er toch een 28km uit weten te gooien.

    En mn eerste bestelling bij xxl is een feit🥳
    Dat is een mooi eind.
     
    Thanks! Boven de commode staat zijn naam in Disney letters, met sterretjes😄

    Voorlopig is het een goede kamer maar ik vrees dat het te klein is als hij groter wordt.
    We hebben nog een grote zolder maar daar staat ook veel trainingsgerief van me. Ach ja, zorgen voor later 😊
    Eerste 12 jaar groot zat.
     
    Eerste 12 jaar groot zat.
    Een 1 persoonsbed past net wel/net niet langs de deur af en dan is er nog maar weinig ruimte over. Enerzijds dient een slaapkamer ook enkel om te slapen maar langs de andere kant is het leuk voor een kind om er ook te kunnen spelen...
     
    Super, vooral dat nuchter zijn!
    Ik drink al 2.5 jaar gemiddeld elke dag een alcoholische versnapering (of 2).
    Wel al heel lang niet meer dronken geweest.
     
    Ik drink al 2.5 jaar gemiddeld elke dag een alcoholische versnapering (of 2).
    Wel al heel lang niet meer dronken geweest.
    Als alcohol nooit een probleem voor je is geweest dan is dat ook wel een ander verhaal denk ik. Zo wel dan is dat ook knap.

    Ik weet niet of ik ooit mensen harder koor heb zien gaan dan aan alcohol. GHB misschien, maar verder is er weinig waaraan je erger verslaafd raakt.
     
    Een 1 persoonsbed past net wel/net niet langs de deur af en dan is er nog maar weinig ruimte over. Enerzijds dient een slaapkamer ook enkel om te slapen maar langs de andere kant is het leuk voor een kind om er ook te kunnen spelen...
    Mooie kamer hoor. En dat spelen komt snel genoeg.
     
    Ik drink al 2.5 jaar gemiddeld elke dag een alcoholische versnapering (of 2).
    Wel al heel lang niet meer dronken geweest.

    Als je dat zo kunt 'doseren' prima! Alleen bij mij werkte dat niet ;) Kom uit een gezin waarbij mijn beide ouders een alcoholprobleem hadden en dronk vanaf mijn 13e stevig en later problematisch. Achteraf gezien zelfmedicatie tegen de ADHD. Mijn omgeving was met stomheid geslagen toen ik vertelde dat ik mezelf liet opnemen: niemand had wat in de gaten, terwijl ik al jaren minimaal 3 liter wijn/bier per dag dronk...

    Beste beslissing ooit geweest om te stoppen, ik ben ook niet anti-alcohol maar voor mij werkt het niet. En als ik nog zou drinken, was ik nooit begonnen met sporten.
     
    Als je dat zo kunt 'doseren' prima! Alleen bij mij werkte dat niet ;) Kom uit een gezin waarbij mijn beide ouders een alcoholprobleem hadden en dronk vanaf mijn 13e stevig en later problematisch. Achteraf gezien zelfmedicatie tegen de ADHD. Mijn omgeving was met stomheid geslagen toen ik vertelde dat ik mezelf liet opnemen: niemand had wat in de gaten, terwijl ik al jaren minimaal 3 liter wijn/bier per dag dronk...

    Beste beslissing ooit geweest om te stoppen, ik ben ook niet anti-alcohol maar voor mij werkt het niet. En als ik nog zou drinken, was ik nooit begonnen met sporten.
    Ik ben ook opgegroeid met zulke ouders, ik heb zelf nooit een drankprobleem gehad (integendeel, ik was vies van alcohol en vind zatte mensen irritant) maar wel aan andere rotzooi gehangen ;)
     
    Ik drink al 2.5 jaar gemiddeld elke dag een alcoholische versnapering (of 2).
    Wel al heel lang niet meer dronken geweest.
    tussen de sets skwets door vodka was hier een dingetje , door de ontremmende werking van alcohol ben je gewoon sterker , Nou tegenwoordig spa rood en pepsi max zonder suiker en s'ochtends vroeg zwarte koffie anders haal ik 8 uur niet zonder zelfmoord neigingen
     
    tussen de sets skwets door vodka was hier een dingetje , door de ontremmende werking van alcohol ben je gewoon sterker , Nou tegenwoordig spa rood en pepsi max zonder suiker en s'ochtends vroeg zwarte koffie anders haal ik 8 uur niet zonder zelfmoord neigingen
    Ik heb wel eens whisky en deadlift gedaan maar dat was eenmalig. Nu wel vaak gewoon voor en na de training een rode vodka/energydrink.
     
    Back
    Naar boven