Fitness Seller

RAD 140 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

measurepvm

Novice
Lid geworden
1 aug 2020
Berichten
22
Waardering
7
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Ik lees redelijk veel over RAD 140 op het internet en ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft. Ik weet ook niet of hierover gesproken mag worden op dit forum maar ik probeer het toch. Het lijkt mij namelijk wel een interessant middel om eens uit te proberen aangezien ik niet van plan ben deel te nemen aan enige competities. Toch zijn er een aantal side-effects die het denk ik niet waard zijn, waaronder lever falen, een hogebloeddruk etc. Mijn vraag luidt dus: heb je er ervaring mee? zo ja, hoe heb je het ervaren? Raad je het menig men aan om te proberen of raad je het juist af? Raad je het aan, zo ja welke dan? Ik vind namelijk een hoop op het internet en het zijn niet de goedkoopste supplementen. Daarnaast vraag ik mij af, mocht ik hieraan beginnen, moet ik mijn huisarts dan hierover inlichten?

Bij voorbaat dank :)
 
Ik lees redelijk veel over RAD 140 op het internet en ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft. Ik weet ook niet of hierover gesproken mag worden op dit forum maar ik probeer het toch. Het lijkt mij namelijk wel een interessant middel om eens uit te proberen aangezien ik niet van plan ben deel te nemen aan enige competities. Toch zijn er een aantal side-effects die het denk ik niet waard zijn, waaronder lever falen, een hogebloeddruk etc. Mijn vraag luidt dus: heb je er ervaring mee? zo ja, hoe heb je het ervaren? Raad je het menig men aan om te proberen of raad je het juist af? Raad je het aan, zo ja welke dan? Ik vind namelijk een hoop op het internet en het zijn niet de goedkoopste supplementen. Daarnaast vraag ik mij af, mocht ik hieraan beginnen, moet ik mijn huisarts dan hierover inlichten?

Bij voorbaat dank :)
Waarom denk je het nodig te hebben?
 
Waarom denk je het nodig te hebben?

Wellicht een beetje dom van mij om te zeggen maar ik denk niet dat ik het echt echt nodig heb. Het is meer van ik wil het proberen en zien hoe het voor mij werkt.
 
Wellicht een beetje dom van mij om te zeggen maar ik denk niet dat ik het echt echt nodig heb. Het is meer van ik wil het proberen en zien hoe het voor mij werkt.
Het was ook een serieuze vraag, wat zijn je stats atm en wat zou je eerst nog kunnen verbeteren voordat je zoiets probeerd. Niet dat je het niet mag of moet proberen maar als er naturel nog meer uit te halen valt zou ik het niet doen. (Door middel van voeding/training)
 
Het was ook een serieuze vraag, wat zijn je stats atm en wat zou je eerst nog kunnen verbeteren voordat je zoiets probeerd. Niet dat je het niet mag of moet proberen maar als er naturel nog meer uit te halen valt zou ik het niet doen. (Door middel van voeding/training)

Welke stats wil je weten? :)
 
Wat lift je? Hoelang train je al serieus onafgebroken? Pics van fysiek?
1RM; bench = 96 dl = 160, squat = 135. Vanwege langdurige knieblessure benen niet heel zwaar kunnen trainen. Heb het uiteraard wel opgenomen in mijn schema, 2 keer per week. Ik denk nu 2 a 3 jaar "serieus". Onafgebroken denk ik nu echt een half jaar, exlusief gedoe omtrent corona. Druk met studie dus heb ook niet altijd evenveel tijd. Denk dat mijn voeding nog wat geoptimaliseerd kan worden. Fysiek ben ik nog altijd wat onzeker over, misschien dat dat ook de reden is naar verlangen.
 
Laatst bewerkt:
1RM; bench = 105, dl = 180, squat = 135. Vanwege langdurige knieblessure benen niet heel zwaar kunnen trainen. Heb het uiteraard wel opgenomen in mijn schema, 2 keer per week. Ik denk nu 2 a 3 jaar "serieus". Onafgebroken denk ik nu echt een half jaar, exlusief gedoe omtrent corona. Druk met studie dus heb ook niet altijd evenveel tijd. Denk dat mijn voeding nog wat geoptimaliseerd kan worden. Fysiek ben ik nog altijd wat onzeker over, misschien dat dat ook de reden is naar verlangen.

Ik heb bij het meten van deze stats het ook altijd zo eerlijk mogelijk geprobeerd te houden; geen leg drive bij het benchen etc.
 
Hoe ga je met je voeding om op het moment dan? Aangezien je aangeeft dat het nog wat geoptimaliseerd kan worden.
 
Ik heb bij het meten van deze stats het ook altijd zo eerlijk mogelijk geprobeerd te houden; geen leg drive bij het benchen etc.

Geen leg drive bij het benchen? Huh?
 
Hoe ga je met je voeding om op het moment dan? Aangezien je aangeeft dat het nog wat geoptimaliseerd kan worden.

Naja ik denk dat er altijd wel iets te verbeteren valt. Ik eet meestal dit:

Pre workout:
- 80g havermout
- 140g blauwe bessen
- 15g rozijnen
- el kokosolie
- 45g whey protein

Post workout:
- 2 bananen
- 60g whey isolaat

Eerste maaltijd
- 250g zoete aardappel
- 170g mager gehakt
- 70g asperges
- kiwietje

Tweede maaltijd
- biefstuk
- ei
- brocolli
- toetje.

Woon nog thuis dus de derde maaltijd is de maaltijd die wordt gekookt. Fysiek zou ik niet speciaal durven noemen: :)
 
Laatst bewerkt:
Die lijst van voeding zegt mij persoon niet zoveel, was niet het doel van de vraag.

Je fysiek ziet er prima uit hoor, denk dat je zonder sarms nog heel veel progressie kan boeken. Je bent 21, doe rustig aan. Wat wil je precies bereiken?
 
Die lijst van voeding zegt mij persoon niet zoveel, was niet het doel van de vraag.

Je fysiek ziet er prima uit hoor, denk dat je zonder sarms nog heel veel progressie kan boeken. Je bent 21, doe rustig aan. Wat wil je precies bereiken?

Mijn concrete doel nu is 80 kg en een vetpercentage van 12%.
 
En dat zou zonder sarms niet kunnen?

Zeker wel maar ik ben van het experimenteren. Ook om anderen te laten weten hoe het voor mij werkt en mogelijk voor hun. Persoonlijk als starter vind ik er niet veel over op het internet, misschien wel met een reden, maar er zijn sites die beweren het te verkopen, alleen dan is de vraag weer zijn die dingen ook echt te vertrouwen. Ik wou dus onder andere met het gebruiken mensen adviseren en inlichten en uiteraard zijn de bijkomende "gains" mooi meegenomen, of niet :)
 
Zeker wel maar ik ben van het experimenteren. Ook om anderen te laten weten hoe het voor mij werkt en mogelijk voor hun. Persoonlijk als starter vind ik er niet veel over op het internet, misschien wel met een reden, maar er zijn sites die beweren het te verkopen, alleen dan is de vraag weer zijn die dingen ook echt te vertrouwen. Ik wou dus onder andere met het gebruiken mensen adviseren en inlichten en uiteraard zijn de bijkomende "gains" mooi meegenomen, of niet :)

Ik hoop dat iemand anders antwoord op je vraag heeft. Ik kan je helaas niet verder helpen aangezien ik Sarms niet als iets om mee te 'experimenteren' zie. Succes!
 
Naja ik denk dat er altijd wel iets te verbeteren valt. Ik eet meestal dit:

Pre workout:
- 80g havermout
- 140g blauwe bessen
- 15g rozijnen
- el kokosolie
- 45g whey protein

Post workout:
- 2 bananen
- 60g whey isolaat

Eerste maaltijd
- 250g zoete aardappel
- 170g mager gehakt
- 70g asperges
- kiwietje

Tweede maaltijd
- biefstuk
- ei
- brocolli
- toetje.

Woon nog thuis dus de derde maaltijd is de maaltijd die wordt gekookt. Fysiek zou ik niet speciaal durven noemen: Bekijk bijlage 499200
Goed fysiek hoor, maar het is nog wat te vroeg om met middeltjes te gaan experimenteren. Dit gaat nu nog leiden tot teleurstelling en/of compensatiegebruik (persoonlijke ervaring)
 
Ik hoop dat iemand anders antwoord op je vraag heeft. Ik kan je helaas niet verder helpen aangezien ik Sarms niet als iets om mee te 'experimenteren' zie. Succes!

Met verschillende pre's experimenteer je ook. De een werkt en de ander niet. Dit is geen aanval, maar ik bedoelde er meer mee kijken hoe het werkt voor mij etc. en wat ik kan aanraden aan anderen.
 
Met verschillende pre's experimenteer je ook. De een werkt en de ander niet. Dit is geen aanval, maar ik bedoelde er meer mee kijken hoe het werkt voor mij etc. en wat ik kan aanraden aan anderen.

Je kan toch niet serieus pre workouts in dezelfde categorie als sarms plaatsen?
 
Goed fysiek hoor, maar het is nog wat te vroeg om met middeltjes te gaan experimenteren. Dit gaat nu nog leiden tot teleurstelling en/of compensatiegebruik (persoonlijke ervaring)

Bedankt voor je reactie! Het is ook geen must voor mij hoor. Als ervaren mensen het afraden ga ik gewoon door met naturel trainen. Ik merk gewoon dat ik het afgelopen jaar niet veel meer spiermassa heb gekweekt en dat zat mij.
 
Back
Naar boven