AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
tfoeeeeee kaolo Joost moest dit nou :janken::janken::janken:
niet eens een waarschuwing of iets :treuren:

sterkte verder
/out

Jij studeerde toch voor arts ofzoiets? Dan zou je juist moeten smullen van dit soort foto’s lijkt me
 
Jij studeerde toch voor arts ofzoiets? Dan zou je juist moeten smullen van dit soort foto’s lijkt me
voor apotheker ja, er is een reden waarom ik geen arts wilde worden en dat is omdat ik echt niet zulke dingen hoef te zien :roflol: daarbij heb ik gewoon een voetenfobie lol :o :(
 
Koelen met een icepack zou ik direct doen. Wel met handdoek/theedoek, niet direct erop.

Morgen aankijken hoe het is, een breuk kan er ongemerkt zitten.
 
Fucking bumperplates
C55599BE-122C-449B-A4AE-5BA3B94F3B5B.jpeg
 
2-8-2020: Legs

Gewicht: 84,6kg

1. Leg extension x 10 , x 10
2. Hack squat x 6 , x 9
3. TG leg press x 8 + 3 RP , x 10
4. DB split squat x 14 , drop , isohold
5. Seated leg curl x 11 , x 10
6. Nautilus glute bridge x 8 + 3 RP , x 10
7. Seated leg curl (unilateraal) x 13 , x 11 + 5 RP , stretch
8. Adductor x 11 , x 9
9. Standing calf raise x 9 , x 11 , x 11 + 4 RP , stretch

Op hack squats stance iets aangepast. Had vorige week een redelijk wijde stance met tenen ver naar buiten, kon zo dieper komen maar meer load van quad af en meer hip activation. Nu dus iets closer met tenen minder naar buiten, voelde veel beter (ook minder stress op onderrug).

Behalve af en toe op een isolation progress ik amper meer, dus vanaf nu gewoon proberen kracht constant te houden (en evt. een rep toe te voegen als het erin zit, bekijk ik op het moment zelf).

Weekgemiddelde gewicht is netjes een kilo gedaald t.o.v. vorige week.

Nu even benen losmasseren met massagegun.

Teen update: nog steeds blauw/pijnlijk, kan hem voor 70% bewegen dus gewoon zwaar gekneusd. Met calf raises kon ik niet top contractie krijgen bovenin dus meer op stretch gefocust. Niet naar de HA gaan is overigens geen 'look at me being the tough-guy' gedrag, maar heb het m.b.t. blessures niet zo op de HA/fysio's. Heb daar in het verleden ook vaak rondgelopen voor groeipijnen/onderrug/heupproblemen en ze zeggen toch: ja het beste is om rust te houden. Zie daar dus niet echt het nut van in om eerlijk te zijn.

Morgen off.

:wave2:
 
Lekkere beentraining, veel oefeningen. Is Split Squat hetzelfde als Bulgarian? Fijne oefening, dood gaan met isohold.

Ik snap je issue met de HA, maar ik ken iemand die ongemerkt wekenlang met een gebroken teen heeft rondgelopen, dus zou het goed in de gaten houden .
 
Pijn is stuk minder, denk gewoon behoorlijk gekneusd. Vanavond even koelen. Als t morgen erger is naar HAP. Morgenochtend ook legday :o

mijn teen was zelfs niet paars/blauw en die was gebroken. Als je na 2 weken deze nog moeilijk kunt plooien of weet ik wat was hij gewoon gebroken. Nu is wel het beste om gebroken te hebben :D geneest zo wel

OK lees net dat je hem nog goed kan bewegen, top! :D
 
Hoe vaak train je nu in de week?
 
Lekkere beentraining, veel oefeningen. Is Split Squat hetzelfde als Bulgarian? Fijne oefening, dood gaan met isohold.

Ik snap je issue met de HA, maar ik ken iemand die ongemerkt wekenlang met een gebroken teen heeft rondgelopen, dus zou het goed in de gaten houden .

ik doe hem voor quad-stretch, niet voor glutes
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven