MuscleMeat

Contest Log Brab0 goes contest ;-) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje late reactie, maar in! Nog een paar weken om te volgen :)
 
Cardio 02-08-2020

05FCC8EC-B4EF-4F54-BD0D-7B7D0EDCF082.jpeg


Tot op heden gaat de vetverbranding goed. Dit kun je ook terug zien aan de cijfers. Daarom heb ik besloten om de contest voor mezelf nog zeker 2-3 weken door te trekken. Natuurlijk is het niet mogelijk om binnen 3 maanden van 20+ % te zakken naar 10-12%.
Maar ik denk als ik dit tempo gestaag er in houd en na de contest m’n calorieën rustig naar mijn nieuwe onderhoudsniveau breng dat ik mooi op kan bouwen.
Ik moet aan de lange termijn denken en proberen om op een acceptabel vetpercentage verder te gaan. Zoals het nu gaat vind ik het prima.
 
Volgens mij ben je heel goed op weg. Zet hem op!

(En pas op dat je niet na de contest weer naar je oude fysiek terugkeert ;) )
 
Daarom heb ik besloten om de contest voor mezelf nog zeker 2-3 weken door te trekken. Natuurlijk is het niet mogelijk om binnen 3 maanden van 20+ % te zakken naar 10-12%.
Maar ik denk als ik dit tempo gestaag er in houd en na de contest m’n calorieën rustig naar mijn nieuwe onderhoudsniveau breng dat ik mooi op kan bouwen.
Ik moet aan de lange termijn denken en proberen om op een acceptabel vetpercentage verder te gaan.
Wat is je plan van aanpak dan precies? Trek je de cut nog door tot die 12% of ga je op je vetpercentage van na de contest op onderhoud trainen?
 
Volgens mij ben je heel goed op weg. Zet hem op!

(En pas op dat je niet na de contest weer naar je oude fysiek terugkeert ;) )

Dat gaat niet meer gebeuren. Hoe heb ik het ook ooit zover laten komen besef ik nu.


Wat is je plan van aanpak dan precies? Trek je de cut nog door tot die 12% of ga je op je vetpercentage van na de contest op onderhoud trainen?

ik probeer inderdaad tot die 12% te komen op dit tempo. Gewoon wat cardio net zo lang totdat ik voor mezelf een acceptabel vetpercentage heb.
 
Sorry voor de ontzettend slechte poses maar ik ben gewoon niet goed in foto’s maken en poseren. Ik heb verschillend belichte ruimtes gebruikt zodat je het verschil beter kunt beoordelen met het begin van de contest.

63AD06A0-DA0A-4C02-9015-33841B8E6168.jpeg
7536D706-8B19-4F59-AB0D-8BAB3FB2A709.jpeg
ADBC805D-0313-4177-ADAC-B58C38AF682A.jpeg
19D786CF-6F9B-42F2-B3D7-FBDE3F46ACC3.jpeg
47087246-0367-48F8-9A42-0CBF7E42899B.jpeg
9D50A44E-FB5A-4FFD-9E6A-A625427C7747.jpeg
 
Sorry voor de ontzettend slechte poses maar ik ben gewoon niet goed in foto’s maken en poseren. Ik heb verschillend belichte ruimtes gebruikt zodat je het verschil beter kunt beoordelen met het begin van de contest.

Bekijk bijlage 499273Bekijk bijlage 499274Bekijk bijlage 499275Bekijk bijlage 499276Bekijk bijlage 499277Bekijk bijlage 499278
Beter fotos vanop ooghoogte of hoger maken. Dit Laat je schouders breder en heupen smaller lijken (zoals anderen die langer dan jou zijn het ook zien) deze doen je geen eer aan tegenover hoe het irl is :)
 
Beter fotos vanop ooghoogte of hoger maken. Dit Laat je schouders breder en heupen smaller lijken (zoals anderen die langer dan jou zijn het ook zien) deze doen je geen eer aan tegenover hoe het irl is :)

zo zie je maar, ik heb er geen ballen verstand van. De foto’s voor de contest laat ik sowieso door mijn vrouw maken. Die heeft een telefoon ter waarde van een 2e handse auto :D Die maakt iets betere foto’s.
 
zo zie je maar, ik heb er geen ballen verstand van. De foto’s voor de contest laat ik sowieso door mijn vrouw maken. Die heeft een telefoon ter waarde van een 2e handse auto :D Die maakt iets betere foto’s.
Ik ken er ook niet veel van :p vind het ook altijd een ramp om er zelf iets uit een goede hoek te kunnen trekken. Vind het ook iets heel vervelend/raar om te doen. Een goede foto kan je een hele hoop punten extra opleveren :)
 
Ik ken er ook niet veel van :p vind het ook altijd een ramp om er zelf iets uit een goede hoek te kunnen trekken. Vind het ook iets heel vervelend/raar om te doen. Een goede foto kan je een hele hoop punten extra opleveren :)

Ja het is een ook een soort van illusie hoor ik mensen hier wel eens zeggen. Maar eerlijk gezegd doe ik de contest voor mezelf. Ik weet hoe het eerst was dus ik ben goed op weg.
En poseren met een wielrenbroekje is ook niet alles zie ik nu :D
 
Volgens mij zie je er wel echt beest uit als je wat droger bent. :p
 
Laten we zeggen dat het er mooier op wordt :roflol:

Op naar de 45 cm armen (natty)

Is dat iets genetisch? Bij mij in de gym lopen veel jongens van jouw afkomst. Allemaal buffels haha
 
Begint er nu echt wel op te lijken, succes Brab :thumb:
 
Is dat iets genetisch? Bij mij in de gym lopen veel jongens van jouw afkomst. Allemaal buffels haha

Mijn vader heeft nog nooit een dumbbell aangeraakt maar als ik foto’s van hem zie toen hij 30-35 jr oud was dan snap ik wel van wie ik het heb (niet dat ik me een natuurtalent vind ofso maar ik ga wel goed vooruit).
Ik durf niet niet te zeggen of dat ook te maken heeft met ‘afkomst’.
Ik merk wel dat mijn biceps/triceps hard gaan. Weet niet wat ermee gebeurd als ik AAS zet :D
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven