AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een bril is inderdaad drama, maar ik kan geen lenzen dragen helaas :(
    Ik had een bril.... toen ik 9 was op -7.... daarna lange tijd lenzen maar kon er niet meer tegen dus toch maar weer een bril.. en inmiddels -10 (halve cilinder btw.) Ik ben nu nog altijd blij dat ik heb laten laseren. Gewoon zicht zonder jampotten :D

    mitsymo
    het is een combinatie van sterke en cilinder.
     
    Laseren is leuk totdat je er achter komt dat je ogen alsnog achteruit kunnen gaan en het dan zinloos is geweest.
     
    Laseren is leuk totdat je er achter komt dat je ogen alsnog achteruit kunnen gaan en het dan zinloos is geweest.
    Dat is altijd zo. Daarom zeggen ze ook dat je t beste kan wachten tot je ogen 5 jaar stabiel zijn. En dan proberen ze over het algemeen rond -0.5 uit te komen omdat naarmate je ouder wordt je ogen naar + gaan (leesbril oftewel "oudziend").
    Maar ook als je gezonde ogen hebt kunnen ze slecht worden. Het is nooit 100% garantie dat je brilloos blijft. maar geloof me...van -10 naar zicht is echt wel de moeite waard. :)
    En ik heb er al ruim 8 jaar plezier van tot nu toe.
     
    Dat is altijd zo. Daarom zeggen ze ook dat je t beste kan wachten tot je ogen 5 jaar stabiel zijn. En dan proberen ze over het algemeen rond -0.5 uit te komen omdat naarmate je ouder wordt je ogen naar + gaan (leesbril oftewel "oudziend").
    Maar ook als je gezonde ogen hebt kunnen ze slecht worden. Het is nooit 100% garantie dat je brilloos blijft. maar geloof me...van -10 naar zicht is echt wel de moeite waard. :)
    En ik heb er al ruim 8 jaar plezier van tot nu toe.
    Nou als ik 5 jaar moet wachten heb ik pech. Helaas tot nu toe alleen maar achteruitgang. Totaal zicht links 20/25%. Zou niet eens durven laseren. Als het mis gaat heb ik helemaal niks meer.
     
    Mijn TREST/MENT wss tren-ace blijkt te zijn. Dat verklaart een hoop :fluit:

    Nee hoor, dat viel ons niet op:roflol:
    Vial ff opmaken denk ik? Ben aan de eerste bezig maar laat het dan ook voor wat het is:roflol: Tren is voor pussy's.
     
    Geef de drugs maar weer de schuld :p
    Die shit is de duivel.

    Nee hoor, dat viel ons niet op:roflol:
    Vial ff opmaken denk ik? Ben aan de eerste bezig maar laat het dan ook voor wat het is:roflol: Tren is voor pussy's.
    Ja heb er nog 1.5 over kaolo zooi. het moet sowieso op. Ik merkte het ineens aan de maagzuur en dat je het gevoel hebt dat heel de wereld tegen je is.

    Sorry bb's ik hou nog steeds van jullie. No hard feelings :heart::heart:👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨

    Waarom ben jij zo tranquilo dan? Nog niet ingekickt?
     
    Die shit is de duivel.


    Ja heb er nog 1.5 over kaolo zooi. het moet sowieso op. Ik merkte het ineens aan de maagzuur en dat je het gevoel hebt dat heel de wereld tegen je is.

    Sorry bb's ik hou nog steeds van jullie. No hard feelings :heart::heart:👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨

    Waarom ben jij zo tranquilo dan? Nog niet ingekickt?

    Kan het goed hebben 'zolang ik niet getriggerd word' en dat gebeurd op dit forum niet snel. Mijn hond kan dat veel beter, zo'n Snuffie kan daar veel van leren.

    Ik merk op e trouwens niets van maagzuur op ace veel last van. Gainen is wel lastig, blijf maar mijn kcals uppen om ook maar iets aan te zetten.
     
    Back
    Naar boven