XXL Nutrition

NSFW! Tren & Jerry’s (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
BW 84,5 (beetje veel eraf in 1 dag, zal morgen wel iets omhoog gaan dan :D.
Taille 83cm relaxed (-5cm inmiddels over ruim twee weken).

Het gaat de goeie kant op, echter vind ik dat ik er nog niet helemaal ben (dat buikje blijft maar zitten :roflol:
Gaat zeker de goeie kant op. Je zou dit toch 2 mnd volhouden? Dus lekker doorgaan in dit tempo :thumb:
 
Gaat zeker de goeie kant op. Je zou dit toch 2 mnd volhouden? Dus lekker doorgaan in dit tempo :thumb:

Is wel de bedoeling ja, geen concrete tijdslimieten gesteld. Doe het op de weegschaal en spiegel, thanks :D.
 
Zooo, momenteel in de gym, geen discipline om pauze te nemen dus maar ff loggen

Paused skwots 70x6x4 (zelfde als vorige keer, blijkt dat de controle dag onder je main dag moet zitten, okeuj)
Paused deads 90x3x4
Paar setjes abs

Suuuuper drukke dag gehad op werk dus echt mentaal en fysiek naar de kloten. Hele zware training, voor mn gevoel alles gegeven...
 
Nog wat leuks te melden? Ja toevallig wel.
Morgenvroeg mezelf uit bed slepen voor een training om vervolgens een dubbele shift te gaan draaien (yes) waarschijnlijk rond middernacht thuis. Dat gaat wat worden.....

Maargoed, alles voor het goede doel (collegegeld).

Heel snel van gedachten veranderd en ik denk dat het verstandiger is voor mijn eigen gemoedstoestand om een dag rust te nemen en zaterdag na de verkoop van mijn auto (😭) rustig gaan trainen.
 
Zo, eindelijk weer thuis. Erg vermoeiende dag, beetje gecheat met net een flink stuk cake op het werk. Voor de rest clean asf gehouden.

Morgen auto overschrijven en trainen :).
 
Zoooo, mijn eerste auto is verkocht, doet toch wel even pijn. Zometeen op de fiets naar de gym en vanavond All You Can Eat :D. Calorieënteller gaat even uit vandaag, houd het overdag laag en clean om de schade te beperken. Geen alcohol vandaag!
 
Treeeen

Spoto press 52,5x6x4
Pendlays paused ofzo 52,5x6x4
DB OHP 24kgx8 > 10 was een beetje te veel gevraagd
Shitload aan assisted pullups
Pomp werks als een gek
 
Pff gisteren toch een partij lekker AYCE sushi gegeten. Afgelopen jaar door werk veel restaurants gezien, van vreetschuren tot vrij fancy. Blue Shakura in Zwolle toch écht een aanrader, een van de betere.

In ieder geval, vanochtend toch maar even op de weegschaal, kilootje erbij, was wel te verwachten :D.

Vandaag maar even niks uitvoeren en lekker uitrusten na een drukke week. Cals vrij laag, denk dat ik ze op rustdagen laag houd en op trainingsdagen iets omhoog gooi!

Fijne zondag allen.
 
Cals vrij laag, denk dat ik ze op rustdagen laag houd en op trainingsdagen iets omhoog gooi!
Je ziet dit wel vaker. Maar ik had alleen last van wisselende intake tijdens cutten.
(als het totaal plaatje maar blijft kloppen :p )
 
Je ziet dit wel vaker. Maar ik had alleen last van wisselende intake tijdens cutten.
(als het totaal plaatje maar blijft kloppen :p )

Wat bedoel je precies met wisselende intake?

Trouwens niet van plan om op trainingsdagen nu ineens 4k weg te werken. Gewoon de huidige voeding aanhouden en bijvoorbeeld een plak ontbijtkoek vóór en banaantje na de training. Nu blijf ik die kleine snacks opschuiven omdat ik rond de training wat naar binnen wil werken. Verre van ideaal.

Overigens is komende week de laatste werkweek voor de vakantie (week of 2 lekker stressen over het komende collegejaar en boeken/vakken regelen etc.) Enfin, wel lekker knallen in de gym.
 
Wat voor problemen ervaarde je daar mee?
Die dag meer eten is natuurlijk wel lekker, maar de volgende dag komt de klap van de honger dubbel hard aan, vond ik....
 
Squats 75x3x6
Deads 100x2x6

Easyyy, tempo zat er goed in. Gebeld door werk om eerder te beginnen wegens extra ritje, snel laatste set deads en tempo op huus an.

Basic fit was weer echt basic fit. Bij het deadliften gevraagd om naar het platform te gaan wegens te veel lawaai, moest er bijna om lachen, hoewel het eigenlijk gewoon een ernstige zaak is voor een "gym." Dus ik met mn goeie gedrag, geen zin in ruzie, verplaatsen. Plank hout veel te kort dus half met de voeten op het "stootkussen," laatste rep stuiterde die stang uit mn klauwen en viel het gewicht op mn kleine teen, rip. Is flink gekneusd zoals ik het nu voel/zie.
Cardio gedeelte vol met gebruinde huismoeders die met de auto komen om vervolgens te gaan fietsen. Jongens van 15/16 die 28 verschillende dumbells aan het verzamelen zijn. "Fitgirls" met de beste quote "zullen we gewoon weer loopband en buikspieren doen zoals gisteren?" Kortom het was weer genieten.
 
Gelukkig kunnen ze een voorbeeld nemen aan Jespertje the beast :thumbs:
 
Squats 75x3x6
Deads 100x2x6

Easyyy, tempo zat er goed in. Gebeld door werk om eerder te beginnen wegens extra ritje, snel laatste set deads en tempo op huus an.

Basic fit was weer echt basic fit. Bij het deadliften gevraagd om naar het platform te gaan wegens te veel lawaai, moest er bijna om lachen, hoewel het eigenlijk gewoon een ernstige zaak is voor een "gym." Dus ik met mn goeie gedrag, geen zin in ruzie, verplaatsen. Plank hout veel te kort dus half met de voeten op het "stootkussen," laatste rep stuiterde die stang uit mn klauwen en viel het gewicht op mn kleine teen, rip. Is flink gekneusd zoals ik het nu voel/zie.
Cardio gedeelte vol met gebruinde huismoeders die met de auto komen om vervolgens te gaan fietsen. Jongens van 15/16 die 28 verschillende dumbells aan het verzamelen zijn. "Fitgirls" met de beste quote "zullen we gewoon weer loopband en buikspieren doen zoals gisteren?" Kortom het was weer genieten.
Jongen, ga daar gauw weg, daar wordt je niet gelukkig van. Mooie sfeer beschrijving trouwens, dat wel :roflol:
Hoop dat je teen mee valt, sterkte!
 
Jongen, ga daar gauw weg, daar wordt je niet gelukkig van. Mooie sfeer beschrijving trouwens, dat wel :roflol:
Hoop dat je teen mee valt, sterkte!

Thanks :roflol:
Verhuizing is nog even op pauze gezet door de verhuurder, waarschijnlijk pas begin 2e semester naar Groningen kunnen verkassen, tot dan nog even basic fit volhouden..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven