Fitness Seller

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker man! Niets zo relax als helemaal naar de klote gaan ...gevoel dat je leeft!reward naderhand is genieten.

Goed weekend joh
Ja dat kun je wel zeggen! Kwam helemaal uit het niets, volgende keer voor de zekerheid toch iets van dextro of koolhydraten bij de hand hebben gewoon voor het geval me zoiets weer gebeurd:o
 
Morgen komt er trouwens weer een update, gaan de laatste 4 weken in voor dbb meet. Dus nog wat kleine aanpassingen ;)
 
Update:
Morgen gaan we de laatste 4 weken van de dbb contest in! Zoals jullie weten leanbulk ik de contest gewoon door en ga ik niet meer cutten. Betekent niet dat ik in een ruk shape wil staan op de contest, maar iets voller/buffer dan nu.

Gewicht vanmorgen na de AYCE sushi van gisteren stond op 103,3kg (1,3kg vochtgains) wat in de loop van de week weer wat naaronder zal zakken. Moet wel zeggen dat ik er extreem vol bijstond en aders van top tot teen :p

Vandaag is ook weer uiteten, maar deze maaltijd ga ik zo clean mogelijk houden en met de rest van de dag compenseren. Ik kan uiteten met vrienden/familie niet altijd vermijden, zolang ik niet in een wedstrijdprep zit heb ik hier ook geen problemen mee en kun je al veel goedmaken door slimme keuzes te maken, op de dag zelf, de dag ervoor of erna te compenseren

Vanaf morgen gaan de kcals naar 4200 op trainingsdagen en 3400-3500 op rustdagen, wat betekent dat ze gemiddeld 200 per dag omhoog gaan. Last but not least... komt er nog 40mg epistane per dag bij de cycle om nog het laatste beetje extra te geven nu de kcals omhoog gaan. Waarom Epistane? Omdat ik er in het verleden goede resultaten mee heb geboekt, vergelijkbare met anavar en winstrol in alle opzichten (looks, vvm, pomp) minus de gewrichtspijnen die winstrol kan veroorzaken :p

Laatste 4 weken zien dus als volgt uit:
500mg test e pw
400mg primo pw
300mg tren a pw
40mg epistane ed
 
M1t geen ervaring mee maar wel verhalen over gehoord :p wat kun jij erover vertellen?
Kracht schiet echt enorm omhoog. Shape werd op slechts 20mg al poeffie maar het deed voor kracht meer voor mij dan tren. Heel kort na het stoppen kracht ook meteen weg dus het lijkt mij voor pure bodybuilding doeleinden niet heel nuttig. Na een week of 4gebruik best wel ziek/ellendig gevoel.
 
Kracht schiet echt enorm omhoog. Shape werd op slechts 20mg al poeffie maar het deed voor kracht meer voor mij dan tren. Heel kort na het stoppen kracht ook meteen weg dus het lijkt mij voor pure bodybuilding doeleinden niet heel nuttig. Na een week of 4gebruik best wel ziek/ellendig gevoel.
Holyshit dat klinkt best sick, beetje zoals superdrol, alleen dan met veel waterretentie?
 
Orals zijn overrated(buiten pieken voor een comp)
Ik ben er eigenlijk ook alleen fan van tijdens de laatste weken van een blast om nog het laatste beetje eruit te halen of om je look te verbeteren tijdens een contest/shoot.
 
Holyshit dat klinkt best sick, beetje zoals superdrol, alleen dan met veel waterretentie?
Ja inderdaad beetje zoiets maar met veel meer waterretentie en meer kracht
 
Nou beetje klote start van de week, gister niet helemaal lekker. Merkte al flink wat waterretentie opkomen en 0,0 eetlust. Vannacht brak de pleuris uit en leek het wel alsof ik buikgriep had. Kapot gaan van de buikkrampen, constant naar de wc kunnen rennen en van die rotte scheten :eyes:. Waarschijnlijk echt iets bij uiteten gehad wat niet meer goed was. Vanochtend stond ik op als een waterbuffel en was de wc ook mijn grote vriend (in een tijd van 3-4 uur zeker 8 keer naar de wc moeten gaan). Gelukkig is het vanmiddag bijgetrokken en komt m'n eetlust nu weer wat terug. Ik hoop dat het inderdaad iets van voedselvergiftiging was en ik er nu vanaf ben. Benieuwd hoe de training verloopt na z'n klote nacht, zul je net zien dat je een geweldige training hebt (laten we het hopen).
 
Zou je niet beter ff rust nemen?
Dank voor je bezorgdheid, maar als het echt niet zou gaan ben ik de laatste die zou gaan trainen. Voor nu lijkt het ergste voorbij te zijn en kan ik voor mijn gevoel gewoon een goeie training neerzetten. Zometeen m'n pre workout maaltijd als die goed valt dan gaan we een poging wagen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven