Fitness Seller

Rust metabolisme meten met een ademtest

Bezoekers in dit topic

Buurvrouw

Novice
Lid geworden
6 aug 2020
Berichten
17
Waardering
3
Hi!

Vandaag heb ik uren lang gezocht naar waar jouw stofwisseling echt gemeten wordt. Wie o wie weet waar men dat doet in Amsterdam? Ik kom steeds uit op maar een handjevol plekken en die zijn ook nog eens erg ver weg. Ik hoop dat iemand een praktijk weet waar men deze methode toepast.

Vriendelijk dank!
 
Laatst bewerkt:
Hi!

Vandaag heb ik uren lang gezocht naar waar jouw stofwisseling echt gemeten wordt. Wie o wie weet waar men dat doet in Amsterdam? Ik kom steeds uit op maar een handjevol plekken (deze bijv. http://sportgeneeskunde.webuserhost.nl/rustmetabolismemeting/ ) en die zijn ook nog eens erg ver weg. Ik hoop dat iemand een praktijk weet waar men deze methode toepast.

Vriendelijk dank!
Maar ik wil je best ook wel afzetten voor 125e, heb zelfs een stuk of 5 certificaten.
100e indien je nu een afspraak maakt.
 
Ik wil gewoon zeggen dat NIEMAND dit kan meten en ze je proberen af te zetten. Een gewaarschuwd man/vrouw telt voor 2. En ja ik heb al mijn officiële sport-certificaten en zeg eerlijk dat dit niet bestaat.
 
Ik wil gewoon zeggen dat NIEMAND dit kan meten en ze je proberen af te zetten. Een gewaarschuwd man/vrouw telt voor 2. En ja ik heb al mijn officiële sport-certificaten en zeg eerlijk dat dit niet bestaat.

Oke, dank voor de waarschuwing.

Wat is volgens jou het meest betrouwbare methode?
 
Oke, dank voor de waarschuwing.

Wat is volgens jou het meest betrouwbare methode?
Proefondervindelij. Bv. Starten op 2000kcal voor enkele weken, kom je bij of blijft het stabiel (indien je wilt afvallen) verminderen. Zo simpel is het
 
Proefondervindelij. Bv. Starten op 2000kcal voor enkele weken, kom je bij of blijft het stabiel (indien je wilt afvallen) verminderen. Zo simpel is het

Werkt niet. Zit inmiddels al onder de 1100 en er gaat nog niks af (ja, ik wil afvallen). Of ik registreer onbewust niet alle calorieën, of er is iets mis met mijn stofwisseling. Lager wil ik niet, ik wil niet crashen.
 
Werkt niet. Zit inmiddels al onder de 1100 en er gaat nog niks af (ja, ik wil afvallen). Of ik registreer onbewust niet alle calorieën, of er is iets mis met mijn stofwisseling. Lager wil ik niet, ik wil niet crashen.
1100 is al Serieus crashen en ongeloofwaardig, hoe tel je Je kcal?
 
Ik wil gewoon zeggen dat NIEMAND dit kan meten en ze je proberen af te zetten. Een gewaarschuwd man/vrouw telt voor 2. En ja ik heb al mijn officiële sport-certificaten en zeg eerlijk dat dit niet bestaat.

Inderdaad een beetje shady.
Voor 295 euro zetten ze je goed op de fiets. Dat is ook behoorlijk aan de prijs.

Waarom rustmetabolisme weten? Zegt de gaswisseling iets over de opname van voeding of verzuring tijdens de nachtrust?
Lama ik ga wel googlen :)
 
Werkt niet. Zit inmiddels al onder de 1100 en er gaat nog niks af (ja, ik wil afvallen). Of ik registreer onbewust niet alle calorieën, of er is iets mis met mijn stofwisseling. Lager wil ik niet, ik wil niet crashen.

Waarschijnlijk dit.

Je kunt ook meer bewegen.
 
1100 is al Serieus crashen en ongeloofwaardig, hoe tel je Je kcal?

Jij bent wel heel erg van het wel of niet geloven, hè.

Ik gebruik My Fitness Pall.

Daarom zeg ik: ik val niet af, en nu zit ik al zo laag. Lager wil ik niet, dus ik wil weten waarom het niet lukt. Vaak zegt men dat de eerste kilo's het snelst gaan, maar bij mij ging er laatst 1 kilo af en die zit er al weer aan.
 
Waarschijnlijk dit.

Je kunt ook meer bewegen.

Zelfs als ik me met een paar honderd calorieën zou vergissen, er gaat niks af.
Bewegen gaat niet meer dan wat ik nu doe vanwege chronische aandoening.
 
Jij bent wel heel erg van het wel of niet geloven, hè.

Ik gebruik My Fitness Pall.

Daarom zeg ik: ik val niet af, en nu zit ik al zo laag. Lager wil ik niet, dus ik wil weten waarom het niet lukt. Vaak zegt men dat de eerste kilo's het snelst gaan, maar bij mij ging er laatst 1 kilo af en die zit er al weer aan.
Ik heb je een pm gestuurd, of je gaat daar op in of het is overduidelijk dat je een vage scam site wilt promoten
 
Een auto zonder brandstof rijd niet. Zo simpel is het.
 
Ik heb je een pm gestuurd, of je gaat daar op in of het is overduidelijk dat je een vage scam site wilt promoten

Huh?! Ik kan die link ook weghalen. Heb het er bij gezet zodat ik niet allerlei links zou krijgen met formules.
Ik geloof dat jij echt een ontzettend ervaren sporter bent, maar jouw manier van communiceren is echt beroerd.
 
Leg je alle calorieën die je nuttigt (dus ook de koffiemelk etc.) eerst op een digitale keukenweegschaal? En vergelijk je wel eens de voedingswaarde van MFP met die op de verpakking van jouw voedingsproducten?
 
Ik heb je een pm gestuurd, of je gaat daar op in of het is overduidelijk dat je een vage scam site wilt promoten

Ik heb de link in mijn openingspost weggehaald, en ik ga NIET door op jouw pm. Jij bepaalt mijn opties niet.
 
Huh?! Ik kan die link ook weghalen. Heb het er bij gezet zodat ik niet allerlei links zou krijgen met formules.
Ik geloof dat jij echt een ontzettend ervaren sporter bent, maar jouw manier van communiceren is echt beroerd.
Zelfde geld voor jouw manier van denken. Ik probeer te voorkomen dat je afgezet word, dat is echt alles. Mss wat te bruut maar ok. Ik wil op niemand een euro verdienen en alleen maar voorkomen dat je in rare dingen gaat geloven.
 
Het is goed bedoeld :)
 
Back
Naar boven