XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

IMG_20200719_000414_520.jpg
 
Deze ochtend lagen er een jong vogeltje en muis broederlijk naast elkaar. Mogen ze ontbinden in vrede. :(
 
Laatst bewerkt:
Deze ochtend lagen er een jong vogeltje en muis broederlijk naast elkaar. Mogen ze ontbinden in vrede. :(
Doet die knap.

Die van mij kat in een vogel-drinkbak zitten, soms met zijn bek open, en wachten tot er eentje in zijn centebak vliegt
 
Kon niet slapen deze nacht. 'k Ging dus maar buiten een dutje doen in de ligstoel. Werd ik warempel wakker gemaakt door Mr. Egel. :(

Zie: #143.506
 
IMG_1156.JPG


Onze bomma Arielle, Europees kampioene in haar jongere jaren, tot haar zoon die ook nog bij ons is de Europese en Wereldtitel 3x wegkaapte. Ze is ook stokoud voor een Ragdoll, met 14.5 jaar.
Haar leven heeft 2 weken aan zijden draadje gehangen, maar ze is nu terug beter. Ik hoop haar nog een mooie zomer te geven.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wel dat als ze in je tuin tekeer gaan, ze net als mensen klinken 😳
Want je weet hoe mensen klinken die in een tuin tekeer gaan én je weet zeker dat dit katten waren? :thinking:

Het plaatst je nick ook wel in perspectief :p
 
Want je weet hoe mensen klinken die in een tuin tekeer gaan én je weet zeker dat dit katten waren? :thinking:

Het plaatst je nick ook wel in perspectief :p


Klinkt toch meer als een zeester dan een krolse kat, toch?
 
De rosse van de buren, die zowat deel uitmaakte van onze tuin, is al 2 dagen vermist en nu krijg ik bericht dat ze het beestje dood hebben terug gevonden :(
 
De rosse van de buren, die zowat deel uitmaakte van onze tuin, is al 2 dagen vermist en nu krijg ik bericht dat ze het beestje dood hebben terug gevonden :(
Vergiftigd? Naam en rugnummer s'il vous plaît.
 
Back
Naar boven