Fitness Seller

Contest Log HIIT em hard (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Week 19 - dag 5: UB
Korte training, even wat anders geprobeerd.

Dumbbell bench press: 5 sets, 10 reps x 25kg (per dumbbell)
T-Bar row: 5 sets, 10 reps x 40kg
Dumbbel Shoulder Press: 3 sets, 10 reps x 10kg (per dumbbell)

En toen was de tijd om en had ik weer een meeting. :wave:
 
Week 20 - dag 1: LB
1595849131579.png

Volledig voltooid en ongeveer 45 minuten bezig geweest. Tussendoor wel wat rust maar geprobeerd de vaart erin te houden.
Vanaf de 3e set DL werd het pittig en de bij de farmers walk last van onderarmen, maar goed, toch erg tevreden!
Even afwachten hoe de LB set donderdag gaat en dan toch iedere week kijken of we de de Squat en DL kunnen verhogen.
 
Week 20 - dag 2: UB
1595942532707.png

Ging volledig verrot in de laatste set bench :)
Rest was uiteindelijk goed te doen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Week 20 - dag 3 en 4: Armen en LB
Gisteren vergeten te loggen, maar dat was dus armen
1596110010338.png

Weinig bijzonders te melden, ging er alleen mega snel doorheen. Volgende week even kijken of het geen fluke was.

Vandaag benen (nu spaghetti benen)
1596110081612.png

Zeer tevreden, SUMO Squat is even wennen.
 
Week 20 - dag 5: UB
1596201081271.png

De pull-up begonnen met 5kg extra, maar na de 2e set die extra kg's er af gehaald. Gaat me nu nog niet lukken. In set 3 moest ik al beginnen met 'bijspringen' om toch al mn reps te doen.
De T-bar row wel verhoogd met 5 kg.

Hitte viel mee, wel weer een lekkere workout!
 
Pull ups met BW zijn altijd al pittig. Mocht je zwaarder willen, kun je ook je greep aanpassen (overhands) of wijder pakken.
 
Pull ups met BW zijn altijd al pittig. Mocht je zwaarder willen, kun je ook je greep aanpassen (overhands) of wijder pakken.
Thnx! Denk dat ik eerst maar eens gewoon al mn reps wil halen.
 
week 21 - dag 1: LB
1596453175743.png

Heerlijke training, ging mega lekker.

Van het weekend nog flink cardio gedaan (halve dag staan schuren)
 
Thnx! Denk dat ik eerst maar eens gewoon al mn reps wil halen.
Wat je nu doet is al zeer netjes :thumbup: 5x10BW moet ik ook al tot het uiterste voor gaan.
 
Week 22 - dag 2: UB
1596546110546.png

Laatste set bench echt eruit moeten persen, tot 8 reps gekomen, toch tevreden!
De rest van de sets waren eigenlijk goed te doen.

uiteindelijk ook 3 setjes cable crunches gedaan met 30 kg.

Thanks chrash voor de 'peptalk' hierboven! Gaf mij weer extra motivatie om te knallen!
 
Week 22 - dag 2: UB
Bekijk bijlage 499401
Laatste set bench echt eruit moeten persen, tot 8 reps gekomen, toch tevreden!
De rest van de sets waren eigenlijk goed te doen.

uiteindelijk ook 3 setjes cable crunches gedaan met 30 kg.

Thanks chrash voor de 'peptalk' hierboven! Gaf mij weer extra motivatie om te knallen!
Dat was geen peptalk maar de realiteit ;p pull ups/chin ups voor reps en sets zijn gewoon f”cking zwaar :p
 
Dat was geen peptalk maar de realiteit ;p pull ups/chin ups voor reps en sets zijn gewoon f”cking zwaar :p
Haha true story. Maar laat ik het zo zeggen, het heeft mij geholpen, dus dank daarvoor!
 
Week 22 - dag 3: Armen!
1596625853987.png

Ging er als een speer doorheen! De lying tri ext verhoogd van 6 naar 10 kg en de pushdown verhoogd van 15 naar 17,5.
Eigenlijk het idee dat het nog wel meer kan :)
Afgesloten met een 2 buikoefeningen, beide 3 sets met 10 reps. Crunch en side raises.
 
Week 22 - dag 4: LB
1596720856669.png

Het was heet!
Wel lekker gezweet.
 
Week 22 - dag 5: ub
Zelfde als vorige week, nu 2x zo heet. Zweet droop al van me af na de eerste set pullups.
Alles voltooid:flexbiceps:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Week 23 - dag 1: LB
Ik hou van warmte maar dit was toch wel wat aan de overdreven kant. Bij het laden van de barbell voor squat stond het zweet al op mn voorhoofd.
Niet opgehouden.
1597059226304.png

Heb de deadlift 3 ipv 5 sets gedaan vanwege de hitte.
Squat ging bijzonder goed en zou ik eigenlijk willen verhogen, maar niet met deze hitte.

Deze week sowieso maar 3 dagen kracht. Donderdag lekker even voor 4 dagen in Zuid Italië.
Dus veel cardio (en pasta en pizza)
 
Week 23 - dag 1: LB
Ik hou van warmte maar dit was toch wel wat aan de overdreven kant. Bij het laden van de barbell voor squat stond het zweet al op mn voorhoofd.
Niet opgehouden.
Bekijk bijlage 500009
Heb de deadlift 3 ipv 5 sets gedaan vanwege de hitte.
Squat ging bijzonder goed en zou ik eigenlijk willen verhogen, maar niet met deze hitte.

Deze week sowieso maar 3 dagen kracht. Donderdag lekker even voor 4 dagen in Zuid Italië.
Dus veel cardio (en pasta en pizza)

Toch genoeg gedaan? Het is idd bloedheet om te trainen.... veel plezier alvast in Bella Italia!
 
Toch genoeg gedaan? Het is idd bloedheet om te trainen.... veel plezier alvast in Bella Italia!
Grazie! Ja vond het ook wel genoeg :)
 
Week 23 - dag 2: UB
1597153785184.png

Open deurtje, want het was warm!
Wel lekker alles kunnen doen en goed gezweet!
 
Back
Naar boven