AndroidHealthClinic

Anabolen test kit - dosering (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snipes

Cool Novice
Lid geworden
17 jun 2020
Berichten
83
Waardering
62
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
9%
"SEMI-QUANTITATIVE TESTS
The NEW Semi-Quantitative series from ROIDTEST™ brings the efficacy of on-the-spot presumptive substance testing to a whole new level! Not only can these tests identify steroid esters in oil, but for the first time they can also provide an estimate of the dosage range! Higher and lower concentrations produce distinct color reactions that are easily identified on the provided chart.

https://roidtest.com/collections/semi-quantitative"


Wat denken jullie hierover? Zou het nu echt zo ver zijn dat deze test je kunnen zeggen hoe de dosering in je gear is? Zou wel mooi zijn, maar misschien is het ook te mooi om waar te zijn? In ieder geval ben ik wel nieuwsgierig hiernaar geworden en voor die prijs zou ik het best een keer willen uitproberen. :p
 
Ah, dat is waar Dave Palumbo het altijd over heeft.

Het zal best werken denk ik. Bovendien geeft het niet de exacte concentratie aan, maar geeft het dmv kleur aan in welke range je zit.
 
weet je ook waarom?
(niet dat ik je in twijfel trek, lijkt me gewoon interessant te weten waarom zoiets niet werkt/kan want het zou wel handig zijn :) )
(in lekentaal aub :p)
 
weet je ook waarom?
(niet dat ik je in twijfel trek, lijkt me gewoon interessant te weten waarom zoiets niet werkt/kan want het zou wel handig zijn :) )
(in lekentaal aub :p)
Voor de klant wel.
 
weet je ook waarom?
(niet dat ik je in twijfel trek, lijkt me gewoon interessant te weten waarom zoiets niet werkt/kan want het zou wel handig zijn :) )
(in lekentaal aub :p)
Als je een synthetische namaak stof hebt reageert die er ook op dat het erin zou zitten. Zelfde dat je met DMMA positief getest kan worden op amfetaminen. Daarbij kan er minimaal wat in zitten en dan kleurt die even goed
 
Deze testkits geven aan of er anabool inzit en welke soort anabool erin zit.
Tevens weet je dan niet hoeveel precieze werkzame stof erin zit.
 
Deze testkits geven aan of er anabool inzit en welke soort anabool erin zit.
Tevens weet je dan niet hoeveel precieze werkzame stof erin zit.
Ze hebben een nieuwe ontwikkeld die volgens mij enigszins een indicatie geeft hoeveel mg er in zit.
 
Als je een synthetische namaak stof hebt reageert die er ook op dat het erin zou zitten. Zelfde dat je met DMMA positief getest kan worden op amfetaminen. Daarbij kan er minimaal wat in zitten en dan kleurt die even goed

DMMA is dan ook een amfetamine...
 
Behoorlijk kort door de bocht. Dat is hetzelfde als zeggen dat creatine een dianabol variant is omdat je misschien vocht vasthoudt.
Nou, nee, dmma zit in de amphetamine familie vanwege zijn structuur.
 
DMAA is DMAA. Amfetamine is amfetamine. DMAA is geen amfetamine.

1597581392812.png
 
Ja en jij bent je broer niet en toch zit je in dezelfde famillie
Juistem! Dan had Calyptus beter moeten verwoorden dat het om de amfetamine familie ging, en zelfs dan is er nog steeds een wereld van verschil.

We weten inmiddels toch wel dat 1 klein mini verschil in een molecuul ervoor kan zorgen dat iets compleet anders werkt? Het enige wat Calyptus met zijn uitspraak doet is DMAA laten klinken alsof het een heel dramatische harddrugs is.
 
Juistem! Dan had Calyptus beter moeten verwoorden dat het om de amfetamine familie ging, en zelfs dan is er nog steeds een wereld van verschil.

We weten inmiddels toch wel dat 1 klein mini verschil in een molecuul ervoor kan zorgen dat iets compleet anders werkt? Het enige wat Calyptus met zijn uitspraak doet is DMAA laten klinken alsof het een heel dramatische harddrugs is.
Daar heb je 200% gelijk in.
 
Stuur het op naar Chemtox als je er zo zeker over wilt zijn. Allemaal natte vinger werk deze onzin kitjes
 
Back
Naar boven