MuscleMeat

Verenigde Staten

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor je bijdrage.


De pogingen om maar gewoon hun alternatieve verkiezingen te organiseren zijn nog schokkender.
Graag gedaan.

Je kunt links of rechts zijn, maar Trump heeft zich afgelopen tijd echt gedragen als een Debiel.

Zie het nog wel gebeuren dat hij de verkiezingen uitstelt of afstelt, of anders zijn eigen ‘Reichstag’ momentje in scène zet.
 
Je kunt links of rechts zijn, maar Trump heeft zich afgelopen tijd echt gedragen als een Debiel.
Beargumenteer anders eens wat je zegt, in plaats van met de kudde mee te lullen.
 
Beargumenteer anders eens wat je zegt, in plaats van met de kudde mee te lullen.
Gewoon lekker de bleek blijven drinken. Google gewoon even rond.

Alleen al het aantal mensen dat hij heeft ontslagen. Die eerst als meest competent binnen werden gehaald.

Trump weet dat zodra hij de macht kwijt is, er meer onderzoek gedaan wordt en hij het niet meer kan tegenwerken. Die man gaat tientallen jaren de bak in.

Ja, de Democraten gaan ver in dit geval. Ook met de verdachtmakingen, maar kolere deze man is echt getikt.

mals maar tien procent hiervan klopt is het al kwaadaardig. https://www.mcsweeneys.net/articles/the-complete-listing-so-far-atrocities-1-842
 
Gewoon lekker de bleek blijven drinken. Google gewoon even rond.

Alleen al het aantal mensen dat hij heeft ontslagen. Die eerst als meest competent binnen werden gehaald.

Trump weet dat zodra hij de macht kwijt is, er meer onderzoek gedaan wordt en hij het niet meer kan tegenwerken. Die man gaat tientallen jaren de bak in.

Ja, de Democraten gaan ver in dit geval. Ook met de verdachtmakingen, maar kolere deze man is echt getikt.

mals maar tien procent hiervan klopt is het al kwaadaardig. https://www.mcsweeneys.net/articles/the-complete-listing-so-far-atrocities-1-842
Jij was wel fan van drone obama zeker?


Goeie gozer

Nobelprijs voor de vreude

Screenshot_20200818-105009_Chrome.jpg
 
Graag gedaan.

Je kunt links of rechts zijn, maar Trump heeft zich afgelopen tijd echt gedragen als een Debiel.

Zie het nog wel gebeuren dat hij de verkiezingen uitstelt of afstelt, of anders zijn eigen ‘Reichstag’ momentje in scène zet.
En toch blijft Trump voor mij op dit moment het minst slechte alternatief.

Hillary was het pure neoliberale militair-industrieel complex, Wallstreet kwaad. De vrouw die als het om haar man en eigen carrière gaat alle andere vrouwen keihard kapot maakt. Biden is een seniele oude man, niet eens meer de schaduw van wat hij misschien ooit was. Zijn aanranding schandaal is itt Kavenaugh wel redelijk te bewijzen. Maar als het om Bill en Biden gaat, dan zijn alle vrouwen kuthoeren die er zelf om vroegen en hun bek moeten houden, want Orange Man Bad.

Grote delen van de DNC hebben de Mainstreet in de steek gelaten en zijn overgenomen of gekaapt door, of meegelopen met, de identiteitspolitiek die nu met BLM en Antifa mainstream gemaakt wordt. Vernielingen en geweld zijn vreedzame protesten, plunderingen van Apple en Gucci zijn mensen wanhopig op zoek naar voedsel. Katholieken die bij het beeld van de heilige Louis staan te bidden zijn witte supremacisten.

Voor minder dan wat Trump heeft gedaan in het Midden-Oosten kreeg Obama een Nobelprijs voor de Vrede. Trump is niet zoals Obama en Killary een oorlog begonnen in Libië, waardoor bootjes en slavenmarkten.

De door de MSM zo geprezen Jacinda Ardern, "de inspirerende vrouwelijke leider die Corona er zo snel onder kreeg", heeft de verkiezingen in New Zealand uitgesteld vanwege Corona.

Trump is niet de oorzaak, maar het gevolg van de intense rot in het Amerikaanse systeem. Drain the Swamp, 4 more years, het is om te janken dat dat het beste heeft wat zo'n belang te bieden heeft.

Voor de rest, alles wat Michael Moore daar in 2016 ofzo over zei.
 
En toch blijft Trump voor mij op dit moment het minst slechte alternatief.

Hillary was het pure neoliberale militair-industrieel complex, Wallstreet kwaad. De vrouw die als het om haar man en eigen carrière gaat alle andere vrouwen keihard kapot maakt. Biden is een seniele oude man, niet eens meer de schaduw van wat hij misschien ooit was. Zijn aanranding schandaal is itt Kavenaugh wel redelijk te bewijzen. Maar als het om Bill en Biden gaat, dan zijn alle vrouwen kuthoeren die er zelf om vroegen en hun bek moeten houden, want Orange Man Bad.

Grote delen van de DNC hebben de Mainstreet in de steek gelaten en zijn overgenomen of gekaapt door, of meegelopen met, de identiteitspolitiek die nu met BLM en Antifa mainstream gemaakt wordt. Vernielingen en geweld zijn vreedzame protesten, plunderingen van Apple en Gucci zijn mensen wanhopig op zoek naar voedsel. Katholieken die bij het beeld van de heilige Louis staan te bidden zijn witte supremacisten.

Voor minder dan wat Trump heeft gedaan in het Midden-Oosten kreeg Obama een Nobelprijs voor de Vrede. Trump is niet zoals Obama en Killary een oorlog begonnen in Libië, waardoor bootjes en slavenmarkten.

De door de MSM zo geprezen Jacinda Ardern, "de inspirerende vrouwelijke leider die Corona er zo snel onder kreeg", heeft de verkiezingen in New Zealand uitgesteld vanwege Corona.

Trump is niet de oorzaak, maar het gevolg van de intense rot in het Amerikaanse systeem. Drain the Swamp, 4 more years, het is om te janken dat dat het beste heeft wat zo'n belang te bieden heeft.

Voor de rest, alles wat Michael Moore daar in 2016 ofzo over zei.
Ik weet het niet. Dat het systeem daar helemaal rot is, nog rotter dan hier ben ik het met je eens.

En ja, Trump is deels het gevolg. Ik vind alleen dat een man met zijn geestelijke vermogens niet zoveel macht hoort te hebben.

Daarnaast is het roepen wat anderen allemaal verkeerd doen niet zo’n goed argument. Dat maakt hetgeen hij doet niet ineens prima.

Sowieso is Amerika een derde wereldland met een paar rijke mensen en een te sterk leger. Ik kom er meerdere keren per jaar en zie ook het Amerika wat verder van la, sf, Miami en nyc. Het is echt fucking triest.
 
Gewoon lekker de bleek blijven drinken. Google gewoon even rond.

Alleen al het aantal mensen dat hij heeft ontslagen. Die eerst als meest competent binnen werden gehaald.

Trump weet dat zodra hij de macht kwijt is, er meer onderzoek gedaan wordt en hij het niet meer kan tegenwerken. Die man gaat tientallen jaren de bak in.

Ja, de Democraten gaan ver in dit geval. Ook met de verdachtmakingen, maar kolere deze man is echt getikt.

mals maar tien procent hiervan klopt is het al kwaadaardig. https://www.mcsweeneys.net/articles/the-complete-listing-so-far-atrocities-1-842
Je bent zo beperkt in je denken dat je niet verder komt dan wat jij-bakken en andermans mening verkondigen. Je bent eigenlijk een soort marionet. Hoe voelt dat nou?
Noem nou eens een echt argument. Iets wat ergens op slaat.
 
Je bent zo beperkt in je denken dat je niet verder komt dan wat jij-bakken en andermans mening verkondigen. Je bent eigenlijk een soort marionet. Hoe voelt dat nou?
Noem nou eens een echt argument. Iets wat ergens op slaat.
Wat een onzin. Daarnaast, alsof ik jou niet van exact hetzelfde kan beschuldigen. Je kijkt te veel naar fox, oh wacht, zelfs die vielen trump af.

Maar goed, ik ben wel klaar met deze discussie. Want op deze manier praat ik niet verder. Beetje trieste manier van discussiëren vind je niet?
 
Dat zou echt extreem ondemocratisch zijn, dan zou hij echt ontpoppen als totalitair dictator.

Zou me niets verbazen. Maar ik ben weg uit dit topic. Geen zin in discussie met mensen die toch ‘de waarheid’ al kennen.
 
Wat een onzin. Daarnaast, alsof ik jou niet van exact hetzelfde kan beschuldigen. Je kijkt te veel naar fox, oh wacht, zelfs die vielen trump af.

Maar goed, ik ben wel klaar met deze discussie. Want op deze manier praat ik niet verder. Beetje trieste manier van discussiëren vind je niet?
Je bent wel heel erg ver als je denkt dat het klakkeloos nalullen van de NOS onder de noemer discussiëren valt. :emo:
Je laat nu bij uitstek zien dat je niet weet waar je het over hebt. Anders kon je je uitspraken wel beargumenteren, toch?
Beetje trieste manier van een conversatie ontwijken, vind je niet?
"nee jij lult klakkeloos X na"- incoming
 
Je bent wel heel erg ver als je denkt dat het klakkeloos nalullen van de NOS onder de noemer discussiëren valt. :emo:
Je laat nu bij uitstek zien dat je niet weet waar je het over hebt. Anders kon je je uitspraken wel beargumenteren, toch?
Beetje trieste manier van een conversatie ontwijken, vind je niet?
"nee jij lult klakkeloos X na"- incoming
Ga lekker in Amerika wonen. Dit is geen discussie, maar een circlejerk.

Je hebt geëmigreerd waar ik mijn kennis op doe. Ik kom meerdere keren per jaar in de usa en ga daar om met Amerikanen die daar wonen. Republikeins met name en een paar Democraten. Inclusief samen naar de shooting range.

Misschien snap ik het beter dan jij. Wel eens over nagedacht dat de waarheid niet zo zwart wit is als jouw rechtse websites jou doen denken?
 
Ga lekker in Amerika wonen. Dit is geen discussie, maar een circlejerk.

Je hebt geëmigreerd waar ik mijn kennis op doe. Ik kom meerdere keren per jaar in de usa en ga daar om met Amerikanen die daar wonen. Republikeins met name en een paar Democraten. Inclusief samen naar de shooting range.

Misschien snap ik het beter dan jij. Wel eens over nagedacht dat de waarheid niet zo zwart wit is als jouw rechtse websites jou doen denken?
Ik lees nog altijd geen argumenten maar dat verbaast me ook weinig. Als je mij 1 gegrond argument kan noemen waarom hij achtereenvolgend een ramp voor de USA en de wereld, een debiel en een crimineel is laat ik het allemaal gaan en krijg jij je gelijk.
 
Ik kom meerdere keren per jaar in de usa en ga daar om met Amerikanen die daar wonen. Republikeins met name en een paar Democraten. Inclusief samen naar de shooting range.
Wat heb je daar gezien dat er zo slecht is?
 
Daarnaast is het roepen wat anderen allemaal verkeerd doen niet zo’n goed argument. Dat maakt hetgeen hij doet niet ineens prima.
Nu denk ik dat wij het over wat er mis is in grote lijnen helemaal niet zo oneens zijn. Dat baseer ik niet alleen op de gedachte wisseling hier, maar ook in het verleden elders op het forum.

In deze denk ik dat het best een sterk argument is. Niet om wat Trump wel heeft gedaan goed te praten, hoewel hij best goede dingen gedaan heeft, maar als het niet Trump werd of wordt dan krijg je de andere kandidaat, dat is nu eenmaal hoe het systeem werkt.

Trump heeft banen naar Amerika teruggehaald, de NAVO-partners op hun plichten gewezen, op handelsakkoorden heronderhandeld en stappen gezet naar vrede in het Midden-Oosten en op het Koreaanse schiereiland, en hij is begonnen met het handhaven van grenzen.

Ook is hij nog steeds geen oorlog begonnen, waarvan je weet dat Hillary dat alleen al gedaan had om te laten zien dan een vrouw heus Commander in Chief kan zijn.

Zijn Corona-aanpak is niet optimaal geweest, maar laten we niet vergeten dat de aanpak daarvan in Amerika heftig gepolitiseerd is. Die zure dronken
Botoxbek van Pelosi in Chinatown aan het begin staat ook haaks op jaar huidige standpunt. Die geweldige Democratische gouverneur die tegen Trump in ging en een held was heeft zieke ouderen de verzorgingstehuizen ingejaagd met rampzalige gevolgen.
 
Wat heb je daar gezien dat er zo slecht is?
Een heleboel working poor. Hoop mensen die de dokter en tandarts niet kunnen betalen, een mooi gebit is een teken van rijkdom. Collega’s die nooit op vakantie kunnen, want drie baantjes. En leven van paycheck naar paycheck. Terwijl de mensen op mijn niveau mansions met landgoederen kunnen betalen

Wegen zijn in slechte staat, net als allerlei openbare dingen als ze er al zijn.

Het is niet allemaal slecht, maar als gewone normale Jan modaal kun je veel beter in Nederland wonen.
 
Sowieso nauwelijks vakantiedagen toch, zelfs met goede baan.
Klopt, die bouw je op. Maar zelfs dan kunnen mensen het vaak niet allemaal opnemen. En weg is weg.

Mijn directe collega’s hebben het goed. Verzekerd, verdienen bakken met geld. Maar mensen met een veel meer normale ‘goede’ baan moeten echt knokken m hun hoofd boven water te houden. Daarnaast worden ze ook echt als minder behandeld.


Onderwijs is ruk, tenzij je een goede universiteit kunt betalen. Geldt eigenlijk voor alles. Als je geld hebt en verdient is het allemaal prima.
 
Back
Naar boven