Fitness Seller

Bang voor je baan/inkomen door corona? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je hoofdzakelijk auteur of heb je daarnaast ook nog een andere baan?
Boeken schrijven kost me geld. Ik werk als ZZP'er (software-ingenieur).
 
Boeken schrijven kost me geld. Ik werk als ZZP'er (software-ingenieur).
Wat volgens mij zeker geen slecht verdienend beroep is?
Zelf hebben ik en mijn vriendin ook een goed verdienende job maar kan me niet voorstellen dat ik een kind en alles wat er bij hoort kan betalen :o
Dan kijk ik naar 22-jarige alleenstaande ouders zonder diploma die part-time in de supermarkt werken en alleen wonen en dan toch nog het geld vinden om te roken en op café gaan ed. (Extreem geval natuurlijk, maar zo zijn er genoeg).
 
Dan kijk ik naar 22-jarige alleenstaande ouders zonder diploma die part-time in de supermarkt werken en alleen wonen en dan toch nog het geld vinden om te roken en op café gaan ed. (Extreem geval natuurlijk, maar zo zijn er genoeg).
Je beschrijft nu de mama van Vieze jij.
En zijn voormalige vrouw.
En zijn dochters.
 
Wat volgens mij zeker geen slecht verdienend beroep is?
Zelf hebben ik en mijn vriendin ook een goed verdienende job maar kan me niet voorstellen dat ik een kind en alles wat er bij hoort kan betalen :o
Dan kijk ik naar 22-jarige alleenstaande ouders zonder diploma die part-time in de supermarkt werken en alleen wonen en dan toch nog het geld vinden om te roken en op café gaan ed. (Extreem geval natuurlijk, maar zo zijn er genoeg).

Wij werken allebij in de zorg, verdient reteslecht, en krijgen onze eerste over een half jaar.. dus ik ga failliet als ik jou zo hoor :eyes:
 
Wat volgens mij zeker geen slecht verdienend beroep is?
Zelf hebben ik en mijn vriendin ook een goed verdienende job maar kan me niet voorstellen dat ik een kind en alles wat er bij hoort kan betalen :o