XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heerlijke dag/nacht gehad in de stad :D weer ouderwets lopen lullen als brugman en bassie de clown. Nu lekker opstaan met pure koffie banaan havermout pure chocalde eieren met spek en een jointje :D
    het is zondag!!
     
    Eindelijk fris, depressief regenweer zoals het hoort in België

    :o
     
    Als drinken en de rest op straat onder gamen valt dan ja. Ze zullen nu vast gamen met dit weer.
    Ik duim voor je. 🤞 en anders drijven ze vanzelf weg.
     
    Iemand ervaring met deze mobiele telefoon?


    Xiaomi is altijd goed, helemaal qua prijs/kwaliteit verhouding. Geen ervaring met deze, heb zelf een S10. Maar het heb het hele gezin hier (die wél verstandig met geld doen en een budget hebben) een Xiaomi aangeraden (Redmi 7, 8 en 9 liggen hier nu in huis (🤣 )).
    Voor max 4 geeltjes zou je ook nog ff de Oneplus Nord en de Google Pixel 3a kunnen checken, zitten volgens mij ook rond die prijs, dacht ik.
    Pixel heb je 10/10 camera software, dus altijd mooie plaatjes + schone Android beleving, rechtstreeks van Google. Oneplus draaide altijd op OxygenOS, weet niet of dat nog steeds is, maar dat is ook een van de betere. Ben zelf geen fan van de software van Xiaomi, hier in huis veel problemen met Bluetooth verbindingen. Dat is ook het enige wat Xiaomi niet kan, de software.
     
    Laatst bewerkt:
    Iemand ervaring met deze mobiele telefoon?

    Niet met deze, wel met het merk. Ik heb de Xiaomi (ik kan het nog steeds niet fatsoenlijk uitspreken) Redmi Note 7, zo te zien een prijsklasse lager dan degene die jij op het oog hebt. Ikzelf ben er zeer over te spreken, maar ben ook niet zo veeleisend. De camera is goed (oke, het zal niet gelijkwaardig zijn aan nieuwste generatie iPhone of Samsung S-serie, maar dat is ook geheel andere prijscategorie). Qua prijs-/kwaliteit is de Xiaomi denk ik één van de betere telefoons; je weet in ieder geval dat je hier vnl. betaalt voor de techniek/ontwikkeling/telefoon en niet zozeer voor het merk. Ik betaal iets van 18 per maand voor m'n abo voor 2 jaar zonder bijbetaling, dus inclusief afbetaling telefoon. (4 GB data dankzij dubbele data want Ziggo + Vodafone klant; belminuten geen idee, bel weinig privé en houd werk- en privételefoon gescheiden.)

    Conclusie: Xiaomi kan ik aanraden. Ikzelf had diverse tests, vergelijkingen, beoordelingen van low budget telefoons bekeken en de Redmi Note 7 stond toentertijd overal in de top 3 (tweakers, consumentenbond/-gids en nog 2 andere tech-websites).
     
    Xiaomi is altijd goed, helemaal qua prijs/kwaliteit verhouding. Geen ervaring met deze, heb zelf een S10. Maar het heb het hele gezin hier (die wél verstandig met geld doen en een budget hebben) een Xiaomi aangeraden (Redmi 7, 8 en 9 liggen hier nu in huis (🤣 )).
    Voor max 4 geeltjes zou je ook nog ff de Oneplus Nord en de Google Pixel 3a kunnen checken, zitten volgens mij ook rond die prijs, dacht ik.
    Pixel heb je 10/10 camera software, dus altijd mooie plaatjes + schone Android beleving, rechtstreeks van Google. Oneplus draaide altijd op OxygenOS, weet niet of dat nog steeds is, maar dat is ook een van de betere. Ben zelf geen fan van de software van Xiaomi, hier in huis veel problemen met Bluetooth verbindingen. Dat is ook het enige wat Xiaomi niet kan, de software.
    Ik ben ook erg te spreken over Xiaomi (zie post hierboven). Ikzelf gebruik Bluetooth voornamelijk voor mijn koptelefoon en in de gym werkt dit perfect. Ik kan gerust mijn telefoon op 1 plek in de gym laten liggen en m'n hele training afwerken, ondanks dat iedereen om mij heen met draadloze apparatuur rondloopt. Het enige is dat de verbinding slecht wordt wanneer ik op het toilet ben of buiten bij de gym met de deur dicht en mijn telefoon binnen ligt, maar ik weet niet of dat met andere devices beter is.
     
    Ik ben ook erg te spreken over Xiaomi (zie post hierboven). Ikzelf gebruik Bluetooth voornamelijk voor mijn koptelefoon en in de gym werkt dit perfect. Ik kan gerust mijn telefoon op 1 plek in de gym laten liggen en m'n hele training afwerken, ondanks dat iedereen om mij heen met draadloze apparatuur rondloopt. Het enige is dat de verbinding slecht wordt wanneer ik op het toilet ben of buiten bij de gym met de deur dicht en mijn telefoon binnen ligt, maar ik weet niet of dat met andere devices beter is.

    Verbinding hier geen probleem, alleen bellen via het BT systeem in de auto werkt bij alle 3 de apparaten niet :roflol:
     
    Verbinding hier geen probleem, alleen bellen via het BT systeem in de auto werkt bij alle 3 de apparaten niet :roflol:
    Ik bel nooit in de auto, maar goed om te weten wanneer ik overweeg via Bluetooth te bellen. Ik heb bij Xiaomi wel erg te indruk (net als bij opkomende Chinese technologie) dat het komende jaren sterk gaat verbeteren en men nog echt in de weg omhoog zit (qua R&D en evaluation). Vroeger was Chinees vnl. kopieren van Westerse technologie; dit wordt steeds minder. De handelsoorlog tussen VS en China zal de marktpositie en het op eigen benen staan (en ontwikkeling van Chinese technologie) van de Chinezen alleen maar vergroten, bizar hoeveel miljarden/biljoenen daar wordt vrijgemaakt. Ik hoop niet dat politieke beslissingen technologie uit China in de ban gaan doen, maar als Trump van de troon is verstoten, zal dat wellicht wel meevallen.
     
    Zo dan! En ik maar janken dat ik geen avond over heb, terwijl mijn wekker "pas" om 5 uur gaat 🤣
    Ik doe het mezelf aan omdat ik nog cardio doe, anders was het half 5. Evengoed een ruk tijd :')
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven