MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Net mijn nieuwe lat pulley in elkaar gestoken. Instant love, ATX is echt top spul! Extra matjes bijgelegd. Nu staat het vol vrees ik :(

Bekijk bijlage 500821Bekijk bijlage 500822Bekijk bijlage 500823
Super dik 👍🏻 Zit er btw verwarming in je gym voor de wintermaanden ❄️ ook ivm vocht . Zie toch regelmatig mooie vloeren voorbij komen mischien die van mij ook maar eens vervangen ... blijft gevaarlijk zo homegym je denkt toch regelmatig aan verbeteren haha is een soort hobby
 
Ziet er echt goed uit, uw dumbbells zien er goed uit. Met hoeveel gewicht gaan ze omhoog??
Thx dude! Per 2.5Kg (5-40Kg)
Super dik 👍🏻 Zit er btw verwarming in je gym voor de wintermaanden ❄ ook ivm vocht . Zie toch regelmatig mooie vloeren voorbij komen mischien die van mij ook maar eens vervangen ... blijft gevaarlijk zo homegym je denkt toch regelmatig aan verbeteren haha is een soort hobby
Thanks! Nee geen verwarming maar de garage is gewoon in mijn huis, dus ene kant is men buur en de anderekant de inkom en de achterkant de keuken. Niet nodig dus :) En ja je denkt regelmatig aan verbeteren en nieuwe gear :p 'Gelukkig' houd men vrouwtje me soms wat in toom :p
 
Thx dude! Per 2.5Kg (5-40Kg)

Thanks! Nee geen verwarming maar de garage is gewoon in mijn huis, dus ene kant is men buur en de anderekant de inkom en de achterkant de keuken. Niet nodig dus :) En ja je denkt regelmatig aan verbeteren en nieuwe gear :p 'Gelukkig' houd men vrouwtje me soms wat in toom :p
Jaloers op die stapel dumbbells :p
Geweldige gym zo!
 
Thx :) vaste dumbells zijn wel handig idd
Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar vaste dumbells maar vanwege plaats gebrek toch maar bowflex 40 kg genomen (van een Chinese aanbieder voor 300 euro 🥳) was wel 2,5 maand onderweg haha !
 
Das cheap! Je moet er dan idd wel wat op wachten maar veel bespaard.
 
wat kleine wijzigingen in m’n homegym. ATX bench met legextension is echt heel chill. En t roeiapparaat weggedaan voor een airbike.
4299E1C3-588A-4605-AB8D-AE660E1D0688.jpeg
D18F55C1-4B05-4DD7-904A-F8193A345F6D.jpeg
 
Nice!
Hoe bevallen die dumbbells? Zijn het de Nuobells?
 
Hoi,
begin maart zijn we begonnen met de Rack van Bodycraft, en stuk voor stuk uitgebreid, en echt super content met onze home gym.
Ik moet eerlijk zijn ik vind mijn draai niet meer in de gym, wie weet komt het wel terug maar voorlopig nog alleen voor de leg pres en wat cardio want daar hebben we geen plaats meer voor 🤷‍♀️😄

Dit staat er in onze home gym
BodyCraft F430 Power Rack
BodyCraft F434 Cable Crossover Attachment
BodyCraft F431 Lat and Low Pulley Attachment
Bodycraft F200 Gewichtstapel
BodyCraft F602 Deluxe Halterbank
BodyCraft F610 Biceps Curl
BodyCraft F611 Leg Extension
BodyCraft F432 Dip Handvatten
Hastings 2.5-20kg Professional Dumbbells
Kroon gewichtschijven 145kg
Kroon halterstang 200cm
Kroon EZ-curl
Kroon 20mm rubberen tegelvloer

20200823_213447.jpg

20200823_214001.jpg

20200823_213511.jpg

20200823_213624.jpg

20200823_213649.jpg
 
Hoi,
begin maart zijn we begonnen met de Rack van Bodycraft, en stuk voor stuk uitgebreid, en echt super content met onze home gym.
Ik moet eerlijk zijn ik vind mijn draai niet meer in de gym, wie weet komt het wel terug maar voorlopig nog alleen voor de leg pres en wat cardio want daar hebben we geen plaats meer voor 🤷‍♀️😄

Dit staat er in onze home gym
BodyCraft F430 Power Rack
BodyCraft F434 Cable Crossover Attachment
BodyCraft F431 Lat and Low Pulley Attachment
Bodycraft F200 Gewichtstapel
BodyCraft F602 Deluxe Halterbank
BodyCraft F610 Biceps Curl
BodyCraft F611 Leg Extension
BodyCraft F432 Dip Handvatten
Hastings 2.5-20kg Professional Dumbbells
Kroon gewichtschijven 145kg
Kroon halterstang 200cm
Kroon EZ-curl
Kroon 20mm rubberen tegelvloer

Bekijk bijlage 501307
Bekijk bijlage 501308
Bekijk bijlage 501309
Bekijk bijlage 501310
Bekijk bijlage 501311
Mischien is de vertical leg press van powerline iets voor je ? Heerlijk apparaat en zeer ruimte besparend heb je het laatste probleem om naar de gym te moeten ook opgelost 👍🏻Eventueel kan je de leg press accessory van powertec ook nemen weet alleen niet als die op jou bench past .Zeer toffe gym heb je !
 
Laatst bewerkt:
Hier ook mijn home gym. Je moet ergens beginnen he. Heb een abonnement op Basic Fit want dit is nog net wat te weinig, maar momenteel doe ik er niks mee wegens Covid-19.
 

Bijlagen

  • gym.jpg
    gym.jpg
    108,4 KB · Weergaven: 214
Hoi,
begin maart zijn we begonnen met de Rack van Bodycraft, en stuk voor stuk uitgebreid, en echt super content met onze home gym.
Ik moet eerlijk zijn ik vind mijn draai niet meer in de gym, wie weet komt het wel terug maar voorlopig nog alleen voor de leg pres en wat cardio want daar hebben we geen plaats meer voor 🤷‍♀️😄

Dit staat er in onze home gym
BodyCraft F430 Power Rack
BodyCraft F434 Cable Crossover Attachment
BodyCraft F431 Lat and Low Pulley Attachment
Bodycraft F200 Gewichtstapel
BodyCraft F602 Deluxe Halterbank
BodyCraft F610 Biceps Curl
BodyCraft F611 Leg Extension
BodyCraft F432 Dip Handvatten
Hastings 2.5-20kg Professional Dumbbells
Kroon gewichtschijven 145kg
Kroon halterstang 200cm
Kroon EZ-curl
Kroon 20mm rubberen tegelvloer

Bekijk bijlage 501307
Bekijk bijlage 501308
Bekijk bijlage 501309
Bekijk bijlage 501310
Bekijk bijlage 501311
Mooie ruimte, tevreden over de kwaliteit van bodycraft?
 
Zolder opgeruimd en wat basisspullen geïnstalleerd.
ATX rack 655
Lat pulley 520
Rubberen gewichten: 100 kg
Olympische barbell
Powerblock dumbells: van 2 tot 34 kg
Bankje van Decathlon

Wil nog een paar 20 of 25 kg schijven en wat accessoires voor de lat pulley (heb nu alleen een koord).

DSC_0068.JPGDSC_0069.JPG
 
Hey jongens, love my legpress (de kettingen zijn er alleen voor alle zekerheid, hangt toch allemaal boven m'n hoofd 🙆‍♂️)

Zal binnenkort eens een video maken met het ding in actie...
 

Bijlagen

  • Legpress.JPG
    Legpress.JPG
    63 KB · Weergaven: 270
Back
Naar boven