XXL Nutrition

Biomek's Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Biomek

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2013
Berichten
6.910
Waardering
11.669
Lengte
1m86
Massa
113kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,

Na lang overwegen heb ik besloten om een log bij te houden. In dit topic wil ik mijn trainingen, voeding en AAS loggen. Het doel hiervan is om te kijken of ik hiermee meer "on track" blijf. Dat is door de tijd heen nog wel eens wisselvallig geweest door diverse redenen.

Ik begin deze log in een cut. Vier weken geleden ben ik begonnen met cutten:
Lichaamsgewicht: 106,5kg
Lengte: 1m84
Vetpercentage: 12 a 13 procent (schatting)
Kcals: 3300

Na twee weken ben ik gezakt naar 3000 kcals, en sinds vandaag ga ik proberen 2800 kcals aan te houden. Op het moment van schrijven weeg ik 102,5kg.

Voeding targets:
Kcals: 2800 kcals
Eiwit: 300 gr
Carbs: 263 gr
Fats: 83 gr

Training:
Push - Pull - Arms - Legs

Hormones:
375mg testosteron enanthaat
600mg boldenone
150mg mast propionaat

Supplementen:
- Multivit
- Vitamine D3
- Omega 3-6-9
- Coq10
- Probiotics
- Essential Amino Stack*
- Citruline*
- Beta Alanine*
- Creatine*

* = niet structureel in huis, soms koop ik wel eens wat, soms alleen het hoognodige.

Ik train in m'n homegym waar ik alles goed kan trainen. Het enige puntje is dat ik op het moment maar 110kg aan totaal gewicht heb. Hier komt z.s.m. meer bij. Voor squats en deadlifts kom ik dus tekort, dus dat zal ik voor nu even moeten compenseren met andere oefeningen of meer sets/reps. Het is even niet anders.

Ik zal foto's plaatsen wanneer ik me daar comfortabel bij voel. Ik ben altijd al erg moeilijk geweest met foto's. We zullen het daar even mee moeten doen :p

20200805_132047.jpg
20200806_132850.jpg

IMG_20200722_192235_916.jpg

Hopelijk zijn er mensen die het interessant vinden om te volgen, en hopelijk motiveert me dat nog meer :)
 
Laatst bewerkt:
In!
 
In
 
In.
 
Hopelijk ben je beter dan ik in loggen...!!
 
Welkom allemaal :cool:

Hopelijk ben je beter dan ik in loggen...!!
Ik ga proberen zoveel mogelijk details te loggen. Heb over t algemeen toch niets beters te doen, dus aan tijd ligt het niet :roflol:

Openingpost geupdate met supplementen
 
Oke guys, eerste training -en voedings update!

Training 24-08-2020 Leg Day
-----‐----------------------------------
Squats (geen lockout bovenin, constant spanning)

Opwarm sets
40kg x 25 reps (vooral even rekken en strekken)
50kg x 20 reps (vooral even rekken en strekken)
80kg x 15 reps

Werksets
110kg x 12 reps
110kg x 12 reps
110kg x 10 reps

Stiff Legged Deadlift
50kg x 12 reps
70kg x 8 reps
70kg x 12 reps
70kg x 10 reps

Split Squats (geen lockout bovenin)
Bodyweight + 10kg plate x 4 sets x 15 reps per been

Hip Thrusts
Bodyweight x 4 sets x 20 reps

Leg Raises / Reverse Crunches
4 sets x failure

Ik wilde de training eindigen met 20 minuten loopband maar dit heb ik geskipt vanwege een simpele reden: ik kan zo goed als niet meer lopen.

Best tevreden met deze training als ik kijk hoe m'n energielevels zijn. Zit al een paar weken in een kcal tekort en dat merk ik ook wel aan m'n training en herstel. Niets ernstigs maar ik merk wel dat ik eerder het punt van spierfalen bereik, meer spierpijn en toch ook sneller last van "pijntjes" die enkele dagen aan kunnen houden.

Voeding 24-08-2020
Meal 1

60gr whey + 50gr havermout + 150gr aardbei + theelepel kaneel

Meal 2
1 tortilla wrap met 150gr kipfilet (gemarineerd, 15ml knoflooksaus)

Intraworkout
Essential Amino Stack + 5gr citruline + 3gr beta alanine

Meal 3 (post workout)
60gr whey + 50gr havermout + theelepel kaneel

Meal 4
1 tortilla wrap met 150gr kipfilet (gemarineerd, 15ml knoflooksaus)

Meal 5
2 duitse biefstukken + 2 kleine afbakbroodjes + 570ml ossenstaartsoep

(deze maaltijd splits ik in tweëen om hongergevoel te verspreiden)

Meal 6 prebed
60gr whey

Dit zou volgens MFP neer moeten komen op:
Kcal: 2825 kcals
Protein: 295 gram
Carbs: 264 gram
Fats: 59 gram
 
Hoe lang zit je eigenlijk al aan de bold?
 
Een week of 5 nu op 375mg test en 600mg bold. De masteron gaat er vanaf vandaag in.

Owh... en hoe lang trek je die bold door? Ga je nog hoger met één van de compounds?
 
Leuk dat je gaat loggen. Al extra schijven op het oog?
 
Owh... en hoe lang trek je die bold door? Ga je nog hoger met één van de compounds?
Ik trek de bold door totdat het op is, dat zou nog een week of 4 moeten zijn. Daarna kijk ik even hoe ik ervoor sta qua vetpercentage. Aan de hand daarvan kijk ik wat ik qua AAS verander. Belangrijker is dat ik eerst naar m'n voeding en/of cardio kijk voordat ik AAS verhoog of toevoeg.

Als ik op het gewenste vetpercentage sta wil ik een blast doen (clean bulk) met:
750mg test
300mg npp
300mg mast prop

Leuk dat je gaat loggen. Al extra schijven op het oog?
Het wordt sowieso iets van ATX, ik moet alleen even kijken of ik deze maand geld over hou voor 2 x 20kg schijven :D In extreme gevallen eerst maar even 2 x 10kg. Ik moet toch wat he :dunno:
 
Beste mensen,

Na lang overwegen heb ik besloten om een log bij te houden. In dit topic wil ik mijn trainingen, voeding en AAS loggen. Het doel hiervan is om te kijken of ik hiermee meer "on track" blijf. Dat is door de tijd heen nog wel eens wisselvallig geweest door diverse redenen.

Ik begin deze log in een cut. Vier weken geleden ben ik begonnen met cutten:
Lichaamsgewicht: 106,5kg
Lengte: 1m84
Vetpercentage: 12 a 13 procent (schatting)
Kcals: 3300

Na twee weken ben ik gezakt naar 3000 kcals, en sinds vandaag ga ik proberen 2800 kcals aan te houden. Op het moment van schrijven weeg ik 102,5kg.

Voeding targets:
Kcals: 2800 kcals
Eiwit: 300 gr
Carbs: 263 gr
Fats: 83 gr

Training:
Push - Pull - Arms - Legs

Hormones:
375mg testosteron enanthaat
600mg boldenone
150mg mast propionaat

Supplementen:
- Multivit
- Vitamine D3
- Omega 3-6-9
- Coq10
- Probiotics
- Essential Amino Stack*
- Citruline*
- Beta Alanine*
- Creatine*

* = niet structureel in huis, soms koop ik wel eens wat, soms alleen het hoognodige.

Ik train in m'n homegym waar ik alles goed kan trainen. Het enige puntje is dat ik op het moment maar 110kg aan totaal gewicht heb. Hier komt z.s.m. meer bij. Voor squats en deadlifts kom ik dus tekort, dus dat zal ik voor nu even moeten compenseren met andere oefeningen of meer sets/reps. Het is even niet anders.

Ik zal foto's plaatsen wanneer ik me daar comfortabel bij voel. Ik ben altijd al erg moeilijk geweest met foto's. We zullen het daar even mee moeten doen :p


Hopelijk zijn er mensen die het interessant vinden om te volgen, en hopelijk motiveert me dat nog meer :)
In, wij liggen dicht in de buurt van elkaars stats, denk ook kwa bouw (al Is dat zo een beetje moeilijk te vergelijken)
 
In, wij liggen dicht in de buurt van elkaars stats, denk ook kwa bouw (al Is dat zo een beetje moeilijk te vergelijken)
Welkom! Ik denk dat we aardig in de buurt komen idd :thumb:
 
Leuk dat je gaat loggen. Al extra schijven op het oog?
Zojuist 2 x 15kg ATX schijven besteld bij Fitness Seller :thumb: Ik wilde eigenlijk 2 x 20kg maar dan kom ik ook in een hogere klasse verzendkosten, het totaalbedrag kan ik nu even niet opbrengen.
 
Back
Naar boven