XXL Nutrition

Contest Log Thicker than a snicker to summer shredz log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cheatmeals zijn helemaal prima idd, dat kan nog gecontroleerd. Een bingebui waarbij je je hele deficit voor een week verkloot is echter wel een probleem :P
Ligt er aan hoe je het bekijkt, op de korte termijn misschien wel. Op de ´lange´ termijn kan je het cutten weer beter volhouden en je trainingen harder knallen, dus ja.
 
Toch maar weer eens een updateje gezien de beoordeling nadert. Na mijn cut heb ik me even flink laten gaan en belachelijk veel vet gegained. Daarmee ook wel echt mijn rebound goed benut want de kracht gains gaan door het dak en voelde me verder echt top. Maarrrr je gaat de shreds gauw missen dus ben ik nu weer lekker strict op de kcal aan het letten en ga ik de komende maand aan de slag met een “moderate” deficit van 400 kcal om gewoon lekker te cutten zonder echt dat belabberde gevoel te hebben wat ik een aantal weken gehad heb.

Zie hier een vergelijking , links in de cut op veruit mijn laagste gewicht en compleet carb depleted en rechts nu. Glycogeen doet wonderen ook :D

Vanaf heden zal er weer actief ge-update worden. Doel is namelijk om toch laatste dag dat er fotos ingezonden kunnen worden nieuwe fotos te maken, anders ga ik valsspelen met fotos van op het moment dat ik me droogst stond :D
 

Bijlagen

  • 53C5F570-4F0C-4A44-92C6-9A3F693959D4.jpeg
    53C5F570-4F0C-4A44-92C6-9A3F693959D4.jpeg
    147,2 KB · Weergaven: 211
Dieet gaat langzaam weer de goede kant op, shape begint ook weer in het gareel te komen. Voor september weer op hetzelfde BF staan als waar ik op stond gaat sowieso lukken met heeeel ietsje meer massa. Voel me wel moker sterk en fit nu ik iets minder radicaal cut dan de vorige keer.
 

Bijlagen

  • 5B777D98-73D0-4695-8224-58A5CAC03C7C.jpeg
    5B777D98-73D0-4695-8224-58A5CAC03C7C.jpeg
    78,1 KB · Weergaven: 198
Dieet gaat langzaam weer de goede kant op, shape begint ook weer in het gareel te komen. Voor september weer op hetzelfde BF staan als waar ik op stond gaat sowieso lukken met heeeel ietsje meer massa. Voel me wel moker sterk en fit nu ik iets minder radicaal cut dan de vorige keer.
Ziet er top uit :bierbang:
 
Lieve lezers ,

Aan ieder avontuur komt een eind, ik heb zojuist foto’s gemaakt en ingeleverd bij wovano. Helaas niet de ripped shape die ik wou behalen dit jaar en ook absoluut niet de kwaliteit fotos die ik in wou leveren maar desalniettemin heb ik er in de laatste weken in elk geval weer voor gezorgd dat ik op een vp sta waarop ik comfortabel ben om fotos te maken. Valt me sowieso wel op dat ik echt bijzonder veel meer massa heb dan een aantal maanden geleden terwijl ik bijna 80 procent van de tijd in een deficit gezeten heb.

Het was voor mij tenslotte ook mijn eerste cut dus ik heb in een behoorlijk jojo effect gezeten nadat ik op mijn meest lage vp stond door extreme binge buien, ook weer van geleerd. Ga nu veel flexibeler met eten om en weet wel dat mijn volgende cut veel succesvoller wordt. Begin zelfs een beetje podium ambities te krijgen voor de verre toekomst :o

Hierbij een tipje van de sluier van mijn shape nu, deze foto gebruik ik toch niet voor de contest :D
 

Bijlagen

  • C14F1032-42BE-48B5-B1BA-6C8E7A0F1C38.png
    C14F1032-42BE-48B5-B1BA-6C8E7A0F1C38.png
    504,3 KB · Weergaven: 161
Laatst bewerkt:
Lieve lezers ,

Aan ieder avontuur komt een eind, ik heb zojuist foto’s gemaakt en ingeleverd bij wovano. Helaas niet de ripped shape die ik wou behalen dit jaar en ook absoluut niet de kwaliteit fotos die ik in wou leveren maar desalniettemin heb ik er in de laatste weken in elk geval weer voor gezorgd dat ik op een vp sta waarop ik comfortabel ben om fotos te maken. Valt me sowieso wel op dat ik echt bijzonder veel meer massa heb dan een aantal maanden geleden terwijl ik bijna 80 procent van de tijd in een deficit gezeten heb.

Het was voor mij tenslotte ook mijn eerste cut dus ik heb in een behoorlijk jojo effect gezeten nadat ik op mijn meest lage vp stond door extreme binge buien, ook weer van geleerd. Ga nu veel flexibeler met eten om en weet wel dat mijn volgende cut veel succesvoller wordt. Begin zelfs een beetje podium ambities te krijgen voor de verre toekomst :o

Hierbij een tipje van de sluier van mijn shape nu, deze foto gebruik ik toch niet voor de contest :D
Netjes Wes:flexgrin:
 
Hierbij een tipje van de sluier van mijn shape nu, deze foto gebruik ik toch niet voor de contest :D
Nou, ik vind dit zeer indrukwekkende schouders voor een natty hoor! :thumbs:
 
Lieve lezers ,

Aan ieder avontuur komt een eind, ik heb zojuist foto’s gemaakt en ingeleverd bij wovano. Helaas niet de ripped shape die ik wou behalen dit jaar en ook absoluut niet de kwaliteit fotos die ik in wou leveren maar desalniettemin heb ik er in de laatste weken in elk geval weer voor gezorgd dat ik op een vp sta waarop ik comfortabel ben om fotos te maken. Valt me sowieso wel op dat ik echt bijzonder veel meer massa heb dan een aantal maanden geleden terwijl ik bijna 80 procent van de tijd in een deficit gezeten heb.

Het was voor mij tenslotte ook mijn eerste cut dus ik heb in een behoorlijk jojo effect gezeten nadat ik op mijn meest lage vp stond door extreme binge buien, ook weer van geleerd. Ga nu veel flexibeler met eten om en weet wel dat mijn volgende cut veel succesvoller wordt. Begin zelfs een beetje podium ambities te krijgen voor de verre toekomst :o

Hierbij een tipje van de sluier van mijn shape nu, deze foto gebruik ik toch niet voor de contest :D
Top man. Erg goede shape.
 
Back
Naar boven