XXL Nutrition

Voor na Na! Cutting met 20KG vetverlies in 16 weken! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juggernaut23

Cool Novice
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
56
Waardering
25
Lengte
1m68
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Bij deze zal ik mijn fysiekupdate posten, naar aanleiding van mijn vragen over anabolen, en mijn voedingsschema. Allereerst, ik ben een man van 23 jaar, 1.68M, in het verleden wat op en af getraind, maar nooit serieus. In januari (dit jaar) ben ik mijn Bulk gestart (ik was altijd al wat flink, zoals te zien aan de foto's xD), en in mei begonnen met cutten (voor het eerst!). Door de relatieve korte bulkperiode, heb ik dus niet echt kunnen trainen en eten voor massa. Ik heb tijdens mijn cut een Winstrol Only kuur genomen van 50mg per dag, echter heb ik hier zelf niet veel van gemerkt. Ik ben, nu dat ik ben begonnen met een Clean Bulk, aan het overwegen om binnenkort voor het eerst een Test-Only Cycle te nemen. Ik studeer zelf op de Universiteit en houdt mij vooral bezig met voeding en training, om maximale resultaten te behalen (ik zou het super vinden om ooit een wedstrijd te doen, maar goed, op dat gebied ben ik volledig nieuw, ik train net een half jaar xD). De reden dat ik dit post is ook vooral voor mijzelf, om te lezen hoe andere (vooral ervaren bodybuilders) mijn fysiek ervaren en evalueren, zo kan ik een beeld krijgen of het (wellicht) mogelijk is om met bodybuilding iets te kunnen bereiken (echt een doel van mij, ik werk er extreem hard voor). Ik volg dagelijks (7 dagen!) een strikt dieet, en train 5 tot 6 keer per week (ik ben erg consistent).

Hoe dan ook, eerst even mijn STATS vóór, en na mijn cut dieet:
- Voor: 97KG (±28%) - 02-05-2020.
- Na: 77.8KG (±10%): 27-08-2020.

De foto's vóór:
BEFORE (3).jpg
BEFORE (2).jpg
BEFORE (1).jpg


........ En nu na.
AFTER (3).jpg
AFTER (2) (1).jpg
AFTER (1) (1).jpg
AFTER (4).jpg


Alvast bedankt voor de interesse en het lezen van mijn verhaal, ik kijk graag uit naar jullie reacties over mijn vooruitgang in slechts acht maanden.. Vindt het ook wel spannend, ik heb dit nooit eerder gedaan en draag altijd grote old school t-shirts, met name omdat ik dit voor mijzelf doe, en niet voor andere. Toch wil ik graag van andere fanatieke sporters een eerlijke evaluatie/mening krijgen.. Nogmaals alvast bedankt! 🤜💪

*Ik hoop dat de foto's goed duidelijk zijn!
 
Goede cut is goed :)
Epic resultaat man!
 
Mee eens... zowel, dan mag Phil Heath zich zorgen gaan maken. Het resultaat is verder uiteraard top!
‘Ik train al sinds ongeveer 20 jaar op en af (wel zonder een voedingsschema). Pas echt serieus sinds januari (uiteraard zal ik al wat spiermassa hebben aangezet die afgelopen op/af jaren). Ik train wel zeer intens, en neem alles serieus.’

Misschien handig om dat erbij te hebben vermeld, voor de rest bedankt voor zoverre je reactie! 😁
 
Hoe kom je aan die buffe erectors man? Echt wel elite genetics na een half jaartje trainen en een Winstrol kuurtje!
Dankje!! Veel shrugs, echter: mijn schouders/traps en rug zijn mijn sterkere genetische punten (vindt ik). De borst ga ik nu in mijn bulk optimaliseren, die ligt wat achter.. 😁
 
Dankje!! Veel shrugs, echter: mijn schouders/traps en rug zijn mijn sterkere genetische punten (vindt ik). De borst ga ik nu in mijn bulk optimaliseren, die ligt wat achter.. 😁
En vooral zware Bent Rows/Cable Rows (Dorian Yates stijl! Dus geen momentum xD )
 
Dankje!! Veel shrugs, echter: mijn schouders/traps en rug zijn mijn sterkere genetische punten (vindt ik). De borst ga ik nu in mijn bulk optimaliseren, die ligt wat achter.. 😁
Ik had mijn bericht weer verwijderd nadat je had aangegeven al 20 jaar af en aan te trainen. Dit is natuurlijk onmogelijk na 6 maanden...
 
Ik had mijn bericht weer verwijderd nadat je had aangegeven al 20 jaar af en aan te trainen. Dit is natuurlijk onmogelijk na 6 maanden...
Ja, zoals ik zei, vanaf gemiddeld 20 op en af, maar echt letterlijk 2 keer per week (matig) sporten.

Vanaf januari echt vol 😉
 
Heel netjes!!
 
Je traint al twintig jaar of je traint vanaf je 20e?
Haha, vanaf mijn 20e. Heb ik lidmaatschap bij Anytime Fitness🤣

Ik ben net 23 geworden, Dude, denk je ik ben 40 op de foto's? Dan zie k er wel goed uit😜🤣
 
Lijkt toch wel alsof er meer in gegaan is dan winstrol :P
 
Back
Naar boven