XXL Nutrition

Voor na Na! Cutting met 20KG vetverlies in 16 weken! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juggernaut23

Cool Novice
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
56
Waardering
25
Lengte
1m68
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Bij deze zal ik mijn fysiekupdate posten, naar aanleiding van mijn vragen over anabolen, en mijn voedingsschema. Allereerst, ik ben een man van 23 jaar, 1.68M, in het verleden wat op en af getraind, maar nooit serieus. In januari (dit jaar) ben ik mijn Bulk gestart (ik was altijd al wat flink, zoals te zien aan de foto's xD), en in mei begonnen met cutten (voor het eerst!). Door de relatieve korte bulkperiode, heb ik dus niet echt kunnen trainen en eten voor massa. Ik heb tijdens mijn cut een Winstrol Only kuur genomen van 50mg per dag, echter heb ik hier zelf niet veel van gemerkt. Ik ben, nu dat ik ben begonnen met een Clean Bulk, aan het overwegen om binnenkort voor het eerst een Test-Only Cycle te nemen. Ik studeer zelf op de Universiteit en houdt mij vooral bezig met voeding en training, om maximale resultaten te behalen (ik zou het super vinden om ooit een wedstrijd te doen, maar goed, op dat gebied ben ik volledig nieuw, ik train net een half jaar xD). De reden dat ik dit post is ook vooral voor mijzelf, om te lezen hoe andere (vooral ervaren bodybuilders) mijn fysiek ervaren en evalueren, zo kan ik een beeld krijgen of het (wellicht) mogelijk is om met bodybuilding iets te kunnen bereiken (echt een doel van mij, ik werk er extreem hard voor). Ik volg dagelijks (7 dagen!) een strikt dieet, en train 5 tot 6 keer per week (ik ben erg consistent).

Hoe dan ook, eerst even mijn STATS vóór, en na mijn cut dieet:
- Voor: 97KG (±28%) - 02-05-2020.
- Na: 77.8KG (±10%): 27-08-2020.

De foto's vóór:
BEFORE (3).jpg
BEFORE (2).jpg
BEFORE (1).jpg


........ En nu na.
AFTER (3).jpg
AFTER (2) (1).jpg
AFTER (1) (1).jpg
AFTER (4).jpg