AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ah wat een lieve foto! Dwergpinscher op schoot of niet?
    Jup, maar denken dat het een praagse ratler met vals paspoort is (of een mix echt een klein hondje, wel dik)
     
    Jup, maar denken dat het een praagse ratler met vals paspoort is (of een mix echt een klein hondje, wel dik)
    Wij hebben in de loop der jaren 3 van deze hondjes gehad. De eerste was een rashond. De laatste twee stonden wel te boek als Dwergpinscher..nu je t zegt, deze leken meer op die van jullie. Nouja, ik herken m wel als dusdanig haha
     
    Wij hebben in de loop der jaren 3 van deze hondjes gehad. De eerste was een rashond. De laatste twee stonden wel te boek als Dwergpinscher..nu je t zegt, deze leken meer op die van jullie. Nouja, ik herken m wel als dusdanig haha
    Leuke hondjes wel :) wil er nog eentje bij (een blonde) maar het mag niet van mevrouw
     
    Zo gelukkig met kleine gebaren, prachtig :)
    CCDC0662-D549-4D02-8758-068FC19FF7EF.jpeg
     
    is ze vandaag jarig? Zo ja, GEFELICITEERD!
    1 september, net de eerste schooldag in BE :p maar door de Corona regels moeten we de feestjes nogal splitsen dus begint het vandaag :)
     
    1 september, net de eerste schooldag in BE :p maar door de Corona regels moeten we de feestjes nogal splitsen dus begint het vandaag :)
    Ja begrijpelijk, voor haar wel vaker feest nu ;) Fijne dag!
     
    Fucking eng dit hahaha. Opa ligt ook dus. Ik durf geen foto te posten van mijn kleedje (plaid, voor de Belgische meelezers ;) ) same, maar dan bruin.
    Mijn vriendin probeert me al jaren mee onder een dekentje te krijgen op de bank maar ik ben toch nog niet op pensioen?!
     
    Back
    Naar boven