AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben je weer natty dan na x aantal maanden niet kuren?

Kracht en shape gaan hard achteruit. Laatste keer zat ik na een x aantal maanden ver van mijn natty 1rm's af. Ik meen dat je na een jaar of 3 of 5 zelfs weer mee mag draaien op de dopingvrije wedstrijden.
 
Ik heb ook Test-e gebruikt, niets aan overgehouden ( 3 jaar geleden). vandaar terug van 85kg naar nu 96kg natty.

Ik ga ook door het leven als 'natty' gewoon omdat het me niets heeft gebracht, of mag dat ook al niet meer?
 
Kracht en shape gaan hard achteruit. Laatste keer zat ik na een x aantal maanden ver van mijn natty 1rm's af. Ik meen dat je na een jaar of 3 of 5 zelfs weer mee mag draaien op de dopingvrije wedstrijden.
Hoe kunnen ze checken of 3 jaar geleden je laatste keer juice was?
 
opdruk training
ben niet zo sterk in opdrukken is wel moeilijker met die nike dingetjes
Goed bezig ik hoop dat je zoveel mogelijk
uit eigen kracht doet en niet met die troep. Dat is veel mooier in mijn ogen. Liever een atletisch lichaam dat echt is dan een nep opgeblazen lichaam imo. Ik zou trouwens ook eens een kapper laten langskomen als dat mogelijk is. Volgens mij knap je daar al 50% van op qua uiterlijk, aangezien je je daar erg mee bezighoud.
 
Ik heb ook Test-e gebruikt, niets aan overgehouden ( 3 jaar geleden). vandaar terug van 85kg naar nu 96kg natty.

Ik ga ook door het leven als 'natty' gewoon omdat het me niets heeft gebracht, of mag dat ook al niet meer?
Je bent toch ook niet terug maagd omdat je eerste keer een tegenvaller was?
 
Ik heb ook Test-e gebruikt, niets aan overgehouden ( 3 jaar geleden). vandaar terug van 85kg naar nu 96kg natty.

Ik ga ook door het leven als 'natty' gewoon omdat het me niets heeft gebracht, of mag dat ook al niet meer?
Nee

Ronnie Coleman was vroeger 130kg enhanced en is nu 70kg natty
 
Doe maar rustig hoor, wist niet dat je je zo persoonlijk aangevallen voelde.

Ja doet mij beetje denken aan dat schaapjesgedrag in de brugklas. Die beta's die zelf geen stem hebben, partij kiezen en dan schouderklopjes uitdelen. Ja klasse man!! heeuuu hoeeee...!!! Je was al lang over mijn knie gegaan.
 
Ja doet mij beetje denken aan dat schaapjesgedrag in de brugklas. Die beta's die zelf geen stem hebben, partij kiezen en dan schouderklopjes uitdelen. Ja klasse man!! heeuuu hoeeee...!!! Je was al lang over mijn knie gegaan.
Het was een reference uit een eerder topic, had totaal niets te maken met jou.maar goed dat jij jezelf zo alpha voelt. Man man man, jij bent wel snel opgefokt of niet?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven