Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hey jongens, love my legpress (de kettingen zijn er alleen voor alle zekerheid, hangt toch allemaal boven m'n hoofd 🙆‍♂️)

    Zal binnenkort eens een video maken met het ding in actie...


    Ja ik wil ook wel eens zien hoe dat werkt!
     
    Hey jongens, love my legpress (de kettingen zijn er alleen voor alle zekerheid, hangt toch allemaal boven m'n hoofd 🙆‍♂️)

    Zal binnenkort eens een video maken met het ding in actie...
    Hoeveel gewicht durf je daar op te plaatsen?
     
    Hoeveel gewicht durf je daar op te plaatsen?
    Vandaag zat er ca 120kg op. Maar ik heb me vandaag bedacht dat ik ook een spanband ophang aan de bovenkant voor alle zekerheid.... dan durf ik wel tot 200kg te gaan hoor.

    Volgende week maandag doe ik deze oefening weer en dan zal ik een filmpje proberen te maken en nog duidelijker te filmen.
     
    Laatst bewerkt:
    Vandaag de leg lift option binnen gekregen , super voor de benen en buik (je kan hem vast zetten )
     

    Bijlagen

    • 352B25E8-C8BE-4254-8DB6-A19308C9626F.jpeg
      352B25E8-C8BE-4254-8DB6-A19308C9626F.jpeg
      219,6 KB · Weergaven: 364
    • AD5BA7E8-DFA9-48F6-809B-B74BBA2709A9.jpeg
      AD5BA7E8-DFA9-48F6-809B-B74BBA2709A9.jpeg
      222,6 KB · Weergaven: 353
    Vandaag de leg lift option binnen gekregen , super voor de benen en buik (je kan hem vast zetten )

    Veel plezier ermee! Al die attachments zijn echt goeie kwaliteit en voegen toch een stukje variatie toe aan je home gym. Die leg lift zou ik aan iedereen aanbevelen!

    Vind zelf de preacher curl attachment ook heel fijn. Totaal onnodig, maar voor mij het verschil tussen biceps overslaan "want ik heb toch al rows en pulldowns gedaan" en toch nog ff een paar setjes preacher curls.

    Enige attachment die ik minder vond was de PEC fly, maar ik denk dat mijn armen gewoonweg te lang zijn om deze comfortabel te kunnen doen, kwalitatief ook gewoon een prima ding.

    Ik zie trouwens dat je met 30mm werkt? Ben ik niet de enige hier in ieder geval😂😂💪
     
    Veel plezier ermee! Al die attachments zijn echt goeie kwaliteit en voegen toch een stukje variatie toe aan je home gym. Die leg lift zou ik aan iedereen aanbevelen!

    Vind zelf de preacher curl attachment ook heel fijn. Totaal onnodig, maar voor mij het verschil tussen biceps overslaan "want ik heb toch al rows en pulldowns gedaan" en toch nog ff een paar setjes preacher curls.

    Enige attachment die ik minder vond was de PEC fly, maar ik denk dat mijn armen gewoonweg te lang zijn om deze comfortabel te kunnen doen, kwalitatief ook gewoon een prima ding.

    Ik zie trouwens dat je met 30mm werkt? Ben ik niet de enige hier in ieder geval😂😂💪
    Pec fly heb ik ook en die bevalt mij juist erg goed voel hem zelfs bij lichter gewicht al goed. Haha ja idd 30mm alles, ooit mee begonnen en dus zo op deze voet verder gegaan enige wat ik miste was toen een goeie Halterstang maar sinds kort de atx proffesional bar erbij dus zie de switch naar 50mm niet snel gebeuren 😄
     
    Er is nog plaats voor een ghr imo ☺️
     
    hey toppers,

    Ik heb een kort filmpje (van 10 sec) gemaakt van mijn legpress maar kan het niet ulpoaden hier. Krijg telkens de melding dat de format niet juist is.
    Iemand een tip?
     
    hey toppers,

    Ik heb een kort filmpje (van 10 sec) gemaakt van mijn legpress maar kan het niet ulpoaden hier. Krijg telkens de melding dat de format niet juist is.
    Iemand een tip?
    uploaden op youtube en de youtube link hier posten.
     
    hey toppers,

    Ik heb een kort filmpje (van 10 sec) gemaakt van mijn legpress maar kan het niet ulpoaden hier. Krijg telkens de melding dat de format niet juist is.
    Iemand een tip?
    Met volgende knop al geprobeerd?
    A27F22AE-E377-4A3A-AB5D-22EF71C2CB11.jpeg
     
    Volgens mij is het gelukt.


    Kort filmpje maar geeft een beeld hoe eea werkt.
    Overigens, de kettint welke vastzit aan de stang is meer voor mijn gevoeld. De stang kan het gewicht wel hebben maar toch het idee dat het allemaal boven mijn hoofd hangt vond ik beetje eng....
     
    Volgens mij is het gelukt.


    Kort filmpje maar geeft een beeld hoe eea werkt.
    Overigens, de kettint welke vastzit aan de stang is meer voor mijn gevoeld. De stang kan het gewicht wel hebben maar toch het idee dat het allemaal boven mijn hoofd hangt vond ik beetje eng....
    Het ziet er niet super comfortabel uit maar het is wel heel mooi gemaakt.
     
    Het ziet er niet super comfortabel uit maar het is wel heel mooi gemaakt.

    Je hebt gelijk hoor. Ik kan het nog hoger zetten en dan op mijn bankje. Dat is wel prima om te doen. Maar is zo'n gedoe weet je wel. En nou kan ik het allemaal opzetten in 180sec en verder met de training. Vervolgens weer gewichten eraf in zelfde tijd en verder met het schema.

    Misschien maak ik volgende week wel weer een andere met bankje. Kijk wel ff. Maar zo hebben jullie iig een idee wat ik bedoel. Ben er super blij mee iig (mijn benen vanmorgen niet)
     
    Back
    Naar boven