XXL Nutrition

Hoe vind je dat Mark Rutte het heeft gedaan als leider het afgelopen jaar? (1 bezoeker)

Hoe heeft Mark Rutte het gedaan tijdens de coronacrisis?

  • Hij heeft het zeer goed gedaan.

    Stemmen: 2 12,5%
  • Hij heeft fouten gemaakt maar ik begrijp dat.

    Stemmen: 5 31,3%
  • Hij heeft het heel slecht gedaan.

    Stemmen: 7 43,8%
  • Hij had het anders moeten aanpakken, licht toe;

    Stemmen: 1 6,3%
  • Ik ben neutraal.

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal stemmers
    16

Bezoekers in dit topic

Ectopiraat

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2020
Berichten
103
Waardering
187
Lengte
1m77
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Los van je politieke voorkeur, als je objectief kijkt naar Mark Rutte als leider hoe vind jij dat hij het ervan af heeft gebracht?

Ik vind persoonlijk dat hij behoorlijk wat steken heeft laten vallen, bijvoorbeeld nu ook weer dat hij minister Grapperhaus niet ontslaat begrijp ik niet. Dat geeft een verkeerd signaal af. Komt hypocriet over imo.
 
Ben tot op een paar weken geleden tevreden geweest met zijn keuzes en beleid. Hoe het momenteel gaat vind ik apart, het valt niet meer uit te leggen en is totaal ongeloofwaardig geworden.
 
Daarnaast komt nog eens onze hypocriet Grapperhaus die volledig schijt heeft aan de maatregelen, maar de jongeren als asociaal bestempelen wanneer ze een feest geven. Ik snap het niet.
In het begin van de corona ben ik tijdelijk werkloos geworden, ik heb het heel erg serieus genomen, als een van de weinige in mijn omgeving écht aan een quarantaine gedaan en daar veel schade aan opgelopen. Voelde me weken lang futloos en suf door gebrek aan sociaal en fysiek contact. Alles gedaan om me netjes aan de regels te houden. Ik begin er steeds meer lak aan te krijgen. Inmiddels alweer een aantal keer een terras opgezocht en zelfs tweemaal het nachtleven ingedoken. Ik schaam me er totaal niet meer voor.
 
Daarnaast komt nog eens onze hypocriet Grapperhaus die volledig schijt heeft aan de maatregelen, maar de jongeren als asociaal bestempelen wanneer ze een feest geven. Ik snap het niet.
In het begin van de corona ben ik tijdelijk werkloos geworden, ik heb het heel erg serieus genomen, als een van de weinige in mijn omgeving écht aan een quarantaine gedaan en daar veel schade aan opgelopen. Voelde me weken lang futloos en suf door gebrek aan sociaal en fysiek contact. Alles gedaan om me netjes aan de regels te houden. Ik begin er steeds meer lak aan te krijgen. Inmiddels alweer een aantal keer een terras opgezocht en zelfs tweemaal het nachtleven ingedoken. Ik schaam me er totaal niet meer voor.
Ja precies ik ook, ik begrijp dat je nu echt lak krijgt aan de regels. Dat gevoel hebben veel meer mensen in mijn omgeving die in het begin zich goed hielden aan de maatregelen. Maar dat wordt mede mogelijk gemaakt door hypocrieten zoals Grapperhaus. Echt onbegrijpelijk.
 
Hoe het momenteel gaat vind ik apart, het valt niet meer uit te leggen en is totaal ongeloofwaardig geworden.
Kan je dit concreet toelichten, of is het meer een gevoel wat je er bij hebt?
 
zero gains gemaakt, hommel.
 
Kan je dit concreet toelichten, of is het meer een gevoel wat je er bij hebt?

Het feit dat je met 5 vrienden in een Volkswagen Up mag zitten en vervolgens bij een kroeg uitstapt en afstand moet houden. Het feit dat de prostitutie en contactsporten weer toegestaan zijn. Het feit dat de collegezalen dicht moeten blijven omdat de afstand niet te waarborgen zou vallen. Studentenverenigingen die geen feesten mogen geven, maar studieverenigingen die dat wel mogen doen. Ik vind het lastig om te volgen.
 
Beter dan Trump, maar dat is niet zo lastig.
 
Zou je je daar voor moeten schamen dan?

Misschien hing die cultuur er een aantal maanden terug wel, zo zag ik het in ieder geval zelf. Ben blij dat ik de draad weer op heb gepakt.
 
Los van je politieke voorkeur, als je objectief kijkt naar Mark Rutte als leider hoe vind jij dat hij het ervan af heeft gebracht?

Ik vind persoonlijk dat hij behoorlijk wat steken heeft laten vallen, bijvoorbeeld nu ook weer dat hij minister Grapperhaus niet ontslaat begrijp ik niet. Dat geeft een verkeerd signaal af. Komt hypocriet over imo.
Ik zou het BS vinden als Grapperhaus moest aftreden. De verdienste van Ferd Grapperhaus is dat hij de fictie van de anderhalvemetersamenleving heeft aangetoond.
 
Ik zou het BS vinden als Grapperhaus moest aftreden. De verdienste van Ferd Grapperhaus is dat hij de fictie van de anderhalvemetersamenleving heeft aangetoond.

Hij heeft er in ieder geval persoonlijk voor gezorgd dat niemand meer een boete accepteert. Mochten die nog steeds uitgedeeld worden, geen idee eigenlijk.
 
Hey Rutte, je hebt misschien de verkiezingen gewonnen maar een vriend als Turkije heb je verloren. Hij zei : Na de verkiezingen kunnen we wat eten met de premier. Wij hebben niet zo een premier. Vergeet het maar. Je hebt verloren
 
Geen verplichte mondkapjes dus ik denk dat als ik voor het eerst ga stemmen dat op Rutte wordt!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik ga stemmen op de Vroemvroempartij... ow wacht.
 
Daarnaast komt nog eens onze hypocriet Grapperhaus die volledig schijt heeft aan de maatregelen, maar de jongeren als asociaal bestempelen wanneer ze een feest geven. Ik snap het niet.
In het begin van de corona ben ik tijdelijk werkloos geworden, ik heb het heel erg serieus genomen, als een van de weinige in mijn omgeving écht aan een quarantaine gedaan en daar veel schade aan opgelopen. Voelde me weken lang futloos en suf door gebrek aan sociaal en fysiek contact. Alles gedaan om me netjes aan de regels te houden. Ik begin er steeds meer lak aan te krijgen. Inmiddels alweer een aantal keer een terras opgezocht en zelfs tweemaal het nachtleven ingedoken. Ik schaam me er totaal niet meer voor.

Grapperhaus zat natuurlijk fout en dat is hypocriet. Tegelijkertijd houdt bijna niemand zich nog aan de regels, dus om hem nu weg te sturen, zou net zo hypocriet zijn maar dan van ons. Bovendien schijnt grapperhaus de eerste enigszins capabele minister op dat ministerie in de afgelopen (tientallen?) jaren te zijn. Dan mag hij van mijn part blijven. Ik ben pragmatisch. Liever dat dan weer een incapabele nietsnut die er na een jaar uit moet.

Overigens deel ik je mening dat het beleid soms onzin is. Zo mag ik gewoon rugby spelen en dus met mensen over de grond rollen, scrummen etc. Zodra we van het veld stappen, moeten we ineens 1,5 m afstand houden. En daar wordt nota bene streng op gecontroleerd. Dat is natuurlijk niet uit te leggen.
 
Grapperhaus zat natuurlijk fout en dat is hypocriet. Tegelijkertijd houdt bijna niemand zich nog aan de regels, dus om hem nu weg te sturen, zou net zo hypocriet zijn maar dan van ons. Bovendien schijnt grapperhaus de eerste enigszins capabele minister op dat ministerie in de afgelopen (tientallen?) jaren te zijn. Dan mag hij van mijn part blijven. Ik ben pragmatisch. Liever dat dan weer een incapabele nietsnut die er na een jaar uit moet.

Overigens deel ik je mening dat het beleid soms onzin is. Zo mag ik gewoon rugby spelen en dus met mensen over de grond rollen, scrummen etc. Zodra we van het veld stappen, moeten we ineens 1,5 m afstand houden. En daar wordt nota bene streng op gecontroleerd. Dat is natuurlijk niet uit te leggen.

Hij is geen slechte minister, integendeel zelfs. Het probleem is dat je met een dusdanig hoge en relevante functie je dit soort misstappen niet kunt verantwoorden. Imho.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven