AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (36 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mocht tijd worden! Hoe lang ben je nu al aan het wachten?
    Anderhalve maand. Maar niet zo gek eh. Nieuw type dat pas vanaf deze week geproduceerd wordt. Xc40 elektrisch, dus ben allang blij dat ik er een kan krijgen. En mijn leasecontract loopt pas eind november af. Dus alles netjes op tijd.

    Maarja, als je eenmaal besteld hebt, dan wil
    Je hem ook hebben.
     
    • Heart
    Waarderingen: Saus
    Leverdatum leaseauto gehad. Eind november /begin december rijdt deze jongen in een nieuwe waggie!

    Kan je zo'n leasebak nog een beetje speccen of heb je daar weinig vrijheid in?
     
    Kan je zo'n leasebak nog een beetje speccen of heb je daar weinig vrijheid in?
    Jawel, qua opties. Motorisch/elektrisch was er maar 1 keuze... 408pk is op zich genoeg.

    Is niet altijd het geval, mijn huidige auto had ik veel minder keuze. Maar deze is bijna full options. Panorama dak, powerseats, premium audio, 360 camera’s, getint glas etc.
     
    Anderhalve maand. Maar niet zo gek eh. Nieuw type dat pas vanaf deze week geproduceerd wordt. Xc40 elektrisch, dus ben allang blij dat ik er een kan krijgen. En mijn leasecontract loopt pas eind november af. Dus alles netjes op tijd.

    Maarja, als je eenmaal besteld hebt, dan wil
    Je hem ook hebben.
    Oohh, dacht dat jij al kei lang moest wachten. Snap dat wel, dat begint natuurlijk aardig te kriebelen wanneer je weet dat je 'm krijgt.
     
    Oohh, dacht dat jij al kei lang moest wachten. Snap dat wel, dat begint natuurlijk aardig te kriebelen wanneer je weet dat je 'm krijgt.
    Nouja, dat is dus ook zo. Maar mijn huidige lease loopt pas november af en ik moest nu dus gaan bestellen voor einde dit jaar.

    Dus het is gewoon meer dat zodra je zoiets uitkiest, je gewoon hebberig wordt. Tenminste, ik dan.
     
    Kan je zo'n leasebak nog een beetje speccen of heb je daar weinig vrijheid in?
    Je krijgt gewoon een budget en daar moet je het mee doen, of je pakt een B auto bomvol met opties of een matige A bijvoorbeeld.
     
    Je krijgt gewoon een budget en daar moet je het mee doen, of je pakt een B auto bomvol met opties of een matige A bijvoorbeeld.
    Dat, maar je hebt vaak ook speciale lease varianten. Dan heb je wat minder keuze. Zo was mijn huidige auto 14% bijtelling met adblue. Maar ook maar twee uitvoeringen, luxe en minder luxe. Losse opties onmogelijk.
     
    BBQ vandaag <3.
    giphy.gif
     
    Leverdatum leaseauto gehad. Eind november /begin december rijdt deze jongen in een nieuwe waggie!
    Gefeliciteerd! Erg mooi ding die xc40!
    Rij je nu ook volvo, dat je geen proefrit hebt gehad?

    Jawel, qua opties. Motorisch/elektrisch was er maar 1 keuze... 408pk is op zich genoeg.

    Is niet altijd het geval, mijn huidige auto had ik veel minder keuze. Maar deze is bijna full options. Panorama dak, powerseats, premium audio, 360 camera’s, getint glas etc.
    Panorama dak is zoooo fijn in de zomer, dan ben je de warmte zo kwijt. Ik zou niet meer zonder willen haha
     
    Cutten tot er niets van je overblijft ook :shrug:
    Imo slechter dan drugs zelfs , zet liever een gram test dan dat ik ooit nog natty ga proberen om onder 8 procent te komen whahaha
     
    Gefeliciteerd! Erg mooi ding die xc40!
    Rij je nu ook volvo, dat je geen proefrit hebt gehad?


    Panorama dak is zoooo fijn in de zomer, dan ben je de warmte zo kwijt. Ik zou niet meer zonder willen haha
    Ik heb een hybride xc40 proef gereden. Prima auto. Rijd nu Peugeot, trouwens ook echt een heel goede auto.

    En ik heb nu ook een panoramadak maar dat kan niet open. Wel ideaal met mijn 1,96. Kan ik door het dak naar de stoplichten kijken.
     
    Nouja, dat is dus ook zo. Maar mijn huidige lease loopt pas november af en ik moest nu dus gaan bestellen voor einde dit jaar.

    Dus het is gewoon meer dat zodra je zoiets uitkiest, je gewoon hebberig wordt. Tenminste, ik dan.

    Ik moet pas in april mijn nieuwe bestellen en denk al een half jaar over wat het gaat worden :roflol: .
     
    Back
    Naar boven