XXL Nutrition

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stefke94

Novice
Lid geworden
30 aug 2020
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
75kg
Vetpercentage
13%
ik ga binnekort men eerste kuur zetten,

Namelijk met test e dianabol als kickstart en boldenone.

Iemand tips voor een goed kuurschema?
Hoeveel weken kuren en hoeveel mg per week van elks?

Ik dacht namelijk aan:
Week 1-4 30 mg d-bol
Week 1-10 500 mg test e
Week 1-10 500 mg boldenone
Week 12-15 20 mg nolvadex per dag

Is dit een goed schema zo? Graag tips!
 
Laatst bewerkt:
Een schema waarbij je niet gelijk 1,5 gram aan steroids neemt terwijl je daar nog 0 ervaring mee hebt. Compleet krankzinnig.
Ik lees nochtans dat er veel dat doen voor hun eerste kuur. Zowizo test op 500 houden en bol ja daar is iedereen anders over. Wat stel je voor dan?
 
Ik lees nochtans dat er veel dat doen voor hun eerste kuur. Zowizo test op 500 houden en bol ja daar is iedereen anders over. Wat stel je voor dan?

Ja er lopen vast wel meerdere idioten rond
Test e op 500 is ruim voldoende.
Maar met 75 kg op 1.86 zou ik eerst maar eens fatsoenlijk gaan trainen en eten.
 
Ja er lopen vast wel meerdere idioten rond
Test e op 500 is ruim voldoende.
Maar met 75 kg op 1.86 zou ik eerst maar eens fatsoenlijk gaan trainen en eten.
Ik eet en train fatsoenlijk. Ik wil gewoon nu een kuur zetten... in het verleden had ik dat al eens gedaan dus ik weet perfect wat ik kan verwachten. Het enige wat ik hier vraag is advies voor een goed schema en mg van test e dianabol en boldenone... omdat iedereen iets anders zegt en ik al veel verschillen heb gelezen kan ik niet goed uitmaken wat nou precies een goed schema is voor deze combi.
 
Ik eet en train fatsoenlijk. Ik wil gewoon nu een kuur zetten... in het verleden had ik dat al eens gedaan dus ik weet perfect wat ik kan verwachten. Het enige wat ik hier vraag is advies voor een goed schema en mg van test e dianabol en boldenone... omdat iedereen iets anders zegt en ik al veel verschillen heb gelezen kan ik niet goed uitmaken wat nou precies een goed schema is voor deze combi.

Wanneer ben je daarmee begonnen, gisteren?

#out
 
Wanneer ben je daarmee begonnen, gisteren?

#out
Ik zoek het zelf wel uit, hier moet ik blijkbaar niet op advies rekenen... jammer. Het enige wat ik vroeg was advies over een schema omdat je perfect test en bol samen kunt nemen als eerste kuur.
 
Laatst bewerkt:
. in het verleden had ik dat al eens gedaan dus ik weet perfect wat ik kan verwachten.
k ga binnekort men eerste kuur zetten,
Beetje tegenstrijdig.
Als je op 75 kg al niet goed meer vooruit gaat, wat dan als je bijvoorbeeld 10kg zwaarder weegt? Resultaat is dat je het niet kan onderhouden en alle winst gewoon terug kwijtspeelt.
Vandaar de commentaren hier.
Als je het dan toch wilt doen, haal die Bold er gewoon uit. 500mg test-e is meer dan genoeg om er iets uit te halen.
 
Ik zoek het zelf wel uit, hier moet ik blijkbaar niet op advies rekenen... jammer. Het enige wat ik vroeg was advies over een schema omdat je perfect test en bol samen kunt nemen als eerste kuur.

Het advies is duidelijk: jij moet niet kuren. Als jij liever iets anders hoort dan is dat jouw probleem. Veel succes met je kuurtje.
 
Dat zijn wel flinke dosisen man.

Ik kan je zeggen dat het niet nodig is, ik ben nu zelf bezig met een eerste kuur van alleen maar 500mg test E en maak echt al bijzonder goede gains.

Maar ik lees ook dat he 75kg bent op 1.86m? Dan valt er natuurlijk echt nog een hoop te winnen.

Als je dead set bent om het te doen zou ik het op maximaal 500mg test houden, maar als ik jou was zou ik het nog lekker eventjes minstens een jaartje natuurlijk doen.
 
50gr pindakaas p/dag
150gr rijst p/dag
200gr havermout p/dag
300gr aardappelen p/dag
5á 6 hele eieren p/dag

Dat is in elk geval een mooie basis.
 
Back
Naar boven